tm100008 Skrevet 31. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2011 Jeg ser at en person har tatt initiativ til en nyttig prosjekt i Oslo. Jeg synes tanken var god, og håper å se den ute i praksis. Jeg ser prosjektet er helt i startgropa, og jeg bidrar gjerne med å spre budskapet. Som de fleste vet så vil voldtektsbølgen i Oslo ingen ende ta. Med å engasjere oss, så kan vi gjøre oss synlige i gatene, vise holdninger og dermed bidra på de måtene vi kan. Alle monner drar! Ikke minst så viser vi at hundeeiere ikke bare er til bryderi (Ja, det jo noen som tror det, så nå kan vi virkelig være god reklame mens vi gjør en god gjerning) Jeg legger med linken gruppen på facebook, og føler du for å vise ditt engasjement så trykk innom og les: https://www.facebook...283349325021672 Har du lyst å innimellom å gå alene eller sammen med andre hundeeiere og deres hunder, og på den måten vise din tilstedeværelse, holdninger og kanskje gi trygghet til jenter som trenger følge hjem eller til en taxi, da har du nå muligheten til å være med å bidra! Føler du ikke for å delta direkte eller ikke har denne muligheten i det hele tatt, da kan du likevel vise din støtte til prosjektet med å dele linken videre inne på din egen facebookside. 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 31. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2011 (endret) Jeg gjør allerede dette, jeg, så selvsagt melder jeg meg inni gruppa. Edit: Vi kjenner Junior, og synes det er kult at eier Raymond har tatt dette initiativet! Endret 31. Oktober 2011 av SandyEyeCandy 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 31. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2011 Den ble delt i går, og jeg synes det er et kjempefint tiltak! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 31. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2011 Jeg bor ikke i oslo, men liker gruppa for det om! Bra tiltak! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg Skrevet 31. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2011 gruppa ble laget etter initiativ fra Canisforumets deltagere bra jobba! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 31. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2011 Bra tiltak, skulle vært noe slikt i alle byer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 31. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2011 Gleder meg til å gå kveldstur i byens parker sånn utpå natta i helgene, jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 31. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2011 Delte den nå, så håper jeg at noen av oslo-facebookvennene mine følger oppfordringen. Min voffs er ikke akkurat så farlig av seg, men når jeg flytter tilbake til Norge så blir det en større hund nr 2 (kanskje, kanskje) og da slenger jeg meg med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 31. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2011 Eit kjempeflott prosjekt det der ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 31. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2011 Veldig bra tiltak ja... Bor ikke i Oslo jeg heller, men skal værtfall dele Facebookgruppen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 31. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2011 Veldig bra tiltak, og syns det burde være sånn i alle byer. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 31. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2011 Man trenger jo ikke ha en stor skummel hund for og være med, man trenger jo ikke hund i det hele tatt Man kan jo gå sammen med andre, det er jo ikke hundene i seg selv som skal virke avskrekkende, poenget er vell mest at det er folk ute, ikke like atraktivt og voldta noen når det er folk over alt. 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 31. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2011 Supert tiltak! Hadde jeg bodd i oslo hadde jeg helt klart blitt med på dette! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 31. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2011 Kjempebra tiltak! Det kunne jeg tenkt meg å være med på Har en hund som ser søt ut, men som man ikke bør kødde med, og en som bare er søt, men kommer til å se litt skummel ut. Er jo en fordel det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 31. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2011 Vi tar natta tilbake 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 31. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2011 Vi kan jo gå sammen flere sonenfolk, da. Sonentreff natt til lørdag og natt til søndag. Kanskje vi kunne hatt like refleksvester eller noe Edit: Det skjedde noe med skrifta. Rettet opp så godt jeg kan... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 31. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2011 Bra tiltak Men jeg hadde nok ikke turt å gå ut i Oslo på kvelden/natten uten å ha minst 3 dobermenn med meg.... Da kanskje hadde jeg turt... men bare kanskje. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100008 Skrevet 31. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2011 Vi kan jo gå sammen flere sonenfolk, da. Sonentreff natt til lørdag og natt til søndag. Kanskje vi kunnen hatt like refleksvester eller noe Edit: Det skjedde noe med skrifta. Rettet opp så godt jeg kan... Jeg tenkte på dette med å gå flere sammen, for jeg har ikke så veldig lyst å gå alene selv om jeg har en hund med høyt forsvar. Refleksvester er også kjempelurt. Da vises vi vettu 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 31. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2011 Jeg ser frem til at drittbikkja endelig kan komme til nytte Edit: Se hva jeg fant: Vil vi? Edit 2: Med tekst Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eva86 Skrevet 31. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2011 Vi slenger oss med, si ifra! Kan jo låne IPO-mallen til venninna mi 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100008 Skrevet 31. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2011 Jeg ser frem til at drittbikkja endelig kan komme til nytte Edit: Se hva jeg fant: Vil vi? Edit 2: Med tekst Jeg fikk ikke sett tekst på link 2. Fikk bare likedan som link 1. Hva skrev du? *nysgjerrig* 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 31. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2011 Nå er det nok! Finn gjerne på noe spenstigere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antonia Skrevet 31. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2011 Noe slikt har jeg og kaizer drevet med uten vilje i trondheim siden han kom i hus:p er titt og stadig at en enslig kvinnesjel spør om å få slå følge med oss et stykke hjemover når vi er ute å går "kvelds"tur. Går gjerne noen kvartaler ekstra om hun er så redd for å gå alene! Må si jeg føler med rimelig trygg når jeg er ute med voffen, for han ser MYE skumlere ut enn han er, og om noen kommer nærme meg og jeg ikke stopper kaizer, så hoppehilser han og skremmer vettet av den stakkars utvalgte! Vi går forsåvidt alene på fortauet når han er med, folk skygger automatisk over på andre siden av veien når vi kommer spaserende:p 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 31. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2011 Tesh og jeg er med Kua får være hjemme selvom hun antageligvis vil forsvare mer enn Tesh, str messig er derimot den store bedre tror jeg. Haha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100008 Skrevet 1. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. November 2011 Jeg ble så sint da jeg leste dette på forsiden inne på dagbladet nå: http://www.dagbladet.no/2011/11/01/nyheter/innenriks/voldtekt/overgrep/18840563/ Grov voldtekt på t-banestasjon, og folk som ikke bryr seg!! Tårene mine renner i frustrasjon... "Episoden er en av flere voldtekter som er en del av et mørketall av overfallsvoldtekter som ikke har blitt anmeldt - trolig på grunn av at offeret var tilnærmet bevisstløs." Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts