Lunatic Skrevet 15. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2014 Noen som vil Tippe? Stjelt fra finn Border Collie/Aussie og Kooiker? Eller Lundehund? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helianthus Skrevet 15. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2014 Tibetansk spaniel eller noe med litt lang kropp? Det er litt vanskelig å se hunden ligger, men forbeina ser litt da litt korte ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraSL Skrevet 15. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2014 Border collie er rett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 15. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2014 Golden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MorBilly Skrevet 15. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2014 Corgi eller noe sånt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MorBilly Skrevet 15. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2014 Jeg måtte sjekke på finn siden jeg er alt for utålmodig til å vente på svaret. Og den annonsen kan irritere en gråstein på flatmark. Sånn så fikk jeg sagt det! Men hunden var søt da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 15. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2014 Med de øynene, uttrykket, halsen og liggestilling/-måte/-utseende vil jeg si en større spaniel av et slag, med får det ikke til å stemme helt. Springer? Med det som ser ut som ekstra tær vil jeg si lundehund, men det passer ingen andre steder. Ørene er liksom litt aussie, men fortsatt ikke riktig, siden det er BC i den så tipper jeg den har skylden for de. ESS, WSS, evt med en touch lundehund? Sikkert helt på bærtur! Det er like før jeg tråler finn på mobilen for å finne svar 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helianthus Skrevet 15. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2014 Med de øynene, uttrykket, halsen og liggestilling/-måte/-utseende vil jeg si en større spaniel av et slag, med får det ikke til å stemme helt. Springer? Med det som ser ut som ekstra tær vil jeg si lundehund, men det passer ingen andre steder. Ørene er liksom litt aussie, men fortsatt ikke riktig, siden det er BC i den så tipper jeg den har skylden for de. ESS, WSS, evt med en touch lundehund? Sikkert helt på bærtur! Det er like før jeg tråler finn på mobilen for å finne svar Jeg klarte ikke å la være å sjekke finn .. jeg tok feil av rase nr. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MorBilly Skrevet 15. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2014 Springer spaniel ja. Og denne blandingen leter altså etter en dame å få valper med sånn at matmor kan få en valp etter denne herlige gutten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polfarer Skrevet 15. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2014 Noen som klarer å gjette denne? Kan si så mye som at vi vet hun er blanding av minst 5 raser Siste bilde er lånt av Lisbeth Simensen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 15. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2014 Vill gjetting fra meg Sankt Bernard? Labrador? Schäfer/Malinois? Irsk Ulvehund? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polfarer Skrevet 15. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2014 Vill gjetting fra meg Sankt Bernard? Labrador? Schäfer/Malinois? Irsk Ulvehund? Schäfer er riktig, så bare 4 igjen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 15. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2014 Noen som klarer å gjette denne? Kan si så mye som at vi vet hun er blanding av minst 5 raser Siste bilde er lånt av Lisbeth Simensen Det MÅ jo være Leonberger der ett sted? Kanskje St Bernard og Labbe også? Flere aner jeg ikke EDIT: Jo, synes jeg ser litt Schafer i ansiktet og synes den ser ut som en rar Terv i første bildet, så jeg tipper de to og ^_^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polfarer Skrevet 15. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2014 Det MÅ jo være Leonberger der ett sted? Kanskje St Bernard og Labbe også? Flere aner jeg ikke EDIT: Jo, synes jeg ser litt Schafer i ansiktet og synes den ser ut som en rar Terv i første bildet, så jeg tipper de to og ^_^ Far er renraset leonberger så det stemmer! Schäfer er også riktig. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 15. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2014 Så Leonberger og Schafer. Da mangler det tre raser. Vanskelig den der Gjetter helt vilt, men synes ørene var litt Kooiker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 15. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2014 Border collie, irsk setter, schæfer, leonberger ooooog newfoundlander? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polfarer Skrevet 15. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2014 Border collie, irsk setter, schæfer, leonberger ooooog newfoundlander? BC, schäfer og leonberger er riktig! De to andre rasene er nok ikke veldig lett å se. Går vel mest på størelsen og kanskje litt bygning, mens den andre sees mest på tettheten på pelsen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polfarer Skrevet 15. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2014 Så Leonberger og Schafer. Da mangler det tre raser. Vanskelig den der Gjetter helt vilt, men synes ørene var litt Kooiker? Kooiker er det ikke ;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MorBilly Skrevet 15. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2014 Toller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 15. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2014 BC, schäfer og leonberger er riktig! De to andre rasene er nok ikke veldig lett å se. Går vel mest på størelsen og kanskje litt bygning, mens den andre sees mest på tettheten på pelsen. Collie og berner sennen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polfarer Skrevet 15. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2014 Toller? Nope Collie og berner sennen? Berner sennen er riktig, collie er feil Hvis noen klarer siste rasen blir jeg imponert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 15. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2014 Berner sennen er riktig, collie er feil Hvis noen klarer siste rasen blir jeg imponert! Er det en mynde-rase? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polfarer Skrevet 15. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2014 Er det en mynde-rase? Nei, er ikke det heller Hun har helt ekstremt med underull, det er nok på det punktet hun har mest fra den siste rasen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 15. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2014 Husky? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 15. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2014 Golden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts