Ozzy Skrevet 13. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2012 Ser ut som om han mangler halve hodet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 24. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2012 Et stk drukna hund. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linda=D Skrevet 24. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2012 Her er noen bilder jeg har tatt dette året. Det er den lyse krølltoppen som en min sjarmør og de andre er gode lekekamerater:-) 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 25. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2012 Haha, elsker istid bildet 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linda=D Skrevet 2. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2012 Hehe takk for det Malamuten. Har ledd godt av det bildet noen ganger. Likheten er der virkelig Vennegjengen på fire ben ønsker alle soniser en god helg:-) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 12. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 12. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2012 Haha,kule bilder AnetteH! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strøssel Skrevet 19. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2012 veldi dårlige bilder pga det var sen tpå kvelden + dårlig fotograf (meg for de som ikke skjønte det ) + dårlig kamera.. men søteste gutten min da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 19. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bea Skrevet 19. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2012 Poster årets første sykkel tur...med Danny samojed i trekkende i sele i springeren, mamma på pedalene med mobilkamere og CarmeLita papillon som holder utkikk fra sykkelkurven.(for ordenskyld..CarmeLita har på sele og bånd og sitter på "pute" i kurven. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 20. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2012 jeg tok et veldig søtt bilde i helga, som jeg må dele 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 20. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2012 jeg tok et veldig søtt bilde i helga, som jeg må dele Åhhh,så fiiin! Hører hunden til i Rogaland? Så nettopp en lik valp (det er valp,sant? ) med kuperte øyre her for en liten stund siden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 20. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2012 Han bor i Vestfold. Kom hit fra Spania for under en uke siden. ... og ja, han er ca 4 mnd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 20. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2012 Han bor i Vestfold. Kom hit fra Spania for under en uke siden. ... og ja, han er ca 4 mnd. Da er det nok ikke samme nei Tilfeldig,da det er sjelden jeg ser kupperte hunder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 30. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2012 Fant et 4,5 år gammelt bilde. :wub: 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ara Skrevet 30. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2012 Så skjønn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 30. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2012 Er dette en amstaff/pit? Ligner utrolig mye på den nye hunden, Junior, til Cesar Millan, en pitbull. Eller kan staffer ha de fargene også? Utrolig pen! Hvis staff finnes i den fargen, må jeg ha 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 30. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2012 Er dette en amstaff/pit? Ligner utrolig mye på den nye hunden, Junior, til Cesar Millan, en pitbull. Eller kan staffer ha de fargene også? Utrolig pen! Hvis staff finnes i den fargen, må jeg ha Er en staffe ja De er utrolig flotte i blåfarge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 31. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2012 Jeg kom hjem fra fysioterapaut-time rundt 13 i forgårs, og en av kollektiv-samboerne mine møter meg i gangen nede, hun er på vei ut. Hun ler. "Tina, har du sett at Kuro har kost seg i stua?" Og så går hun. ...noen hadde visst satt en dorull på stuebordet. SE så flink han føler seg. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 31. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2012 Jeg kom hjem fra fysioterapaut-time rundt 13 i forgårs, og en av kollektiv-samboerne mine møter meg i gangen nede, hun er på vei ut. Hun ler. "Tina, har du sett at Kuro har kost seg i stua?" Og så går hun. ...noen hadde visst satt en dorull på stuebordet. SE så flink han føler seg. Haha! Sitter der som DEN helten! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
:)Kine Skrevet 31. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2012 Jeg kom hjem fra fysioterapaut-time rundt 13 i forgårs, og en av kollektiv-samboerne mine møter meg i gangen nede, hun er på vei ut. Hun ler. "Tina, har du sett at Kuro har kost seg i stua?" Og så går hun. ...noen hadde visst satt en dorull på stuebordet. SE så flink han føler seg. Hahaha! Det så litt kjent ut! Det her kom jeg nemlig ut av dusjen til en gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 1. April 2012 Rapporter Share Skrevet 1. April 2012 Hahahaha! Å gudameg, så søt! Jeg har aldri sett ham virkelig demontere en dorull. Vi prøver liksom å ikke la ham øve seg på at det er gøy. Men vi måtte flytte dorullholderen til høyere opp på veggen - for han fikk dem ned derfra... Så nå finner vi ham iblant klynkende inne på badet der han sitter nedenfor og ikke når opp... Haha! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Telatusso Skrevet 1. April 2012 Rapporter Share Skrevet 1. April 2012 Så mange fine bilder og nydelige hunder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 4. April 2012 Rapporter Share Skrevet 4. April 2012 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 5. April 2012 Rapporter Share Skrevet 5. April 2012 Måtte le når jeg så dorullbildene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts