Stine Skrevet 16. November 2011 Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 De fleste shibaeiere synes det er mer stas å være på tur med hundene sine enn inne i en hall. Det er ingen typisk utstillingsrase akkurat. Dessuten har det ikke gått inflasjon i rasen (enda?), sånn som det unektelig har gjort med staffer, no offence. Haha, nei var ikke sånn ment altså Jeg veit jo at det har med populasjonen i rasen, men "vi" hadde liksom blitt veldig overraska hvis det ikke hadde vært over 100 påmeldte på en så stor utstilling, det kommer jo endel fra Danmark og Sverige og, så det blir stas. Men mest sannsynlig er det mye crap, for så mange fine staffer finnes det ikke i Norge liksom Fyda, det var ikke snilt sagt Stine Skaff deg KO, 2stk. påmeldte. Whaaaat?? 2 stk? *løpe og kjøpe KO* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 16. November 2011 Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 Wææææ ingen pm enda jeg vil vite hvor mange juniorer det er og jeg vet kun om ei forløpig sukk.. Kjenner jeg ikke er verdens beste person når det kommer til tålmodighet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 16. November 2011 Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 *snip* Kelpiene er i Hall C ring 18, og Corgiene i Hall C, ring 7! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bikipile Skrevet 16. November 2011 Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 Pippi er nr 32 i ringen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 16. November 2011 Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 iiiiik, nummer syv! Nå kjenner jeg at jeg har mange hoppelopper i magen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 16. November 2011 Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 (endret) Wææææ ingen pm enda jeg vil vite hvor mange juniorer det er og jeg vet kun om ei forløpig sukk.. Kjenner jeg ikke er verdens beste person når det kommer til tålmodighet PM er da kommet Og vi er i samme ring, nr 10, på søndagen.. lundehund og munsterlander altså Også engelsk setter i naboringen Hva var kravet for å bli Juniorvinner forresten? Excellent, eller CK også? Vi har ihvertfall maks 3 motstandere, og der er hvis det ikke dukker opp noen unghunder, åpen eller bruks, og altså bare er juniorer og championer EDIT: Fant det, holder med excellent, og selvfølgelig best i juniorklassen for hanner Endret 16. November 2011 av Siri Eveline 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bikipile Skrevet 16. November 2011 Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 iiiiik, nummer syv! Nå kjenner jeg at jeg har mange hoppelopper i magen. Hvilken klasse stiller du i? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 16. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 Wææææ ingen pm enda jeg vil vite hvor mange juniorer det er og jeg vet kun om ei forløpig sukk.. Kjenner jeg ikke er verdens beste person når det kommer til tålmodighet Hvor mange juniorer som er påmeldt vet du jo uansett ikke før du vet hvem som stiller - det står jo ikke noe annet sted enn i katalogen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 16. November 2011 Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 Hvilken klasse stiller du i? Unghund (måtte bare bruke den smileyen.. hærlig!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 16. November 2011 Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 Nå har jeg fått startnr., men det sier meg jo ikke så mye da. Noen andre her som skal gå LP klasse 2? Jeg har startnr. 5669! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 16. November 2011 Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 Imouto er nr 20. Det er med andre ord omtrent like mange hannhunder som tisper, og ikke minst VELDIG mange juniortisper... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bikipile Skrevet 16. November 2011 Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 Imouto er nr 20. Det er med andre ord omtrent like mange hannhunder som tisper, og ikke minst VELDIG mange juniortisper... Og nysgjerrig som jeg er, hvordan veit du at det er mange juniortisper? Her regnes det nemlig intenst Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 16. November 2011 Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 Og nysgjerrig som jeg er, hvordan veit du at det er mange juniortisper? Her regnes det nemlig intenst Altså, jeg bare gjetter, men får snart et startnr fra en annen juniortispe også, så da kan vi sammenligne enda mer! Iogm at Kuma er nr 7 og stiller i unghund, Imouto er nr 20 og stiller i Junior, og Pippi stiller i åpen og det sjelden er noe særlig med bikkjer i unghund tisper, antar jeg at jeg har rett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bikipile Skrevet 16. November 2011 Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 Altså, jeg bare gjetter, men får snart et startnr fra en annen juniortispe også, så da kan vi sammenligne enda mer! Iogm at Kuma er nr 7 og stiller i unghund, Imouto er nr 20 og stiller i Junior, og Pippi stiller i åpen og det sjelden er noe særlig med bikkjer i unghund tisper, antar jeg at jeg har rett. Eller heidundranes mange åpen-tisper (så vi kan skli elegant inn i mengden) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 16. November 2011 Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 Eller heidundranes mange åpen-tisper (så vi kan skli elegant inn i mengden) Altså, du har jo den fineste hunden, så hvis hun bare ikke hadde vært så sjenert, så hadde det jo vært smooth sailing. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 16. November 2011 Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 Æsj, og nå så jeg at Tuva får løpetid ilpøet av to uker, kræsjer fint det da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 16. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 Æsj, og nå så jeg at Tuva får løpetid ilpøet av to uker, kræsjer fint det da Har det noe å si da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 16. November 2011 Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 Har det noe å si da? Nei, egentlig ikke. Bortsett fra at hu blir kvapsete og lat Og det er dumt når dommeren liker dem super fit Også må vi drasse med to bur istede for et :angry: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 16. November 2011 Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 Vi har nummer 4956 og er nr 8 i ringen..Noen som vil regne for meg? Vet det kommer 14 lundehunder..Veit det er ei i junior, 1 hanne og en tispe i åpen klasse og 2 champion hanner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 16. November 2011 Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 Oj oj. 37 basenjier! Det er flere enn vanlig. Jeg vet det kommer et knippe svensker, og vet om mange nordmenn også. mange aner jeg ikke, men finner det vel snart nok ut. Wednesday- skal bli moro å se deg! Forøvrig lurer jeg litt på hva du mener med skrapa? standaren sier "elegant og gaselleaktig". Skrapa og elegant og gaselleaktig er to ganske så forskjellige begreper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 16. November 2011 Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 Er det noen som har et ekstra startnummer jeg kan låne for å komme inn på dag 1? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 16. November 2011 Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 Oj oj. 37 basenjier! Det er flere enn vanlig. Jeg vet det kommer et knippe svensker, og vet om mange nordmenn også. mange aner jeg ikke, men finner det vel snart nok ut. Wednesday- skal bli moro å se deg! Forøvrig lurer jeg litt på hva du mener med skrapa? standaren sier "elegant og gaselleaktig". Skrapa og elegant og gaselleaktig er to ganske så forskjellige begreper Haha. Kan godt kalle det elegant og gaselleaktig (Må bare presisere at jeg synes det er vakkert med smekre, slanke basenjier) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 16. November 2011 Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 Er det noen som har et ekstra startnummer jeg kan låne for å komme inn på dag 1? Jeg har jo to til mine hunder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 16. November 2011 Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 Jeg har jo to til mine hunder Kult! Kan jeg dra samtidig med deg da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 16. November 2011 Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 Jøss, bare 33 springere! Jeg forventet at det kom til å bli færre enn vanlig, men ikke et såpass lavt antall. Jeg endte opp med å ikke melde på noen av mine, men mulig jeg punger ut de sure kronene og tar en tur for å titte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts