Avani Skrevet 17. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2014 Min du gjettet på @madam mim? Så var det 100% feil Forutsetter at jeg tolker aye-aye som BC. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madam mim Skrevet 17. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2014 Min du gjettet på @madam mim? Så var det 100% feil Måtte bare fleipe litt, Aye-ayen er et dyr fra Madagaskar med omtrent samme øynene som hunden har på dette bildet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Avani Skrevet 17. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2014 hahahaha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 17. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2014 Schäfer og Greyhound? Bare sånn for å gjette litt vilt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Avani Skrevet 17. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2014 50% rett 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plutte Skrevet 17. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2014 schæfer og labbe? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Avani Skrevet 17. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2014 Jepp, akkurat så kjedelig blanding Men duverden for en brukshund 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emmy Skrevet 17. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2014 Mange søte hunder i denne tråden, altså Klarer noen å gjette hva min gamle hund var blanding av? Det var tre raser i henne, den ene er ekstremt godt gjemt, men kanskje noen klarer å gjette de to andre? (Bare ignorer den brune galningen, det er altså den gylne skjønnheten vi snakker om her!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 17. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2014 toller hvertfall? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 17. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2014 Toller, irsk setter og BC? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Avani Skrevet 17. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2014 Toller, harehund og BC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 17. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2014 Toller, BC og golden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
julnil Skrevet 18. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2014 Labrador, irsk setter og ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 18. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2014 Golden, engelsk setter og BC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emmy Skrevet 18. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2014 Setter er riktig! Vi vet ikke sikkert hvilken type, men jeg tipper engelsk, for hun hadde litt prikker på labbene, snuten og ørene. Alle de andre forslagene er feil Et tips - se på fargen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 18. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2014 Golden? Edit: Oi,ser det har blitt gjettet før. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Avani Skrevet 18. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2014 Setter, hovawart og drever Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandraNH Skrevet 18. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2014 Flat? EDIT: ser at toller er nevnt før, men når jeg ser på bildet så ser det jo ut som blandingen i allefall er 70% toller !! Det går IKKE ant at det ikke er noen tollergener i den hunden der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emmy Skrevet 18. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2014 Hehe, ingen toller, nei, men dere er ikke alene om å tro det! Det var som regel det folk vi møtte på tur trodde også. "Så fin hund, hva er hun blanding av? Toller og...?" Aldri noen som gjettet riktig Ingen av de to andre rasene er nevnt så langt. Men det var fra den ene av dem hun fikk den fine fargen sin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Avani Skrevet 18. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2014 de 2 siste rasene tror jeg er collie og labrador 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 18. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2014 Setter + Chesapeake og et hint av Cocker, eller Islandsk fårehund? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 18. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2014 Mer vill gjetting. Leonberger og Saluki? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helianthus Skrevet 19. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2014 Jeg tror de to siste rasene er drever og collie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 19. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2014 Klarer dere å gjette hva dette valpekullet er blanding av (to raser)? Også stjålet fra finn... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emmy Skrevet 19. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2014 Fremdeles ingen som har gjettet riktig Enda et tips: Begge rasene er norske. @Lunatic: Er det malle i dem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts