Anette Skrevet 19. Mai 2011 Rapporter Skrevet 19. Mai 2011 Navn: Chocomate`s Cafè Latte Kallenavn: Issi Farge: Sjokoladebrun Født: 03.06.2009 Er sterilisert Hun er etter Nuch Nv 08-09 Pìhlsten`s Amazing-Emma & Aussie Action`s Black Kangaroo Her er et valpebilde Da er dagen at jeg kan lage en sonentråd her Issi var til omplassering for hun passet ikke i sitt forrige hjem. Hun er klikkertrent og kan masse triks og har startet i lp1. Hun er også sterilisert. Hun er nå snart 2 år og er veldig treningsivrig. Hun holder fortsatt på å bli varm i huset. Amiga er litt brautende så jeg driver og passer på. Issi sin bror til venstre (sort) og Issi er oppi bakkene der. Planene er å begynne å kurs sammen i lydighet, og se om vi prøver agility etterhvert ( hun har gått det før). Siter
Marianne&Java Skrevet 19. Mai 2011 Rapporter Skrevet 19. Mai 2011 Gratulerer, hun ser kjempesøt ut Siter
tm100021 Skrevet 19. Mai 2011 Rapporter Skrevet 19. Mai 2011 Grattis! Gleder meg til å møte henne Siter
Hermes Skrevet 19. Mai 2011 Rapporter Skrevet 19. Mai 2011 Tror jeg (så vidt) har hilst på Issi en gang I hvert fall hvis hun ble kalt Isis tidligere. Har gått kurs hos hennes forrige eier. Håper hun finner seg godt til rette i sitt nye hjem! Siter
Anette Skrevet 19. Mai 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Mai 2011 Tror jeg (så vidt) har hilst på Issi en gang I hvert fall hvis hun ble kalt Isis tidligere. Har gått kurs hos hennes forrige eier. Håper hun finner seg godt til rette i sitt nye hjem! Ja hun ble kalt Isis men det er så vanskelig å si og oppdretter begynte med Issi og jeg kaller henne det Akkurat nå sover alle 3 søtt bortover i gangen Siter
Monica123 Skrevet 19. Mai 2011 Rapporter Skrevet 19. Mai 2011 Gratulerer så mye hun var jo kjempe søt Siter
Kristiin Skrevet 19. Mai 2011 Rapporter Skrevet 19. Mai 2011 Grattis med hund :-) Enda en kelpie har innvandert sonen Siter
MiO Skrevet 19. Mai 2011 Rapporter Skrevet 19. Mai 2011 Grattis! Det var en nydelig hund - mange soniser med kelpie Møtte forresten en blanding av kelpie og border collie her for litt siden. Det så ut som en helt korthåret border collie egentlig, i str og utseende. Svart og hvit som en border var den også. Kelpier er kule! Hvordan snublet du over denne hunden da? Siter
AnnikenK Skrevet 19. Mai 2011 Rapporter Skrevet 19. Mai 2011 Grattis med nytt tilskudd i flokken Siter
Papillon Skrevet 19. Mai 2011 Rapporter Skrevet 19. Mai 2011 Gratulerer Hun som eide Issi eide også Grumpy en liten periode De var kjempegode venner! Siter
Justisia Skrevet 19. Mai 2011 Rapporter Skrevet 19. Mai 2011 Så nydelig lita frøken da :-) Kelpier er vakre hunder :-) Jeg trodde først det dreide seg om kaffemaskin jeg, da jeg leste overskriften. Siter
MegaMarie Skrevet 19. Mai 2011 Rapporter Skrevet 19. Mai 2011 Gratulerer så mye Håper virkelig hun passer inn hos dere! Gleder meg til å følge med dere videre Siter
pippin Skrevet 19. Mai 2011 Rapporter Skrevet 19. Mai 2011 Grattis! Skjønn lita frøken Jeg misunner deg! Håper hun trives hos dere og dere får det nok kjempebra sammen! Siter
Anette Skrevet 19. Mai 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Mai 2011 Gratulerer, hun ser kjempesøt ut Grattis! Gleder meg til å møte henne åååå din heldiggris! Hun er herlig Gratulerer så mye hun var jo kjempe søt Gratulerer med skjønningen! Grattis med hund :-) Enda en kelpie har innvandert sonen Grattis! Det var en nydelig hund - mange soniser med kelpie Møtte forresten en blanding av kelpie og border collie her for litt siden. Det så ut som en helt korthåret border collie egentlig, i str og utseende. Svart og hvit som en border var den også. Kelpier er kule! Hvordan snublet du over denne hunden da? Trålet Svenske kelpieklubben, norske, finn og fant henne på finn.no Grattis med nytt tilskudd i flokken Gratulerer Hun som eide Issi eide også Grumpy en liten periode De var kjempegode venner! Morsomt, de vil sikkert like å møtes da Så nydelig lita frøken da :-) Kelpier er vakre hunder :-) Jeg trodde først det dreide seg om kaffemaskin jeg, da jeg leste overskriften. Kaffekull... Gratulerer så mye Håper virkelig hun passer inn hos dere! Gleder meg til å følge med dere videre Grattis! Skjønn lita frøken Jeg misunner deg! Håper hun trives hos dere og dere får det nok kjempebra sammen! Takk alle Nå har jeg vært hos Billy og det gikk fort i svingene i leken der! Det var gøy. Nå er vi hjemme igjen og hun er ikke så glad iAmiga som styrer, men ute er de venner, passser på å stoppe Amiga og nå sover hun i gangen ved rommet mitt igjen. Og jeg får stadig en kelpie i fanget pladask Får få tatt litt bilder! Siter
Guest Michellus Skrevet 19. Mai 2011 Rapporter Skrevet 19. Mai 2011 Ååå Gratulerer med kelpie Merker jeg begynner å bli litt smålig bitt av kelpiebasillen selv Hun er kjempenydelig Siter
simira Skrevet 19. Mai 2011 Rapporter Skrevet 19. Mai 2011 Nå er ikke kelpie min rase, men Gud så misunnelig jeg er på å få en relativt voksen hund i hus! Gratulerer! Siter
Anette Skrevet 19. Mai 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Mai 2011 Gratulerer! takk Ååå Gratulerer med kelpie Merker jeg begynner å bli litt smålig bitt av kelpiebasillen selv Hun er kjempenydelig Nå er ikke kelpie min rase, men Gud så misunnelig jeg er på å få en relativt voksen hund i hus! Gratulerer! hehe, ganske praktisk med en hund som hører etter ja Siter
Lola Pagola Skrevet 19. Mai 2011 Rapporter Skrevet 19. Mai 2011 Gratulerer!! Hun så skikkelig søt ut Siter
Bananen Skrevet 19. Mai 2011 Rapporter Skrevet 19. Mai 2011 Så fin! Grattis. Og er det en storliten flattelatte jeg ser på ene bildet? Siter
Peers Skrevet 19. Mai 2011 Rapporter Skrevet 19. Mai 2011 Gratulerer med enda et tilskudd i flokken! Siter
Recommended Posts