Mailin Skrevet 13. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2011 I disse android/iphone-tidene, så lurer jeg på om det finnes noen billige mobiler som faktisk er bra/like bra? Har ikke så lyst til å bruke 2000+ på mobil, om jeg kan klare å unngå det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 13. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2011 du kan kjøpe min HTC wildfire brukt for 1000? Det er billigste som er på markedet av android for tiden tror jeg Med mindre du kjøper med abo og sånt da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 13. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2011 Denne er billig eller hvis du trenger en som tåler en del vann osv har du Denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet 13. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2011 Kan få kjøpe min HTC Desire (selges fortsatt ny) for 500kr + frakt.. (jeg er nå lykkelig eier av Galaxy S II , kongen på haugen... ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 13. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2011 Sjekke finn.no etter noe biligere? (Tore gidde deg dog et veldig fint tilbud også) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 13. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2011 Jeg vil ha desire! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kitano Skrevet 13. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2011 http://www.netonnet.no/art/telefon/mobiltelefon-uten-abonnement/merkevarer/lg/lg-p500optimusoneblackchrome/142762.3209/ http://www.amobil.no/artikler/lg_p500_optimus_one/79687/konklusjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
softis Skrevet 14. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2011 Jeg har en LG GT540, som jeg er strålende fornøyd med :-) Kjøpte den for et halvt år siden for ca. 1500 kroner, og den er verdt så mye mer enn pengene! Anbefaler den sterkt, får den i rååsa også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riot Skrevet 14. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2011 Kan ikke anbefale annet enn HTC (-wildfire). Resten av gjengen lager mobil i plast. Samsung sine eier ikke annet enn ødelagt design på bakskjermen etter et par uker, evt måneder (spørs på bruk). Fint tilbud på den desiren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 14. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2011 Hvorfor så billig tore? :@ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet 17. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 17. Mai 2011 Heller billig å bli solgt en smertelig dyr å den blir liggende i en skuff... Dessuten er jeg ikke tilhenger av at folk mener de skal ha like mye eller mer for ting de har kjøpt når de selger det... Nok PM'er nå , den har hatt Invisible sheeld på skjerm og bakside siden jeg kjøpte den å eneste merke på den er på øvre venstre hjørne, ellers er alt som nytt på den.. Om første PM fortsatt er interesert når vi kommer oss hjem så blir den solgt dit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SCRM Skrevet 17. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 17. Mai 2011 Jeg har LG Optimus One og er strålende fornøyd. Du får utrolig mye mobil for pengene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 17. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 17. Mai 2011 Heller billig å bli solgt en smertelig dyr å den blir liggende i en skuff... Dessuten er jeg ikke tilhenger av at folk mener de skal ha like mye eller mer for ting de har kjøpt når de selger det... Nok PM'er nå , den har hatt Invisible sheeld på skjerm og bakside siden jeg kjøpte den å eneste merke på den er på øvre venstre hjørne, ellers er alt som nytt på den.. Om første PM fortsatt er interesert når vi kommer oss hjem så blir den solgt dit. Akk, så jeg var for treg. Snufs. Da får jeg kose meg med min Sony Ericsson K550i, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mailin Skrevet 18. Mai 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2011 Jeg var vist også for treg :-p Jaja, vurdere litt. Må nesten finne ut hva jeg trenger/vil ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet 19. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 19. Mai 2011 Jeg har sakt det i nesten alle tråder, en jeg sier det her også... Gammel type telefon = 1uke batterilevetid. Smarttelefon med stor skjerm = 1dag batterilevetid. Om man har tilgang til strøm hver natt / er villig til å ladde hver natt, så er det aktuelt med en smarttelefon... Android pr 10.Mai : over 200.000 applikasjoner på Marked : over 100.000.000 aktiverte Android produkter (400.000 aktiveringer pr dag) : over 4,5 billioner nedlastede Applikasjoner : over 310 android produkter på markedet Apple sucks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mailin Skrevet 19. Mai 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Mai 2011 Jeg har sakt det i nesten alle tråder, en jeg sier det her også... Gammel type telefon = 1uke batterilevetid. Smarttelefon med stor skjerm = 1dag batterilevetid. Om man har tilgang til strøm hver natt / er villig til å ladde hver natt, så er det aktuelt med en smarttelefon... Android pr 10.Mai : over 200.000 applikasjoner på Marked : over 100.000.000 aktiverte Android produkter (400.000 aktiveringer pr dag) : over 4,5 billioner nedlastede Applikasjoner : over 310 android produkter på markedet Apple sucks LOL Jeg har litt lyst på en smarttelefon, har en gammel en med godt batteri til turbruk. Ser meg litt om etter en "bytelefon" nå, sånn for morro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SCRM Skrevet 19. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 19. Mai 2011 Min smart telefon lader jeg kanskje hver 4-6 dag. Er utrolig bra batteri på min telefon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 19. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 19. Mai 2011 Min smart telefon lader jeg kanskje hver 4-6 dag. Er utrolig bra batteri på min telefon. Hvilken telefon og har den veldig liten skjerm? Ellers tror jeg alle Desire-modellene er verdt å ta en titt på, Mailin. Jeg er stolt eier av en Desire HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 20. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2011 Smart-telefoner holder lengre enn en dag hvis du ikke bruker dem Samboer har en Samsung Wave, den holder en dag med aktiv bruk, eller flere hvis den bare brukes til sms og ringes lite med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SCRM Skrevet 21. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2011 Hvilken telefon og har den veldig liten skjerm? Ellers tror jeg alle Desire-modellene er verdt å ta en titt på, Mailin. Jeg er stolt eier av en Desire HD LG Optimus One, den har ikke liten skjerm nei, tror den er 3,2 tommer eller noe sånt, skal ikke si det helt sikkert da jeg ikke er så inn på slike ting.. Søk den opp så finner du ut det tenker jeg.. Jeg er ihvertfall VELDIG fornøyd med min, den er utrolig rask og har god lagringsplass.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christher Skrevet 20. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2011 Heller billig å bli solgt en smertelig dyr å den blir liggende i en skuff... Dessuten er jeg ikke tilhenger av at folk mener de skal ha like mye eller mer for ting de har kjøpt når de selger det... Nok PM'er nå , den har hatt Invisible sheeld på skjerm og bakside siden jeg kjøpte den å eneste merke på den er på øvre venstre hjørne, ellers er alt som nytt på den.. Om første PM fortsatt er interesert når vi kommer oss hjem så blir den solgt dit. Den er solgt? Noen som er gira på og selge en HTC wildfire / desire til 1000kr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 20. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2011 Jeg fikk min Samsung Galaxy Mini før helgen, og så langt er jeg godt fornøyd. Rimelig er den også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 20. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2011 http://www.amobil.no/artikler/huawei_u8800/89658/konklusjon denne tenkte jeg å kjøpe, har lest rundt om den, terningkast 6 "overalt" og man får visst utrolig mye for pengene (1999 cdon.no). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 20. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2011 Ja, den har jeg hørt en del bra om. Er Nokia-addict selv, og bestilte Nokia C7 i dag. 1995,- på nett, og mobilen er tilsvarende N8 med unntak av kameraet. Og jeg har separat digitalkamera... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 20. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2011 den jeg linket til koster rett over tusenlappen hos ventelo mobil! 12 måneder bindingstid, men ingen operatørlås. Så dvs. om man har ett billig abonnement man vil beholde kan man jo bare bestille nytt nr hos ventelo, legge simkortet i en skuff, og sette inn det gamle? Er jo genialt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar