Gå til innhold
Hundesonen.no

Carex, Dansk Varmblods


tm100021
 Share

Recommended Posts

Han var nydelig! Vet du om han har stått i drammen omegn? Han ser kjent ut nemlig :) (og navnet høres litt kjent ut)

Han har vært eid "rundt" og vært satt rundt på for så Drammen og omeng er nok ikke usannsynlig, men desverre vet jeg veldig lite om fortiden hans :)

Tusen takk alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen er dressur og kos/turridning :) Han har konkurert i Lett A og er mye forskjellig kurs og sånt her i nærområde som jeg gleder meg å delta på :) Han fikk noen avrevne sener etter lek på jordet for noen år siden så sliter med hopping så sprang blir vi nok å holde oss unna, men hun som har han nå sa at det var ikke noe problem å hoppe med han om han ble trent jevnlig og godt varmet opp/ned. Men som sagt, vi blir nok å holde oss unna det uansett da jeg gjerne vil han skal "vare" noen år :) Han er jo ingen unghest akkurat, 17 år så vi får ri så lenge vi kan og når han ikke kan brukes til det noe mer får vi kose oss på leieturer :ahappy: Har lovt han at vi blir de siste eierne hans nemlig :ahappy:

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott fyr! :) Håper dere finner tonen og får masse moro sammen.

Men jeg, som den plantenerden jeg er på landskapsarkitektstudiet, må innrømme at jeg lo litt da jeg så navnet. For meg er nemlig carex et prydgress som jeg driver og tegner inn i en plantegning om dagen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...