Red Merle Skrevet 8. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 8. Oktober 2011 Kanskje ikke riktig type bilder, men det er det nærmeste jeg kan komme.. Jatzy Ludo Siter
pippin Skrevet 8. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 8. Oktober 2011 Herregud så søt Amiga er som liiiten valpis med store ører! Og Ikke er kjempesøt Som valp! Og nå såklart Siter
FruSusanneKGulliksen Skrevet 9. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2011 Herlig for noen bilder Siter
Synnikken Skrevet 9. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2011 Et bilde av Gapka, mopsen til ei venninne. Nå er han voksen, men fortsatt like lite fotogen. I bakgrunnen er Kuma og Franky Stamtavlenavn? Siter
MaritaS Skrevet 9. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2011 Stamtavlenavn? Felipe blacks my little giant. Han er en liten ungarer Siter
pippin Skrevet 9. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2011 Liiille valpen.. Synd jeg ikke hadde speilrefleks når hun først kom til meg.. Har ingen fiiiine bilder av henne som 9 uker osv.. Siter
Maria Skrevet 9. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2011 Herre... Jeg hadde nesten glemt hvor søt lille krølle var da hun var bebis. Så unnskyld meg, men jeg må ha med litt bilder altså 11 uker gammel på fjelltur. Sååå utålmodig Første uke hjemme - skikkelig ramp! Siste dagen hos oppdretter 7 uker gammel sammen med mamma'n sin Haha.. 7 ukers oppstillingsbilde. Se portisrompa, da! 5 uker 4 uker Siter
Marthe Skrevet 9. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2011 Rare Blondie Ikke klag på Action sine ører Siter
MegaMarie Skrevet 10. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2011 Ikke klag på Action sine ører De så jo bittesmå ut i forhold! Men Blondie har vokst inn i de da Siter
julnil Skrevet 10. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2011 Min Chinese Crested Powder Puff Shandor's Joking Jackaroo 'Luigi' På bildet er han 4,5 mnd Siter
soelvd Skrevet 22. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 22. Oktober 2011 Synes dette passet godt. Typisk, standard nysgjerrig og litt "forpussa" valpis. Siter
rottmaneier Skrevet 23. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 23. Oktober 2011 OOOBS! Ble visst en del det Siter
SiriEveline Skrevet 23. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 23. Oktober 2011 Quoten forsvant, men må bare le av Blondie, hun ser bare klin kokos ut! Godt hun har vokst seg inn i ørene og blitt en sjarmerende flott papillon! Som mor som sønn Koser seg med pappen ja.. Ikke lett å ramle nedi hull nei! Trening! Også det beste da, personligheten hans i et nøtteskall: 1 Siter
[email protected] Skrevet 23. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 23. Oktober 2011 Åhh, så herlig tråd! Har tusenvis av bilder, men ligger på harddisk, så fant bare ett bilde nå 1 Siter
rottmaneier Skrevet 23. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 23. Oktober 2011 Åhh, så herlig tråd! Har tusenvis av bilder, men ligger på harddisk, så fant bare ett bilde nå Sikker på at det der ikke er en bjørn?? Siter
Recommended Posts