eva86 Skrevet 24. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. November 2011 Kirow blir satt på plass av Penny (pinscher) Dagens desidert feteste bilde! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eva86 Skrevet 24. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. November 2011 Og noen bilder fra jordefresing, typisk at når jeg har med kamera... DA er han ikke i skikkelig løpehumør.. Søteste 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eva86 Skrevet 12. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2012 Kirow møtte pappa George i dag, her er noen bilder fra i dag! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 12. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2012 Virkelig flott hund! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 12. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2012 Så utrolig stor og lekker han har blitt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eva86 Skrevet 13. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2012 Takk, like høy som pappan sin nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 13. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2012 Herregud han har vokst mye siden sist! Han og Tesh må få løpe sammen endag 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sissi Skrevet 13. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2012 :wub: så vakker! når man fryser disse myndene i slike lekeøyeblikk på bilder blir det bare komisk, en bein her og et der.. osv :lol: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 13. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2012 Han er fortsatt så flott at jeg ville sølt Soloen min utover meg selv! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 13. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2012 Nydelig vesen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 13. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2012 Fantastisk flott hund. *flere bilder* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eva86 Skrevet 13. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2012 Herregud han har vokst mye siden sist! Han og Tesh må få løpe sammen endag Vi er lett med! Nå er det ikke såpeglatt heller, så det går ann å la han løpe! Han har tryna to ganger i vinter på glatta, som han slo lufta ut av seg.. Dakar bebisen.. hihi :wub: så vakker! når man fryser disse myndene i slike lekeøyeblikk på bilder blir det bare komisk, en bein her og et der.. osv :lol: Hehe, ja, det er faktisk ikke så mye kontroll ute å går! Han er fortsatt så flott at jeg ville sølt Soloen min utover meg selv! Det liker jeg å høre! Hehe Nydelig vesen Takk Fantastisk flott hund. *flere bilder* Ah, flere bilder kan vi alltids fikse! Har noen fra han rasa på ett jorde! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eva86 Skrevet 13. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eva86 Skrevet 19. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2012 Kirow 9 månder 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 20. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2012 Utrolig pen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 20. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2012 Herlig krabat! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 20. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2012 Kjempefin! Svarte greys er nydelige. Det er godt å se noen greyhoundbilder her! Måtte le litt av bildene der han møtte faren sin. Faren bare: æææhhh hjelpes for en innpåsliten kar, få meg vekk! hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 20. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2012 Litt mer firkantet og større hode, litt mer kropp og litt kortere hale, og det er som å se Valpis Nydelig vovve det her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krelise Skrevet 20. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2012 Så fin han er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 20. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2012 Finingen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eva86 Skrevet 6. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. April 2012 Kirow 10 månder Med bestevennen Hugin Alle bildene er tatt av John Gjertsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eva86 Skrevet 12. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. April 2012 Stakar gutten, ble bitt på tur i går. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 12. April 2012 Rapporter Share Skrevet 12. April 2012 Hvor ble han bitt? Ikke noe moro! Hvordan skjedde det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanne Skrevet 12. April 2012 Rapporter Share Skrevet 12. April 2012 Wow! Så utrolig vakker! Og uff, så teit med bitt da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eva86 Skrevet 12. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. April 2012 Hvor ble han bitt? Ikke noe moro! Hvordan skjedde det? Forran på ribbeina mot albuen.. Om du skjønner!? Hehe Rett ved hjertet tror jeg Han løp løs med 2 andre tisper (de to bor under samme tak). Hun yngste hadde løpetid, så hun eldste bet han da hun "skulle passe på" som eier sa. Kirow har jo ingen aning hva løpetid er, så han hadde det jo bare kult og lekte. Den andre tispen bet han flere ganger, han har også på andre siden, men bare ett langt kutt.. Wow! Så utrolig vakker! Og uff, så teit med bitt da Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts