Gå til innhold
Hundesonen.no

Jeg gidder ikke lage egen bildetråd-tråden


LilleZara
 Share

Recommended Posts

  • Svar 305
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ei venninne tegnet Ozzy i snøstorm.

første møte med havørn på kloss hold

Luno, Jolie og Nemis bidrag til BAs "Bergens fineste smil" konkurranse; kan ikke skjønne annet enn at dette skal gå videre (om det blir godtatt )

Posted Images

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Guest Christine

Jeg gidder ikke lage egen bildetråd, men vil dele noen bilder av et par av de mange gatehundene jeg traff i Tyrkia. Restaurantene ved stranden sørger for at det alltid står vann fremme til hundene, og gir hundene rester innimellom. Hundene blir hentet av myndighetene 1-2 ganger i året, hvor de blir kjørt til en veterinær for vaksiner og behandling. Deretter blir de plassert på shelters. En familie kommer gjerne å henter en hund, men etter noen måneder går de lei, også er hunden løshund igjen. De fleste hundene var merket med halsbånd/øremerking slik at myndighetene har bittelitt kontroll på de.
Synd bildene er så dårlige, for et par hunder var fantastisk nydelige :)

IMG_0838_zps64851724.jpg

IMG_0745_zpsf77e37e4.jpg

IMG_0733_zpsfc7f9081.jpg

Denne var det vanskelig å reise i fra, gitt. Hadde vår egen kosestund hver kveld, og stakkaren hadde virkelig plager i bena..

IMG_0742_zpsba1e53f2.jpg

IMG_0705_zps5fff9f97.jpg

IMG_0703_zpsc295b172.jpg

Jakter på småfisk i vannet
IMG_0695_zpsd6019659.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gidder ikke lage egen bildetråd, men vil dele noen bilder av et par av de mange gatehundene jeg traff i Tyrkia. Restaurantene ved stranden sørger for at det alltid står vann fremme til hundene, og gir hundene rester innimellom. Hundene blir hentet av myndighetene 1-2 ganger i året, hvor de blir kjørt til en veterinær for vaksiner og behandling. Deretter blir de plassert på shelters. En familie kommer gjerne å henter en hund, men etter noen måneder går de lei, også er hunden løshund igjen. De fleste hundene var merket med halsbånd/øremerking slik at myndighetene har bittelitt kontroll på de.

Synd bildene er så dårlige, for et par hunder var fantastisk nydelige :)

IMG_0838_zps64851724.jpg

IMG_0745_zpsf77e37e4.jpg

IMG_0733_zpsfc7f9081.jpg

Denne var det vanskelig å reise i fra, gitt. Hadde vår egen kosestund hver kveld, og stakkaren hadde virkelig plager i bena..

IMG_0742_zpsba1e53f2.jpg

IMG_0705_zps5fff9f97.jpg

IMG_0703_zpsc295b172.jpg

Jakter på småfisk i vannet

IMG_0695_zpsd6019659.jpg

De var nydelige :wub: Jeg har bare lyst til å ta alle med meg, når jeg ser hunder som det :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Danny har identitetskrise..

Han vil være en fargeriks Afghansk mynde.. med røtter i punk og hippie-bevegelsen..

Er den noen her som har lest boka om den Afghanske myndevalpen "Bevare-meg-vel" med identitetskrise?

Trodde han het "Bevare-meg-vel" for folk sa: "bevare-meg-vel" for en lurv.. "bevare-meg-vel" hva var det?

Han testet blant annet ut om han var en humle, en hatt , en gås eller en fisk-

a68b78e3-4d53-47e4-9f78-a4c5518a44df.jpg

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...