Gå til innhold
Hundesonen.no

Lita jente me mye hund!


kasaan66
 Share

Recommended Posts

Jeg er da ei jente på 21 år,som har hatt myndetispen min i snart 2 uker. Hun er 4 år,og værdens hærligste!

Har virkelig drømt om hund hele livet,og dette følte jeg var tidspunktet til å ta på seg det store ansvaret.

Issi hadde blitt avlivet 2 dager etter jeg tok henne om vi ikke fant tonen,noe vi gjorde..

Syns det er godt at det finnes sånne steder som dette,og gleder meg til jeg blir litt mer kjent her inne.

Greit å få tips og lære masse,jenta mi kom ikke uten problemer.

Også er hun forresten kjempestor! Hun er meget kraftig for rasen,første jeg så -var blanding av Grand Danios og bulldog med myndehode på!

Når jeg fikk henne var hun 50kg. Men nå har hun tatt av litt,får gode lange turer!

Jeg kunne fortsatt i linjevis nedover her hvor hærlig hun er,men jeg skal legge ut bilder,så får dere se med egne øyne hvor utrykksfull hun er..

Issi&Marit <3

post-10439-0-07774000-1320271959_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit!Så fint du kunne ta over hunden og gi henne et nytt liv.:) 50 kg hørtes jo veldig mye ut! Store hanner pleier å ligge på rundt om 40 kg, og tisper 30-35 kg, så stusset litt på det.. Hvilket oppdrett er hun ifra?

Ser du er ifra Nordland, hvor hen?

Håper på fler bilder! greyhounds er verdens beste rase! :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff,nå husker jeg ikke hele navnet men noe i duren "Azravi`s" easy night. Stamtavla har jeg ikke for hånden.. Jeg kan legge ut en bildeserie av henne i den bildegreia,har masse bilder! :D Hun har gått ned mye etter jeg fikk henne,og begynner å få litt mer myndekropp. Litt angst for at jeg gir henne lite mat men.. :) Jeg bor i Brønnøysund!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åkei, ja kjenner til Azravi. Besøkte dem før jeg fikk hunden jeg har nå. Blir spennende å se flere bilder! Slanking må tas rolig, og heller trapp opp mosjonen. Det er svært sjeldent at greyhounds blir overvektige, så du har fått et spesiellt tilfelle. Lykke til med slankingen.

Synd du bor så langt sør i nordland. Hadde et lite håp om at det var litt mer nord :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...