Gå til innhold
Hundesonen.no

DeepEyes kull III

Recommended Posts

• Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hei folkens Da her jeg lest hele tråden, *puh* den var lang Jeg har herved meldt meg inn i sonen, måtte jo det siden det er jeg som skal ha Meera Gleder seg!!

Noen har spåkuler - jeg er sanndrømt. Og jeg drømte om Tallis fødsel i natt. Først kom det fire valper i en lett og fin fødsel, med korte mellomrom. Deretter stoppet ting litt opp. Jeg var fødse

Jeg har sett inn i krystallkulen min, og har følgende melding å komme med: Talli slår på stortrommen denne gangen hun, etter julens hyppige hyrdestunder, så det kommer hele åtte valper. Seks av disse

Skrevet

Har du fotoapparat i nærheten Jeanette? Jeg bare lurte altså. :innocent:

Har det, men kabelen ligger nede. Og hun vil bære med seg valpen om jeg går :P

Skrevet

Helt utrolig at dette kan være så spennende. Jeg skulka siste halvdel av skolen i dag for å få gjort div greier før jobb, men i stedet sitter jeg her og trykker f5! :frantics:

Skrevet

Jeg tror jammen meg at Talli har mer press på seg enn hva Kronprinsesse Victoria hadde. :lol:

Ærlig talt, dette er da mye mer spennende :aww:

kl.1520 .- tispe 213 gram, livlig og spiser alt. Kallenavn: Asha

Jey :bananas:

Jeg skal ikke ha valp engang, og jeg sitter og f5-er :rofl: Spennende :jump:

Skrevet

Heia tispene! :D

Mamma, som faktisk får updates av meg på melding og er veldig interessert, til tross for sine store motsigelser på mitt valg om å anskaffe meg hund nummer to, er nysgjerrig på fargen på valpene!

Regner med de alle er sjokoladebrune eller røde så langt :) Kan du skille rød og sjokolade fra hverandre så tidlig?

• Like 2