Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Følte brått for og dele litt av bildene jeg tok for et par uker siden, da jeg var avløser ved min gamle arbeidsplass et par ukers tid, enjoy!

048.jpg

152.jpg

290.jpg

203.jpg

363.jpg

375.jpg

412.jpg

429.jpg

451.jpg

261.jpg

346-1.jpg

362.jpg

497.jpg

004.jpg

061.jpg

049.jpg

086.jpg

092.jpg

157.jpg

268.jpg

• Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg har ikke spurt om det. Jeg har heller ikke spurt om å ta bilder på utstilling, fra hundeparker, treff, kurs eller av noen andre hunder jeg har tatt bilde av noen sinne (mener jeg og huske). En hun

Nå vet jeg ikke hva du mener med mindre optimal kondisjon, en flokete collie, en 12 år gammel dobermann? Jeg kan telle på én hånd hvilke av de hundene jeg har tatt bilde av som faktisk er pensjonatgje

Det må jo være bra for hundenes del at det legges fine bilder av de ut på nettet, kanskje det blir lettere for de å finne nye hjem da?

Skrevet

Tusen takk, alle sammen. Ja, det er en gjeng med go'inger det der :D

Er den røde korthårede(hode) en Thai?

Gresslig søte, og sjarmerende hunder.

Takk, jess, det er en thaijente (til omplassering btw) :)

Kjempefine bilder!

Hvor er det du jobber hen? :)

Enig med Teserere, Thaien var smashing :wub:

Takk takk :) Jeg har jobbet ved Tunge hundepensjonat, nå er jeg der bare en gang i blant siden jeg bor så langt unna :)

Knallfine bilder! Dyktig hundefotograf er du :)

Tusen takk, alltid hyggelig og høre :)

Skrevet

Kjempeflotte bilder! Kjente jeg fikk lyst til å ta en runde med børste og saks på den Collien der :lol:

Haha, ja, det hadde han nok trengt :P Han skal nok styles litt før han reiser tenker jeg, men da er ikke jeg der :)

Så mange vakre hunder, tenk at de har vært uønsket...

Skulle ønske jeg hadde litt større plass!

En del av dem er heldigvis i pensjon, men det er en del av dem jeg har tatt bilde av som trenger nye hjem også :) Hehe, vel, det er ikke bare du som kunne tenkt deg større plass, fikk noen favoritter der nede jeg også :P

Skrevet

Er staffene til omplassering? Hvem, hva, hvor? :lol:

Du er så flink til å ta bilder!

Nei, dessverre, eller skal jeg si heldigvis :) Tusen takk :)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det krysser vi også fingrene for. For akkurat nå er vi tidvis ganske slitne her hjemme🤪
    • Jeg er i prinsippet enig i at det er tidlig med løping og sykling, samtidig som jeg som sagt tror det ligger noe i balansen mellom fysisk og mental aktivisering her. Han er definitivt en ekstra utfordring i forhold til normalt, og jeg tipper det vil gå seg til med alderen, men det betyr jo ikke at det ikke bør jobbes med i mellom tiden. Håper dere finner nøkkelen etterhvert!
    • Ja og det prøver vi å jobbe med. Vi bruker langline 10-15 m. Munnkurv har vi trent inn, men ikke brukt mer enn på en tur enda. Venter på en bestilling på munnkurv fra usa som skal sitte bedre. løpe og sykle har vi ikke gjort enda da han kun er 6 måneder. Pleier å vete til de i alle fall er 9-10 måneder før jeg starter med det. vi har både prøvd å kutte ned og øke for å se om det er endring, men ingen forskjell. vi vurderer om det kan være ernæringsmessige årsaker til oppførsel. Men det er vi ikke i mål enda
    • Han trenger ikke å være løs, men jeg lurer på om balansen mellom mental og fysisk trening er riktig for ham. Har dere prøvd å kutte ned på søksarbeidet og løpe eller sykle med ham, eller lengre turer i langline? Bare 5-7 meter langt bånd gir mye mer frihet samtidig som du har kontroll på om han kommer over noe. Hvis han har god nok innkalling så kan jo evt munnkurv være et verktøy mot å spise alt. Det er det eneste jeg kan komme på å ta tak i, hva slags, hvor mye og riktig balanse mellom type aktivitet.
    • Ja det er superlativ rase og en drøm å ha når de fungerer som de skal. Dette er min 3 jakt cocker så rasen er ikke ukjent for meg.   det trenes spesifikk på ro, avslapping på teppe både inne, ute og i bilen. men han blir irritert når han blir fulgt tilbake på plass og ender kun med biting og frustrasjon fra hans side. Han kan å gå på teppet sitt og inn i buret. Men det fungerer ikke når ha blir i modus og han holder ikke mer enn kort tid de gangene han gjør det. Så fortsatt mye igjen å jobbe på.   maten blir brukt til det meste av trening og han fungerer godt når han er i riktig modus. Hovedsakelig skjer dette når han kjeder seg, hvis han får overtenning. Både når han har fått aktivitet og når han ikke får aktivitet. Så han er en liten nøtt og knekke. i aktivitet med voksne hunder fungerer han godt. Tilpasser seg tempo og sinnsstemning. Med valper så går han fort lei etter å10min og begynner heller å bite på oss. Så da må vi ta han bort fra situasjonen. Han får lengre turer i blandt. Men fordi han spiser alt som er på bakken har vi måtte begrense det å være løs etter flere turer til dyrlegen. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...