SoppenCamilla Skrevet 28. November 2011 Rapporter Share Skrevet 28. November 2011 Bilder er i bloggen min! Er ikke så mange, men er noen få soniser der! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 28. November 2011 Rapporter Share Skrevet 28. November 2011 Jeg så gjennom alle på nettsiden til Pippin, og stoppa opp på den ene shibaen og bare "DANG, den var fin!" og så kjente jeg igjen dressbuksa, og skjønte at det var mitt eget knertmonster! et godt øye for pene shibaer har du ja Hun sto jo så pent derog var kjempeflink Pippin: kanskje du burde sende noen av de inn til nkk? Det Sandra sa! Selv om det hadde vært kjekt å se om de hadde hatt bruk for noen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 28. November 2011 Rapporter Share Skrevet 28. November 2011 Flotte bilder fra hele helga. Kjempeartig å se en god venninne som munk ,og hennes flotte Lux også så klart 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 28. November 2011 Rapporter Share Skrevet 28. November 2011 Juniortispene tar seg en runde rundt i ringen. Så fine! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 28. November 2011 Rapporter Share Skrevet 28. November 2011 Maria og Opsis i ringen! Pene utstillingshunden det som står og løper så fint Haki Nydelige Helle med Smula Pegster! Glad for å vinne! Bedlington terrier. Bildet er tatt bare med Loke i tankene Disse hundene her tippet utstillingsinteresserte Maria helt riktig på at kom til å få denne plasseringen. Snakk om å være flink i gamet allerede da! Dette her syns jeg Benedicte kunne gjort med Amiga i ringen også. Han nappet hunden i halen da den ble så glad for den vant gruppen at halen var for høy. Kjempe koselig! Sjekk den steglengden! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 28. November 2011 Rapporter Share Skrevet 28. November 2011 Nydelige bilder, Marie! Den storpuddelen var FLOTT! Men passer den? Og herlighet, Amiga (og Tia) skal få være så glad de bare vil Jeg stilte mye saluki tidligere og da fikk jeg beskjed om å smekke til halen ved høye haleføringer. Gjorde ikke det, jeg Anette: det travebildet av Amiga er så herlig! Blikket hennes lyser "I am queen" 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 28. November 2011 Rapporter Share Skrevet 28. November 2011 Jeg er ikke sikker Husker ikke hva den gjorde på dette bildet. Men tror den travet pent for det meste. Den hadde en helt utrolig fin holdning syntes jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 28. November 2011 Rapporter Share Skrevet 28. November 2011 Stjeler bildet av Helle og Smula jeg *frekk og freidig* 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tøfflus Skrevet 28. November 2011 Rapporter Share Skrevet 28. November 2011 stilte mye saluki tidligere og da fikk jeg beskjed om å smekke til halen ved høye haleføringer. Gjorde ikke det, jeg Hvilke salukier har du stilt? *nysgjerrig* La inn et knips med fingrene når Qui løftet halen for høyt jeg, funket som f.. det Fine bilder Marie Men du tok vel noen flere i saluki-ringen? Eller Lill kanskje? *håpe-håpe* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 28. November 2011 Rapporter Share Skrevet 28. November 2011 Dah, mod fjernet dobbeltposten min når jeg redigerte den andre *begynne på nytt* Megamarie : Og så digget jeg den Franske som gikk lydighet, og syntes dette bildet her viser det utrykket jeg har fått inntrykk av at er typisk for bedlisser . Så søtt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 28. November 2011 Rapporter Share Skrevet 28. November 2011 Hvilke salukier har du stilt? *nysgjerrig* La inn et knips med fingrene når Qui løftet halen for høyt jeg, funket som f.. det Dette er en del år siden, og jeg stilte mye forskjellig. Heldigvis ikke mange som hadde høy haleføring. Det var en dame i Holmestrand som hadde noen av de jeg stilte, og den ene hunden het Zolla. Hva de andre heter husker jeg ikke. Også stilte jeg en del hunder jeg ikke aaaner hvem er, og har steppet inn noen ganger som handler i oppdretter- og avlsgruppe for kennel All Sighthounds Loke: innskild Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 28. November 2011 Rapporter Share Skrevet 28. November 2011 Dah, mod fjernet dobbeltposten min når jeg redigerte den andre *begynne på nytt* Megamarie : Og så digget jeg den Franske som gikk lydighet, og syntes dette bildet her viser det utrykket jeg har fått inntrykk av at er typisk for bedlisser . Så søtt Ja