Trulte70 Skrevet 10. September 2011 Rapporter Skrevet 10. September 2011 Du trenger bare sette inn linkene eller trykke på bildetegnet og klippe inn strengen der Vet ikke helt om skjønner hva du mener...ser du ikke bildene mine?? Jeg ser dem... Siter
Anette Skrevet 10. September 2011 Rapporter Skrevet 10. September 2011 Vet ikke helt om skjønner hva du mener...ser du ikke bildene mine?? Jeg ser dem... det funker nå,men ikke istad når jeg quotet deg Siter
Trulte70 Skrevet 11. September 2011 Rapporter Skrevet 11. September 2011 Bare tull at beina må være i bakken på en langtidsdekk! Ifølge Dennis... Typisk "tøff-i-trynet-ungdom" - pisser og snuser samtidig Siter
Cattn Skrevet 11. September 2011 Rapporter Skrevet 11. September 2011 Bare tull at beina må være i bakken på en langtidsdekk! Ifølge Dennis... Typisk "tøff-i-trynet-ungdom" - pisser og snuser samtidig boxerer noe for seg selv! Siter
Natrisha Skrevet 11. September 2011 Rapporter Skrevet 11. September 2011 Natasha leker bimbo/bunny :rolleyes2: Siter
Mud Skrevet 11. September 2011 Rapporter Skrevet 11. September 2011 Dette er synet som møtte besøkende som ringte på og meg når jeg kom hjem fra jobb... Har man 2 belgere så er ikke slike bilder til å unngå.. Eller slike.. prøver man snørekjøring med en spinnvill belger må det ende i sånne øyeblikk.. Har man i tillegg en hjelpsom belger så får man sånne bilder.. Siter
Trulte70 Skrevet 11. September 2011 Rapporter Skrevet 11. September 2011 Dette er synet som møtte besøkende som ringte på og meg når jeg kom hjem fra jobb... Har man 2 belgere så er ikke slike bilder til å unngå.. Eller slike.. prøver man snørekjøring med en spinnvill belger må det ende i sånne øyeblikk.. Har man i tillegg en hjelpsom belger så får man sånne bilder.. Hahaha! Det siste bildet var bare helt ubetalelig! Siter
Poter Skrevet 11. September 2011 Rapporter Skrevet 11. September 2011 Fellesbilde... Hvem har hvitest (evt spissest) tenner? Wiplash Ævvv! Julekortbilder GOD jul! 1 Siter
Mud Skrevet 11. September 2011 Rapporter Skrevet 11. September 2011 Hahaha! Det siste bildet var bare helt ubetalelig! Det som er skikkelig ille er at han sovnet sånn... Det var aldri en kjedelig dag med den gutten i hus *ler* Siter
MegaMarie Skrevet 11. September 2011 Rapporter Skrevet 11. September 2011 prøver man snørekjøring med en spinnvill belger må det ende i sånne øyeblikk.. Åh, det vinterbilde der gir meg skikkelig barndomsminner om belgeren vi hadde da jeg var liten Savn! Siter
Grim Skrevet 11. September 2011 Rapporter Skrevet 11. September 2011 Hahaha, ler meg ihjæl av bildene dine Loke. Siter
Lola Pagola Skrevet 11. September 2011 Rapporter Skrevet 11. September 2011 Stakkaren falt ut i elven en vinter... med tegningene som han har rundt øynene ser han jo bare max stakkarslig ut (og kameraet var allerede fremme og bildet er tatt mens jeg var på vei for å hjelpe ham, bare så dere ikke tror jeg er superslem her ) 1 Siter
Kaja Skrevet 11. September 2011 Rapporter Skrevet 11. September 2011 Herlig tråd! Jeg har masse morsomme bilder, de får komme etterhvert. Jeg er lat idag! Siter
Stine Skrevet 11. September 2011 Rapporter Skrevet 11. September 2011 (endret) Crazy bullefnatt i snøen Endret 11. September 2011 av Trym&Tuva Siter
Natrisha Skrevet 11. September 2011 Rapporter Skrevet 11. September 2011 Her er det bare å holde seg på magen ...ler meg ihjel Siter
AnnChristin Skrevet 11. September 2011 Rapporter Skrevet 11. September 2011 Crazy dog med unge på slep! Og ikke alltid like hyggelig! Gjeipe til fotografen! Fikk flere bilder fra oppdretter.. De fleste er faktisk sånn her! Siter
TineSimbaNana Skrevet 11. September 2011 Rapporter Skrevet 11. September 2011 Så mange morsomme bilder Loppa etter at hun hadde gjespet Tintin boffer Nana Cookie hopper og spretter alltid Siter
Maria Skrevet 11. September 2011 Rapporter Skrevet 11. September 2011 Så mange morsomme bilder Loppa etter at hun hadde gjespet Hahahaha... Nå ler jeg så jeg griner! For et støgg-morsomt bilde! Omg Har ingen nye bilder som er spesielt morsomme av krøllert, men dette gamle bildet fra da hun var valp er veldig representativt ennå. Hun hopper og gliser sånn her ennå. Mer enn nødvendig spør du meg, som har mange skitne klær pga den gledeshoppingen. Siter
litchi Skrevet 11. September 2011 Rapporter Skrevet 11. September 2011 GENIAL TRÅD En venninne og jeg satt og tok bilder under et AG stevne, og jeg fikk meg en god latter når jeg fikk se dette bilde: 1 Siter
Red Merle Skrevet 11. September 2011 Rapporter Skrevet 11. September 2011 artrig tråd... her er noen bidrag jatzy under bordet corgi box ? klar nok beskjed ? jatzy er harry potter fan hun også hehe sokk, hvliken sokk sa du ? kanskje ikke så kjempe morsomme bilder men.. beklager gramatiske feil her, tastaturet er ødelagt her. så får ikke skrevet stor bokstav og slikt.. Siter
vima2k Skrevet 12. September 2011 Rapporter Skrevet 12. September 2011 Hahaha Jeg ler så jeg griner her jeg sitter Legger ved noen morro bilder jeg også Har lagt til i en annen tråd, men morro bilder blir det aldri nok av Siter
Recommended Posts