Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundelivmessen 2011


SusanneL
 Share

Recommended Posts

Nå i helgen - 24-25. september.

Driver og planlegger og pakker litt hele tiden, jeg.. Skal stå på Beardis-klubbens stand i morgen, og det er jo alltids hyggelig!

Men guri land så mye ting som skal være med... Blader, bøker, ting å selge, klistremerker, figurer, salgsboden, bord, stoler, osv...

Ja, ja - da har man i alle fall noe å gjøre utover kvelden (rigging i dag)!

Mer info om selve messa HER.

Sees?

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal sitte på standen til Norwegian Weightpulling Club :D jeg skal heldigvis bare huske å ta med meg selv, hihi...

Oh, kult! Skal prøve å stikke innom og si hei. Og kanskje få en liten piff i wp-ambisjonene for småen.

Vi skal starte rally, i ett-tiden tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdigpakket og klar...

Vi står rett ved dere, jma - kun Briardklubben imellom.. Stusselig få raseklubber der, da. Kun pudler, briard,bearded collie, schappendoes, schnauzer og schäfer, tror jeg...Men en god del salgsstands, oppvisning i ringene, og mye sånn moro!

Blir sikkert hyggelig!

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, der er det noen år siden vi har vært. Det ble rett og slett litt dyrt å først skulle betale for å komme inn og så betale for alt man kjøper. Langt og kronglete og komme seg dit uten bil, også. I år kræsjer det dessuten med årets begivenhet, sonenmesterskapet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry Susanne, glemte helt å komme innom etterpå! Var dritsliten med to like slitne hunder, så det ble rett hjem etter premieutdelinga!

Men Odin gikk kjempefint på rally, en del trekk snusing (teppegulv) og litt for stramt bånd, men vi hadde ingen større feil. Ble sist av de som ikke diska da, men er fornøyde med det (det er lett å få høy poengsum hvis man ikke disker).

Var litt skuffa over antall utstillere der ja, selv om det var nok å følge med på forsåvidt. Var inn om wp, men ikke når du var der, jma. :( Fikk snakket med Tess Erngren og Oslo hundeskole, som ga meg helt motstridende råd for Kovu. :P

I morra blir det rekrutt for Odin og total avslapping, tror jeg. Nå er det tomt for giv her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig enig - dyrt å komme inn for å se noen få stands og møte noen raseklubber... Men litt morsomt for folk å prøve på agility - med instruktører tilstede, salgsbodene så ut til å ha litt å gjøre, og forhåpentligvis lære noe nytt i hundelivet sitt.

Men nei, hadde blitt svært skuffet om jeg hadde betalt for å komme inn dit + vi kommer neppe til å gidde stand der igjen...

Får ta en tur i morgen e.middag (skal ha med alt fra standen vår hjem), da får man se messen med øynene til en tilskuer/besøker. Tviler på om jeg blir overimponert uansett, liksom...

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket med en kompis i snuserklubben i går, og det ligger vel an til at messa enten må endre format eller avgå med døden. Hvis man kunne arrangert utstilling samtidig ville det jo kommet langt flere..

Hvis det ikke hadde vært svindyrt å gå inn dørene der, så ville det jo kommet langt flere. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, de burde sette ned inngangsprisen, sette det på en dato som er enda lengere unna dogs4all, og finne på noe mer interessant som folk har lyst til å få med seg... noe mere oppvisninger av forkjellige hunderelaterte ting.. få med seg fler av raseklubbene, reklamere bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...