LinL Skrevet 5. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2011 Endelig er han her! Aro er en veldig tøff og trygg valp. Han løper opp i fanget på alle han ser, og så langt har han ikke vært redd en eneste ting, han har vært her 1 dag. Aro er 8 uker og kommer fra kennel Exigor's. En ser fort at han har fått mye oppmerksomhet og vært med på mye forskjellig hos oppdretter, for han er virkelig tøff og uredd! Han har den nydeligste rød fargen. kommer ikke helt frem på bildene, men han er dyp rød og veldig vakker så spretten som han er, er det ganske vanskelig å få tatt bilde av han, blir mest av bakenden , sitter jo aldri på en plass lengre en ett sekund men, her er noen bilder av lille nurket! skjønnheten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krelise Skrevet 5. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2011 Så skjønn Gratulerer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 5. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2011 Gratulerer med valpen i hus han var virkelig en skjønning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 5. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2011 Kjempeherlig! Grattis! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 5. Juni 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2011 Takk takk han er virkelig en godklump! Det har liksom ikke gått helt opp for meg at han faktisk er MIN. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 5. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2011 Han var nusselig gratulerer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 5. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2011 Så utrolig nydelig grattis! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 5. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2011 Gratulerer så mye med valp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingalinn2 Skrevet 5. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2011 Kjempesøt! Gratulerer med valp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 5. Juni 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2011 Takk kommer vel til å bombardere forumet med bilder etterhvert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TeamTwo Skrevet 5. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2011 Gratulerer så mye! Han er nyyydelig, gleder meg til å treffe den fyren på torsdager utover sommeren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 5. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2011 Så søt! hvordan blir ørene? skal du tape de opp eller ha de nedover? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiO Skrevet 5. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2011 Fine vovven! Bare å pøse på med bilder, ingen blir lei av valpebilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 5. Juni 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2011 Taaakk han er virkelig en god klump, og er enig i at han er veeeldig fin teamtwo: man må være forsiktig, en kan fort forelske seg i en sånn liten tass Jeg blir nok å se mye i sommer vil jeg tro synnøve: det blir å la han ha hengeører ja begge foreldrene har det, litt av grunnen til at jeg ville ha fra det kullet elsker hengeører. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 5. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2011 Jeg må jo bare si at nedoverørene er kjempefine! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krelise Skrevet 5. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2011 Taaakk han er virkelig en god klump, og er enig i at han er veeeldig fin teamtwo: man må være forsiktig, en kan fort forelske seg i en sånn liten tass Jeg blir nok å se mye i sommer vil jeg tro synnøve: det blir å la han ha hengeører ja begge foreldrene har det, litt av grunnen til at jeg ville ha fra det kullet elsker hengeører. Å, kanskje vi sees på noen torsdager da Hilser gjeerne på DP - valp vi Jeg synes DP er finest med hengeører jeg, men jeg er kanskje litt påvirket av å ha en pinscher selv, hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vingle Skrevet 5. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2011 Supernusselig! Gratulerer så masse og lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TeamTwo Skrevet 5. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2011 teamtwo: man må være forsiktig, en kan fort forelske seg i en sånn liten tass Jeg blir nok å se mye i sommer vil jeg tro Hehe, jeg vet. Med to valper rundt om i sommer blir det kjipt å være valpesjuk Men jeg gleder meg likevel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 5. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2011 synnøve: det blir å la han ha hengeører ja begge foreldrene har det, litt av grunnen til at jeg ville ha fra det kullet elsker hengeører. Ja, er morro å ha noe som er litt anderledes men likevel godkjent Jeg må jo bare si at nedoverørene er kjempefine! Enig der, syns begge deler er pent, Men de blir litt mer "skarpe" i uttrykket med oppover ører kanskje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 6. Juni 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2011 hehe, han gjør nok ikke valpesyken bedre akkurat fine gutten min Jeg er jo veldig fan av hengeører, og i tyskland har de begynt å snakke om å endre rasestandarden, til hengeører, fordi det er mer pinscher men det er nok maaaaaaaaaaaange år i fremtiden vil jeg tro. Men synes de ser litt mer ut som en større hund, og de får et mildere uttrykk Men si meg, er det ikke typisk, han har masse nye leker, men favoritten er en 4 år gammel "ihjel"tygd leke som allerede har vært igjennom 2 valpe og unghund tider Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 9. Juni 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2011 Bildespam av godklumpen som er blitt 8 uker og 5 dager. Fin er han ja liiiiiten Aro mmm, NAM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krelise Skrevet 9. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2011 Nydelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 11. Juni 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2011 e helt forelska æ, e det rart ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 15. Juni 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2011 Aro er blitt 9 uker og 4 dager, og vi forsøker oss på ståbilder. Ikke så lett for en sånn nybegynner (meg). Resultatet ble så som så, men gutten er jo så fin så må vise frem uansett Litt lei, "er vi ferdig??" Så har ørene begynt å reise seg litt, er spent på hvordan det ender. Akkurat nå er vi litt flaggermus.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 15. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2011 så nydelig han er da, og så herlig med flaggermus ører akkurat nå de er herlige i den perioden fra ørene begynner å reise seg til de står helt så bilder ja, det har vi ikke tenkt tanken på engang..kanskje lurt å øve på det her i huset også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts