Jump to content
Hundesonen.no

Billig android-telefon

Mailin

Recommended Posts

Jeg har en LG GT540, som jeg er strålende fornøyd med :-)

Kjøpte den for et halvt år siden for ca. 1500 kroner, og den er verdt så mye mer enn pengene!

Anbefaler den sterkt, får den i rååsa også :lol:

Kan ikke anbefale annet enn HTC (-wildfire). Resten av gjengen lager mobil i plast. Samsung sine eier ikke annet enn ødelagt design på bakskjermen etter et par uker, evt måneder (spørs på bruk).

Fint tilbud på den desiren. :)

Heller billig å bli solgt en smertelig dyr å den blir liggende i en skuff...

Dessuten er jeg ikke tilhenger av at folk mener de skal ha like mye eller mer for ting de har kjøpt når de selger det...

Nok PM'er nå :whistle: , den har hatt Invisible sheeld på skjerm og bakside siden jeg kjøpte den å eneste merke på den er på øvre venstre hjørne, ellers er alt som nytt på den..

Om første PM fortsatt er interesert når vi kommer oss hjem så blir den solgt dit. :ahappy:

Dessuten er jeg ikke tilhenger av at folk mener de skal ha like mye eller mer for ting de har kjøpt når de selger det...

Nok PM'er nå :whistle: , den har hatt Invisible sheeld på skjerm og bakside siden jeg kjøpte den å eneste merke på den er på øvre venstre hjørne, ellers er alt som nytt på den..

Om første PM fortsatt er interesert når vi kommer oss hjem så blir den solgt dit. :ahappy:

Akk, så jeg var for treg. Snufs. Da får jeg kose meg med min Sony Ericsson K550i, jeg! :aww:

Jeg har sakt det i nesten alle tråder, en jeg sier det her også...

Gammel type telefon = 1uke batterilevetid.

Smarttelefon med stor skjerm = 1dag batterilevetid.

Om man har tilgang til strøm hver natt / er villig til å ladde hver natt,

så er det aktuelt med en smarttelefon...

Android pr 10.Mai

: over 200.000 applikasjoner på Marked

: over 100.000.000 aktiverte Android produkter (400.000 aktiveringer pr dag)

: over 4,5 billioner nedlastede Applikasjoner

: over 310 android produkter på markedet

large_Android_Eat_Apple_Wallpaper_96315.jpg

Apple sucks

Jeg har sakt det i nesten alle tråder, en jeg sier det her også...

Gammel type telefon = 1uke batterilevetid.

Smarttelefon med stor skjerm = 1dag batterilevetid.

Om man har tilgang til strøm hver natt / er villig til å ladde hver natt,

så er det aktuelt med en smarttelefon...

Android pr 10.Mai

: over 200.000 applikasjoner på Marked

: over 100.000.000 aktiverte Android produkter (400.000 aktiveringer pr dag)

: over 4,5 billioner nedlastede Applikasjoner

: over 310 android produkter på markedet

large_Android_Eat_Apple_Wallpaper_96315.jpg

Apple sucks

LOL

Jeg har litt lyst på en smarttelefon, har en gammel en med godt batteri til turbruk. Ser meg litt om etter en "bytelefon" nå, sånn for morro ;)

Min smart telefon lader jeg kanskje hver 4-6 dag. Er utrolig bra batteri på min telefon. :)

:blink: Hvilken telefon og har den veldig liten skjerm?

Ellers tror jeg alle Desire-modellene er verdt å ta en titt på, Mailin. Jeg er stolt eier av en Desire HD :wub:

Smart-telefoner holder lengre enn en dag hvis du ikke bruker dem :P Samboer har en Samsung Wave, den holder en dag med aktiv bruk, eller flere hvis den bare brukes til sms og ringes lite med.

:blink: Hvilken telefon og har den veldig liten skjerm?

Ellers tror jeg alle Desire-modellene er verdt å ta en titt på, Mailin. Jeg er stolt eier av en Desire HD :wub:

LG Optimus One, den har ikke liten skjerm nei, tror den er 3,2 tommer eller noe sånt, skal ikke si det helt sikkert da jeg ikke er så inn på slike ting.. :whistle: Søk den opp så finner du ut det tenker jeg.. :) Jeg er ihvertfall VELDIG fornøyd med min, den er utrolig rask og har god lagringsplass.. :)

• 5 weeks later...

Den er solgt?

Noen som er gira på og selge en HTC wildfire / desire til 1000kr? :)

den jeg linket til koster rett over tusenlappen hos ventelo mobil! 12 måneder bindingstid, men ingen operatørlås. Så dvs. om man har ett billig abonnement man vil beholde kan man jo bare bestille nytt nr hos ventelo, legge simkortet i en skuff, og sette inn det gamle? Er jo genialt...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...