LilleZara Skrevet 25. Juli 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Juli 2012 Jeg har gått der før og jeg! Hehe. Har sommerhus i Egersund. men altså.. Det er litt for turistifisert for min del altså. Mye kø og mange folk med dårlige sko og tempo! Ja,er litt derfor jeg ikke har tatt turen,pluss jeg dør på meg av tanken på at jeg skal se noen dette utfor kanten eller noe Jeg er egentlig ikke så redd høyder selv,men jeg er så redd for de rundt meg En vandrehistorie fra preikestolen: Noen hadde med seg hunden opp. Det ble kastet en ball som datt over kanten...hunden hoppet etter... *grøss* Siter
mushi Skrevet 16. August 2012 Rapporter Skrevet 16. August 2012 Grumpy er en morsom skrue. Vi greide å lure han til å apportere en vannlinje. Ponni er modell Frøken 7 Siter
Tinkie Skrevet 18. August 2012 Rapporter Skrevet 18. August 2012 Kuro jaktet på såpebobler i går! 2 Siter
Linda=D Skrevet 18. August 2012 Rapporter Skrevet 18. August 2012 Nydelige Hercules som kan smelte stein. Fantastisk personlighet og en hund jeg gjerne kunne tatt med meg hjem. Er så heldig så jeg får passe han og "søstrene" i 3 uker og jeg koser meg 3 Siter
Lola Pagola Skrevet 18. August 2012 Rapporter Skrevet 18. August 2012 Nydelige Hercules som kan smelte stein. Fantastisk personlighet og en hund jeg gjerne kunne tatt med meg hjem. Er så heldig så jeg får passe han og "søstrene" i 3 uker og jeg koser meg Nydelig hvilken rase er dette? Eller blanding kanskje. Siter
Linda=D Skrevet 18. August 2012 Rapporter Skrevet 18. August 2012 Jepp han er blanding av dverg pincher og kinesisk nakenhund PP:-) han er vel 7-8 mnd nå tror jeg Siter
Shokata Skrevet 18. August 2012 Rapporter Skrevet 18. August 2012 Tok såpeboblebilder i sommer!!! Nesten så jeg klappa meg selv på skulderen etterpå, for jeg skal innrømme at jeg syntes de ble kule Siter
Linda=D Skrevet 6. September 2012 Rapporter Skrevet 6. September 2012 Barskeste og tøffeste Grumpyen 4 Siter
LilleZara Skrevet 6. September 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 6. September 2012 Barskeste og tøffeste Grumpyen Nydelige bilder! Siter
Linda=D Skrevet 6. September 2012 Rapporter Skrevet 6. September 2012 Nydelige bilder! Tusen takk:-) Med en genial modell så blir det sånn Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 6. September 2012 Rapporter Skrevet 6. September 2012 Bris og den kuleste bamsen i verden synes han 6 Siter
Papillon Skrevet 7. September 2012 Rapporter Skrevet 7. September 2012 Barskeste og tøffeste Grumpyen Jeg skulle akkurat til å legge ut de til jeg så du hadde kommet meg i forkjøpet Siter
Guest Yellow Skrevet 8. September 2012 Rapporter Skrevet 8. September 2012 På tur i dag så jeg noe litt spesielt. En katt som satt ved vannkanten og fisket med labbene sine, ikke veldig redd for å bli våt på tærne altså. Kryr av småfisk i det vannet, så kanskje pus også hadde vært heldig tidligere. Kun et mobilbilde: Siter
Anemone Skrevet 7. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 7. Oktober 2012 Bolla på tur i høstfjellet. Måtte ha på refleksdekken for sikkerhets skyld... Siter
Bellare Skrevet 9. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2012 Litt bilder frå turen på jorde i dag. Vart vist kun bilder av Dina og sauane gitt 2 Siter
yurij Skrevet 9. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2012 Ikke noe bra bilde,men. Ponni løs i gangen når jeg kom om morgenen. Fanget,dyttet inn i "boksen",og oppdaget litt for sent at den alt var full av hund. Fra èn i manko til to for mye Og så kongebildet. Faceplant Nei,tror ikke det... det regner 4 Siter
Recommended Posts