den franske! Herregud så flink den var Fikk nesten tårer i øynene jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tøfflus Skrevet 28. November 2011 Rapporter Share Skrevet 28. November 2011 Dette er en del år siden, og jeg stilte mye forskjellig. Heldigvis ikke mange som hadde høy haleføring. Det var en dame i Holmestrand som hadde noen av de jeg stilte, og den ene hunden het Zolla. Hva de andre heter husker jeg ikke. Også stilte jeg en del hunder jeg ikke aaaner hvem er, og har steppet inn noen ganger som handler i oppdretter- og avlsgruppe for kennel All Sighthounds Brith heter hun og hundene hennes kjenner jeg godt All Sighthounds kjenner jeg også godt, begge deres kull har samme far som min Qui. Og du må virkelig unnskylde meg for jeg burde jo ha husket deg sammen med dem for det var på den tiden jeg stilte en del selv også. Men du har nok forandret deg bittelitt siden den tid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 28. November 2011 Rapporter Share Skrevet 28. November 2011 Jeg tok ingen salukibilder, desverre Men Lill har jo noen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tøfflus Skrevet 28. November 2011 Rapporter Share Skrevet 28. November 2011 Jeg tok ingen salukibilder, desverre Men Lill har jo noen Da venter jeg i spenning Og takk igjen for Hottie-visning, syntes du var flink jeg selvom du ikke hadde den beste hunden å jobbe med 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 28. November 2011 Rapporter Share Skrevet 28. November 2011 Jeg tror kanskje at en sånn kremhvit saluki trenger et nytt hjem snart, jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 28. November 2011 Rapporter Share Skrevet 28. November 2011 Brith heter hun og hundene hennes kjenner jeg godt All Sighthounds kjenner jeg også godt, begge deres kull har samme far som min Qui. Og du må virkelig unnskylde meg for jeg burde jo ha husket deg sammen med dem for det var på den tiden jeg stilte en del selv også. Men du har nok forandret deg bittelitt siden den tid Ja, selvfølgelig var det Brith hun het, hukommelsen min på navn er veldig dårlig! Brith er "liksom-bestemoren" til en av mine venninner Guro Henriksen som også stilte mye hund på den tiden Og ja, har nok forandret meg en del. Jeg var vel 14-15 år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tøfflus Skrevet 28. November 2011 Rapporter Share Skrevet 28. November 2011 Ja, selvfølgelig var det Brith hun het, hukommelsen min på navn er veldig dårlig! Brith er "liksom-bestemoren" til en av mine venninner Guro Henriksen som også stilte mye hund på den tiden Og ja, har nok forandret meg en del. Jeg var vel 14-15 år. Guro ja, hun kjenner jeg også Var du i den gjengen du ja, da kjenner/kjente du sikkert Cathinka også, hun viste ofte mine salukier. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 28. November 2011 Rapporter Share Skrevet 28. November 2011 Bilder fra "dag 2" lastes opp nå, å kan snart ses på http://utstilling.gaardshund.net. Består stort sett av dsg, men også noen GD. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 28. November 2011 Rapporter Share Skrevet 28. November 2011 Men du tok vel noen flere i saluki-ringen? Eller Lill kanskje? *håpe-håpe* Jeg har, men langt ifra så gode som de her inne altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 28. November 2011 Rapporter Share Skrevet 28. November 2011 Venter spent på bildene dine Lill Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 28. November 2011 Rapporter Share Skrevet 28. November 2011 Venter spent på bildene dine Lill Huff, ikke vær det da! De er sikkert ikke noe bra Skal begynne på de når jeg er ferdig med 157 collie bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whoopsis Skrevet 28. November 2011 Rapporter Share Skrevet 28. November 2011 Opsisbilde! Men herlighet, det var en som ikke hadde trengt å være med på det bildet... Salukien og puddelen var råflotte, liker at du fikk bilder av dem! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 28. November 2011 Rapporter Share Skrevet 28. November 2011 Huff, ikke vær det da! De er sikkert ikke noe bra Skal begynne på de når jeg er ferdig med 157 collie bilder Du er den eneste med bilder av Smula i ringen - jeg er kjempeglad uansett jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 28. November 2011 Rapporter Share Skrevet 28. November 2011 Peggy, jooo! Takk, Marie! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts