Polfarer Skrevet 15. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2014 Hverken husky eller golden, men ikke så veldig langt unna med husky Er noe malamute i den ett eller annet sted Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snorken Skrevet 16. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2014 BC, schäfer og leonberger er riktig! De to andre rasene er nok ikke veldig lett å se. Går vel mest på størelsen og kanskje litt bygning, mens den andre sees mest på tettheten på pelsen. Terv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polfarer Skrevet 16. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2014 Terv? Er nok ikke terv i den Alle rasene er avslørt, så svaret er Leonberger, Schäfer, BC, Alaskan malamute og berner sennen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 16. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2014 Er nok ikke terv i den Alle rasene er avslørt, så svaret er Leonberger, Schäfer, BC, Alaskan malamute og berner sennen Herlighet for en miks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polfarer Skrevet 17. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2014 Herlighet for en miks Haha, ja! Men veldig vellykket blanding gemyttmessig, der har hun arvet det beste fra alle rasene 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 17. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2014 Noen som har lyst å gjette hvilken blanding Vinnie, min forrige hund, var? Hun var blanding av tre raser, hvorav en av dem vet jeg bare type hund (dvs, "terrier", "mynde" eller tilsvarende, dog ingen av de to eksemplene). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nathalie_ Skrevet 17. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2014 (endret) Noen som har lyst å gjette hvilken blanding Vinnie, min forrige hund, var? Hun var blanding av tre raser, hvorav en av dem vet jeg bare type hund (dvs, "terrier", "mynde" eller tilsvarende, dog ingen av de to eksemplene). Korthårscollie og to ting til? Edit: Kan det være noe fuglehundting? Endret 17. Oktober 2014 av Nathalie98 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 17. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2014 Korthårscollie og to ting til? Ja, det er riktig. Bra gjettet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nathalie_ Skrevet 17. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2014 Ja, det er riktig. Bra gjettet! Tilfeldig gjettet tror jeg det kalles 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 17. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2014 Edit: Kan det være noe fuglehundting? Fuglehundting er riktig. Hun er blanding av støver, men jeg vet ikke hvilken (en jeger sa det kunne være Haldenstøver, men vi vet ikke). Korthårscollie, støver - og så en til. Den tredje rasen er den vanskeligste for jeg kan ikke se rasen i utseendet hennes i det hele tatt. Den siste rasen hører til spisshund-gruppen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 17. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2014 @Tabris Jeg har lyst til å si BC, men jeg tror ikke det er riktig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 17. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2014 @Tabris Jeg har lyst til å si BC, men jeg tror ikke det er riktig Nei, ikke BC. Tredje rasen hører til spisshund-gruppen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 17. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2014 Nei, ikke BC. Tredje rasen hører til spisshund-gruppen. Finsk lapphund? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 17. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2014 Finsk lapphund? Nope. Det er et godt hint at selv om hun har spisshund i seg, så har hun ikke antydning til krøllhale eller lang pels. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet 17. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2014 Buhund? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 17. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2014 Nei, ikke buhund. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 17. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2014 Ååå jeg var så sikker der et øyeblikk AH? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 17. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2014 Ååå jeg var så sikker der et øyeblikk AH? Nesten. SH. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 17. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2014 Nesten. SH. Husky er husky VELDIG fin hund! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 17. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2014 Tusen takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 17. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2014 En støver er jo ikke en fuglehundting da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 17. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2014 En støver er jo ikke en fuglehundting da Nei, det er jo en harehundting. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nathalie_ Skrevet 17. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2014 Nei, det er jo en harehundting. Nesten da Jakthundting 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Avani Skrevet 17. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2014 Hva er denne blandet av? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madam mim Skrevet 17. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2014 Den er lett. Aye-aye og sort elghund. Next! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts