Teserere Skrevet 25. Mai 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Mai 2015 Hun er så søt Jeg så dere på tur rundt semsvann for en liten stund siden. Minst like fin i virkligheten, ja! Jaa Og så sa du ikke hei!? Siter
Puttiva Skrevet 25. Mai 2015 Rapporter Skrevet 25. Mai 2015 Jaa Og så sa du ikke hei!? Hehe, nei. Du gikk på tur med noen andre, to pudler, hvorav den ene var en hann. Og den og Ico kjefta sånn på hverandre at å bli stående var aldri noe alternativ Siter
Teserere Skrevet 25. Mai 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Mai 2015 Hehe, nei. Du gikk på tur med noen andre, to pudler, hvorav den ene var en hann. Og den og Ico kjefta sånn på hverandre at å bli stående var aldri noe alternativ Ah da skjønner jeg Begge er forresten gutter Siter
Teserere Skrevet 4. Juni 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Juni 2015 Aïda har blitt 7 år gammel Vi feiret det med å dra på fjellet i 4 dager. Der var det mildt sagt vinter enda Men vi storkoste oss! 2 Siter
Teserere Skrevet 5. Juni 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Juni 2015 Gratulerer med 7 års dagen! Gratulerer med 7 års dagen! Takk takk Siter
LØJ Skrevet 6. Juni 2015 Rapporter Skrevet 6. Juni 2015 Grattis med dagen til damen Alltid digg med litt vinter i juni... Siter
Mirai Skrevet 6. Juni 2015 Rapporter Skrevet 6. Juni 2015 Hurra for den meget spreke sjuåringen ! Siter
Teserere Skrevet 6. Juni 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Juni 2015 Grattis med dagen til damen Alltid digg med litt vinter i juni... Takker Hurra for den meget spreke sjuåringen ! Takk, håper hun holder seg slik i 7 år til 4 Siter
Teserere Skrevet 8. Juni 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Juni 2015 Da får jeg si Velkommen til familien Twiggy! Sent fra min SM-G850F via Tapatalk 18 Siter
LØJ Skrevet 9. Juni 2015 Rapporter Skrevet 9. Juni 2015 Awww...herlighet så nydelig Mulig vi må møtes snart asså... 1 Siter
Snøfrost Skrevet 16. Juni 2015 Rapporter Skrevet 16. Juni 2015 Fine Aida og skjønne lille Twiggy Full vinter på fjellet ser jeg. Hvor dro dere? (lyst på fjelltur, men ikke skitur ) Siter
jma Skrevet 16. Juni 2015 Rapporter Skrevet 16. Juni 2015 Så utrolig søt, og veldig fine farger! Siter
Mirai Skrevet 18. Juni 2015 Rapporter Skrevet 18. Juni 2015 Tikk takk Aïda, nå må du nyte tilværelsen før du får en klegg i hælene ! Siter
Lola Pagola Skrevet 18. Juni 2015 Rapporter Skrevet 18. Juni 2015 Ååå så søt! Er det staff? Vanskelig å si fra den vinkelen Siter
Teserere Skrevet 18. Juni 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Juni 2015 Nyeste bildet av pøbelen, hun er den største rampen i valpekassa! Awww...herlighet så nydelig Mulig vi må møtes snart asså... Gjerne det Gratulerer! Takk! Fine Aida og skjønne lille Twiggy Full vinter på fjellet ser jeg. Hvor dro dere? (lyst på fjelltur, men ikke skitur ) Vi dro til Mjølfjell like nord for Voss. Vi kunne ha gått på ski, men valgte å vasse i snøen istedet Så utrolig søt, og veldig fine farger! Takk takk Spent på hvor lys hun blir, og om hun beholder mørk hale. Tikk takk Aïda, nå må du nyte tilværelsen før du får en klegg i hælene ! Ja uff! Blir tøft å dele mamma Ååå så søt! Er det staff? Vanskelig å si fra den vinkelen Ja det er det! 3 Siter
Teserere Skrevet 4. Juli 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Juli 2015 Nå har Twiggy vært hos oss i 5 dager, og hun er absolutt herlig. Hun tar alt på strak arm og er både tøff og selvstendig. Og så hermer hun skikkelig etter det Aïda gjør Aïda har overrasket meg, og falt inn i mammarollen med en gang Hun er kjempeflink og forsiktig, og tilbyr til og med pupp 9 Siter
Eplefe Skrevet 4. Juli 2015 Rapporter Skrevet 4. Juli 2015 Herregud, se på store- og lillesøster, da! 1 Siter
mushi Skrevet 5. Juli 2015 Rapporter Skrevet 5. Juli 2015 Herlige! Så flott de går så godt sammen, tenk når hun vokser opp. Som erteris! 1 Siter
jma Skrevet 5. Juli 2015 Rapporter Skrevet 5. Juli 2015 Så herlig! Gratulerer så mye med nytt familiemedlem! Håper jeg får de samme fargene på min neste hund Åssen tror du de kommer til å gå sammen når hun blir voksen? Siter
LØJ Skrevet 5. Juli 2015 Rapporter Skrevet 5. Juli 2015 Awww...grattis! Hun er helt nyyyydelig 1 Siter
Recommended Posts