Heidihj Skrevet 24. August 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. August 2014 Den er absolutt ikke billig nei.. Men den er skikkelig god! Nuka fikk en billig en først, så får jeg vurderer om jeg må investerer i en ny Togo eller Laika til henne og etterhvert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 24. August 2014 Rapporter Share Skrevet 24. August 2014 De er så nydelige! Og så flott arbeid du gjør, med en slik tur. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 24. August 2014 Rapporter Share Skrevet 24. August 2014 Den er absolutt ikke billig nei.. Men den er skikkelig god! Nuka fikk en billig en først, så får jeg vurderer om jeg må investerer i en ny Togo eller Laika til henne og etterhvert. Ruffwearen du mener er billig?? 1500,-? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 24. August 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. August 2014 Ruffwearen du mener er billig?? 1500,-? Jupp For oss som kløver såpass mye så er en god kløv helt, helt nødvendig. Nå ligger det bilder i bloggen for de som ønsker å se Bergens tidene var også med oss på en liten del av turen. Her er reportasjen de laget: http://www.bt.no/sprek/Soskenkjarligheten-blomstrer-pa-Vidda-3181270.html Bilde av godeste Mayah til og med! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 25. August 2014 Rapporter Share Skrevet 25. August 2014 Jupp For oss som kløver såpass mye så er en god kløv helt, helt nødvendig. Liker du ikke ruffwearen? Trodde det var derfor du kjøpte den Jeg er veldig fornøyd med den sålangt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 25. August 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. August 2014 Liker du ikke ruffwearen? Trodde det var derfor du kjøpte den Jeg er veldig fornøyd med den sålangt Jo, jeg er veldig fornøyd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaarii Skrevet 25. August 2014 Rapporter Share Skrevet 25. August 2014 Så fine! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gro Skrevet 25. August 2014 Rapporter Share Skrevet 25. August 2014 Jupp For oss som kløver såpass mye så er en god kløv helt, helt nødvendig. Nå ligger det bilder i bloggen for de som ønsker å se Bergens tidene var også med oss på en liten del av turen. Her er reportasjen de laget: http://www.bt.no/sprek/Soskenkjarligheten-blomstrer-pa-Vidda-3181270.html Bilde av godeste Mayah til og med! Får ikke lest uten å være abonnent. Finnes den noe annet sted? Vil gjerne se Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 25. August 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. August 2014 Får ikke lest uten å være abonnent. Finnes den noe annet sted? Vil gjerne se Hm. Jeg har ikke funnet den noe annet sted, men jeg har PDF av papirutgaven. Får vel ikke lasta opp det her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 3. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. September 2014 Denne uka koser vi oss i Hemsedal I dag ble det en liten topptur med jentene. Nuka er blitt en super turbikkje, men det er helt til vi møter sau. I dag fulgte sauen etter oss, og kom faktisk helt bort til hundene og snuste. Mayah logrer og syns sauer er kule, mens Nuka må tviholdes slik at hun ikke prøver å ta seg en bit.. Ellers er hun en utrolig bra hund som tar alle kommandoer lett, trekker og bærer godt, og er generelt bare lykkelig! Ja, Nuka, du blir sliten når du trekker som en gal oppover fjellsidene.. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arcticaa Skrevet 3. September 2014 Rapporter Share Skrevet 3. September 2014 Verdens fineste mutter ❤️ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 3. September 2014 Rapporter Share Skrevet 3. September 2014 Åh, jeg savner malamuter (sånn bortsett fra det der med sau osv) mine ble helt gale, de sto å hylte som noen gærninger å var ikke kontrollerbare for fem flate øre. Tispa var grei alene, men hun kunne ikke oppføre seg hun heller når de var sammen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 3. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. September 2014 Åh, jeg savner malamuter (sånn bortsett fra det der med sau osv) mine ble helt gale, de sto å hylte som noen gærninger å var ikke kontrollerbare for fem flate øre. Tispa var grei alene, men hun kunne ikke oppføre seg hun heller når de var sammen. Det med sau er noe dritt.. Jeg kan omtrent ikke gå alene i saueområder med de. De hauser seg så mye opp, at det er utrolig vanskelig for meg å holde meg på beina. Bikkjene er utrolig sterke! Men stort sett går det greit da Trenger ikke å oppsøke sau, men når de går fritt og beiter i fjellet om sommeren er det ikke lett å ikke treffe på de. Heldigvis blokkerer ikke Nuka om avstanden er stor nok (20 m +). Da kan jeg ofte kommandere henne forbi, men hun er fremdeles intens da. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 3. September 2014 Rapporter Share Skrevet 3. September 2014 Nydelige jenter i nydelige turområder 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aymee Skrevet 3. September 2014 Rapporter Share Skrevet 3. September 2014 Herlighet så nydelige de er! Når dere kommer til Tromsø må jeg få hilse på. Mutter altså. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 5. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. September 2014 Herlighet så nydelige de er! Når dere kommer til Tromsø må jeg få hilse på. Mutter altså. Det må vi få til! Må bare finne et sted å bo først Det er ikke bare bare med disse muttene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aymee Skrevet 5. September 2014 Rapporter Share Skrevet 5. September 2014 Det må vi få til! Må bare finne et sted å bo først Det er ikke bare bare med disse muttene. Nei, sånt tar litt tid. I tillegg bor jeg i Sør-Varanger nå da, men jeg er jo hjemme og besøker familien i Tromsø innimella. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 5. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. September 2014 Vi gikk på topptur til Skogshorn i Hemsedal i går i nydelig vær! Jentene koste seg som vanlig (og alle de menneskene som tror det er juks og gå med trekkhunder på topptur tar grundig feil. Det er utrolig mye lettere å gå uten!) 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lissi123 Skrevet 5. September 2014 Rapporter Share Skrevet 5. September 2014 Mange flotte bilder av noen nydelige hunder <3 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 7. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. September 2014 De siste dagene har vi vært på kanotur med deltakere fra "Klart det går" (turgruppe for fysiske funksjonshemminger). Muttene var som vanlig med, og fungerer godt på tur med alt og alle Mayah stod for underholdningen på turen Setter i gang med den hylinga når mor er for langt unna.. Tullefrøkna mi 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vspp Skrevet 11. September 2014 Rapporter Share Skrevet 11. September 2014 Ekstremt søt! Malamuter er jo bare helt fantastiske Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 11. September 2014 Rapporter Share Skrevet 11. September 2014 Nydelige <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 11. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2014 Vi koser oss med nydelig høstvær! Dagene i marka er fantastiske. Høstfargene, lave temperaturer og det beste av alt; vi har stort sett skogen helt for oss selv! Mayah får løpe fritt. Hun holder seg i nærheten og kommet logrende og fornøyd når jeg roper. Nuka får få sjanser. Hun har fått herje med Mayah på et par myrer, i tillegg til at hun en sjelden gang får herje løs med andre hunder. Hun har jaktinstingt som er godt over Mayahs, så på henne er det båndtvang hele året. Jeg har jo hatt håp og planer om å trene lp, men det blir aldri noe av. De kan begge deler eller hele øvelser i klasse 1, men jeg er så lite motivert for å trene. Det blir alltid til at vi koser oss på turer i stedet. Kanskje en dag kommer gnisten min tilbake? Fram til da skal vi kose oss ute ihvertfall Noen bilder fra de siste turene. Bildene er tatt med mobil, så ikke helt 100%. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 11. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2014 Fiine jentene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrimaDonna Skrevet 11. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2014 For noen vakre hunder du har! Edit: I norske nydelige høstfjell. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts