tm100021 Skrevet 31. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2011 Carex er en dansk varmblods født i 1994, far: Dolomit ff: Donauwind mor: Helle Toftøje. Han er nettopp blitt min så vi skal lære oss å bli kjent fra nå av Han er en trygg og stabil hest, med veldig mye å gi og glimt i øyet. Gleder meg veldig til fremtiden med han! 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 31. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2011 Så flott han er. Håper på masse bilde oppdateringer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bikipile Skrevet 31. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2011 Så flott han er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 31. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2011 Så fin! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 31. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2011 For en flott hest! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 31. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2011 Så pen han er Lill Gleder meg til videre oppdateringer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 31. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2011 Åhhh han var sinnsykt fin på disse bildene Skikkelig godgutt med glimt i øyet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 31. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2011 Nydelig! Gratulerer så mye! Gleder meg masse til å høre mer om han. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 31. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2011 Fiiiin! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 31. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2011 Han var nydelig! Vet du om han har stått i drammen omegn? Han ser kjent ut nemlig (og navnet høres litt kjent ut) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 31. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2011 Han var nydelig! Vet du om han har stått i drammen omegn? Han ser kjent ut nemlig (og navnet høres litt kjent ut) Han har vært eid "rundt" og vært satt rundt på for så Drammen og omeng er nok ikke usannsynlig, men desverre vet jeg veldig lite om fortiden hans Tusen takk alle sammen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 31. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2011 Vakker var han uansett Du må legge ut ridebilder etterhvert da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 31. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2011 Åååå vakker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 31. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2011 Vakker! Gratulerer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrineH Skrevet 31. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2011 Nydelig! Gratulerer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siljus Skrevet 1. November 2011 Rapporter Share Skrevet 1. November 2011 Så flott! Vet du om det er samme Carex som har stått i Trondheim for noen/endel år siden (det ligna veldig)? Om det er det, så er det en herlig hest! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ia Skrevet 1. November 2011 Rapporter Share Skrevet 1. November 2011 Å, så utrolig flott! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 1. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. November 2011 Tusen takk alle sammen, jeg er kjempefornøyd med vakringen min Så flott! Vet du om det er samme Carex som har stått i Trondheim for noen/endel år siden (det ligna veldig)? Om det er det, så er det en herlig hest! Ja, det er jeg ganske sikker på at han har gjort Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 1. November 2011 Rapporter Share Skrevet 1. November 2011 Han er bare nydelig, og jeg finnes ikke missunnelig (pinocchio-nese) Hva er tiltenkt bruk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 1. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. November 2011 Planen er dressur og kos/turridning Han har konkurert i Lett A og er mye forskjellig kurs og sånt her i nærområde som jeg gleder meg å delta på Han fikk noen avrevne sener etter lek på jordet for noen år siden så sliter med hopping så sprang blir vi nok å holde oss unna, men hun som har han nå sa at det var ikke noe problem å hoppe med han om han ble trent jevnlig og godt varmet opp/ned. Men som sagt, vi blir nok å holde oss unna det uansett da jeg gjerne vil han skal "vare" noen år Han er jo ingen unghest akkurat, 17 år så vi får ri så lenge vi kan og når han ikke kan brukes til det noe mer får vi kose oss på leieturer Har lovt han at vi blir de siste eierne hans nemlig 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 1. November 2011 Rapporter Share Skrevet 1. November 2011 Så fin! Gratulerer med hest Håper på flere bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 1. November 2011 Rapporter Share Skrevet 1. November 2011 Flott fyr! Håper dere finner tonen og får masse moro sammen. Men jeg, som den plantenerden jeg er på landskapsarkitektstudiet, må innrømme at jeg lo litt da jeg så navnet. For meg er nemlig carex et prydgress som jeg driver og tegner inn i en plantegning om dagen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 1. November 2011 Rapporter Share Skrevet 1. November 2011 Nyyyydelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 1. November 2011 Rapporter Share Skrevet 1. November 2011 Flott hest! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cattn Skrevet 1. November 2011 Rapporter Share Skrevet 1. November 2011 Nydelig var han! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts