Gå til innhold
Hundesonen.no

Argyr-tortur (eller pelsstell, alt ettersom)


Argyr
 Share

Recommended Posts

Det ble en liten bildeserie av dette her, så da kan dere jo få dokumentert litt mishandling. :lol:

Man tager en ustelt Argyr. Hadde vel ikke gjort noe med pelsen på ihvertfall noen uker, husker ikke helt.

IMG_6140.jpg

Som ikke synes det er noe festlig med oppstilling

IMG_6142.jpg

Og så børster man av "litt" underull

IMG_6146.jpg

Så det ser ut som en sau har gått i lufta

IMG_6158.jpg

Så går man løs på bakføtter

IMG_6148.jpg

Og fremføtter

IMG_6149.jpg

Så kommer tærne frem

IMG_6151.jpg

Ørebeheng er stusset, og nå begynner Argyr å føle seg skikkelig kjekkas

IMG_6152.jpg

IMG_6154-1.jpg

Helt ferdig! Trodde Argyr...

IMG_6175.jpg

Men så... Dagen etter, da han minst ventet det... Vann! :o

IMG_6177.jpg

Stinkeye

IMG_6179.jpg

Og geip

IMG_6180.jpg

Så fikk man hilse på blåser, og det var egentlig greit

IMG_6182.jpg

Perspektiv er morsomme saker :P

IMG_6187.jpg

Fot!

IMG_6218.jpg

Børstet gjennom igjen. Ferdig på ordentlig

IMG_6202.jpg

Njaaa, skeptisk

IMG_6203.jpg

Look Ma, no ears!

IMG_6207.jpg

Han tilgir meg vel i løpet av dagen. Håper jeg. :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Stakkars lille dotten da.. noe sååå puslete i dusjen skal man lenge lete etter! Argyr er en særdeles dårlig KO-reklame - alle får jo sinnsykt lyst på "løp&kjøp" og da er det lett å glemme hva som skal til for at en slik vanvittig flott bisk skal ha det bra! Men så nydelig han er, smelter helt av han - ustelt eller ei. Men jeg må nå si han ble ufattelig stilig av all torturen! (Og så håper jeg du tilgies etterhvert.. skjønt du har ikke gjort deg fortjent til det altså - gjøre sånt med en stakkar!)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle sammen! Han har tilgitt meg altså, men jeg tror ikke han blir med frivillig inn på badet på en stund. :lol:

De bikkja er så pen at jeg får lyst på K.O. Han minner meg - av en eller annen underlig grunn - om Aslan i Narnia bøkene :P

Digget geipebildet, kan ikke bare være pen - må ha personlighet også! :D

Naaw! Det er en ro og verdighet over dem begge, kanskje? Argyr mangler ikke personlighet, den er bare vanskelig å fange på bilder som regel - stjeler sjelen hans! :P

:lol: Stakkars lille dotten da.. noe sååå puslete i dusjen skal man lenge lete etter! Argyr er en særdeles dårlig KO-reklame - alle får jo sinnsykt lyst på "løp&kjøp" og da er det lett å glemme hva som skal til for at en slik vanvittig flott bisk skal ha det bra! Men så nydelig han er, smelter helt av han - ustelt eller ei. Men jeg må nå si han ble ufattelig stilig av all torturen! (Og så håper jeg du tilgies etterhvert.. skjønt du har ikke gjort deg fortjent til det altså - gjøre sånt med en stakkar!)

Dårlig reklame? :o Det måtte være fordi han er feilfarget, står som en krakk og har litt snodig konstruerte ben det da. At folk får lyst på er jo GOD reklame, teita! Selv om han kan minne om Aslan, så er det jo "bare" en hund, ikke en løve. :P

Vaker, vakker og bittelitt morsk :D

Så du ikke at han fjollet, altså? Det var etter badet han ble morsk. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...