Gå til innhold
Hundesonen.no

"Red Dog" - anbefales på det varmeste!


Linepip
 Share

Recommended Posts

Ønsker du å se en god film i høstmørket? Da kan jeg anbefale "Red Dog" til alle hundeelskere (og andre), og kanskje spesielt til kelpieentusiaster :thumbsup:

En film basert på en sann historie, en unik historie! Min sønn på 16 felte en tåre, trenger jeg si mer? :icon_redface:

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker du å se en god film i høstmørket? Da kan jeg anbefale "Red Dog" til alle hundeelskere (og andre), og kanskje spesielt til kelpieentusiaster :thumbsup:

En film basert på en sann historie, en unik historie! Min sønn på 16 felte en tåre, trenger jeg si mer? :icon_redface:

Kan jeg låne? :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morsomt at du skulle nevne den nå! Jeg har aldri hørt om filmen før i går. Da var jeg på julebord på jobben. Firmaet er Australsk, og toppsjefen og product manager var her i forbindelse med møter. Jeg snakket en del med produktsjefen, som har en blue heeler (cattle dog) og en kelpie hjemme i Australia, og anbefalte meg å se nettopp den filmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uh, den skal jeg se! :D

Noen som er interrissert i historien om Hachiko, så annbefaler jeg dere å se Hachiko: A Dog's Story. Tror den ble laget i 2009 eller noe sånt. :innocent:

Ikke sjelden skriker folk "Hachiko" etter meg og jentene når vi går tur. Altså, Hachiko var en akita, men fordi de brukte shibaer som "valper" i filmen, så få vi tilgi dem. :ahappy:
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så "Red Dog" nå nettopp, og klarer aldri å lære! Jeg vet jo så godt at jeg ikke takler dyrefilmer, spesielt de som er basert på en sann historie og om hund. :icon_cry: Men fin var jo filmen, absolutt!

Anbefaler også "Water for elephants", er glad for at en slik film om hvordan cirkusdyr flest virkelig har det har kommet frem, og garantert fått en del tanker i gang.

Ikke sjelden skriker folk "Hachiko" etter meg og jentene når vi går tur. Altså, Hachiko var en akita, men fordi de brukte shibaer som "valper" i filmen, så få vi tilgi dem. :ahappy:

Lurte på dette selv når jeg så Shiba'er i filmen om de hadde tatt med feil rase i starten, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så "Red Dog" nå nettopp, og klarer aldri å lære! Jeg vet jo så godt at jeg ikke takler dyrefilmer, spesielt de som er basert på en sann historie og om hund. :icon_cry: Men fin var jo filmen, absolutt!

Anbefaler også "Water for elephants", er glad for at en slik film om hvordan cirkusdyr flest virkelig har det har kommet frem, og garantert fått en del tanker i gang.

Lurte på dette selv når jeg så Shiba'er i filmen om de hadde tatt med feil rase i starten, hehe.

Det fantes ingen passende akitavalper til riktig tid, derfor ble det brukt shibavalper. Akkurat som om vi lot oss lure ;)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...