Gå til innhold
Hundesonen.no

"Red Dog" - anbefales på det varmeste!


Linepip
 Share

Recommended Posts

Piratebay.org

:lol:

Me not go bad....

Hvis jeg sender den til deg i posten imorgen, får du den innen rimelig tid i julestria da?

:jump: :jump:

Da hadde jeg blitt glad, og helt sikkert Talli og Blaze også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har sagt du må komme deg hit så får du dvd :P

eller bare så sender marie den jeg lagde til hun :P

Ja jeg sender :)

Jeg kan få den tilbake når Jeanette har fått tak i orginalen, for det gjør hun sikkert før eller senere har jeg tro på. :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg og sett den, og må ærlig innrømme at den la seg ikke inn blandt "favoritter" her i huset :P Den var søt, og trist, og sjarmerende, men ikke en film jeg orker se om igjen, følte det bare var grining hele veien :P Håpte det var mer humoristiske innslag, så ble litt skuffet der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler også "Water for elephants", er glad for at en slik film om hvordan cirkusdyr flest virkelig har det har kommet frem, og garantert fått en del tanker i gang.

Litt ironisk at filmen handler om en elefant som blir mishandlet, også blir de som trente denne elefanten tatt for det samme under innspillingen...

http://www.dyrsrettigheter.no/underholdningsindustri/sirkus/vold-avslort-mot-elefanten-fra-vann-til-elefantene/

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
Guest Yellow

Litt ironisk at filmen handler om en elefant som blir mishandlet, også blir de som trente denne elefanten tatt for det samme under innspillingen...

http://www.dyrsretti...til-elefantene/

Seriøst? Er det mulig...

Jeg som trodde produsenten (eller rettere sagt personen som skrev boken heller) ville sette dette i et dårlig lys, slik at mange skulle revurdere å støtte cirkus bl.a, blir jo for dumt.

Orket ikke kikke på linken selv, er så svak for slikt, men spesielt når det gjelder hunder og elefanter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Må si meg fullstendig enig, Red Dog var en helt utrolig flott film. Fikk rett og slett lyst på kelpi etter at jeg hadde sett denne filmen. Kelpien har forøvrig alltid vært en rase jeg har vært svært nysgjerrig på. Nydelig film, anbefales på det sterkeste. Ha med en rull med papir når du ser denne filmen.

Stjernen koko i filmen på audision for filmen:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...