Gå til innhold
Hundesonen.no

Billig android-telefon

Mailin

Recommended Posts

Skrevet

I disse android/iphone-tidene, så lurer jeg på om det finnes noen billige mobiler som faktisk er bra/like bra?

Har ikke så lyst til å bruke 2000+ på mobil, om jeg kan klare å unngå det.

Skrevet

du kan kjøpe min HTC wildfire brukt for 1000? :P

Det er billigste som er på markedet av android for tiden tror jeg :P

Med mindre du kjøper med abo og sånt da.

Skrevet

Jeg har en LG GT540, som jeg er strålende fornøyd med :-)

Kjøpte den for et halvt år siden for ca. 1500 kroner, og den er verdt så mye mer enn pengene!

Anbefaler den sterkt, får den i rååsa også :lol:

Skrevet

Kan ikke anbefale annet enn HTC (-wildfire). Resten av gjengen lager mobil i plast. Samsung sine eier ikke annet enn ødelagt design på bakskjermen etter et par uker, evt måneder (spørs på bruk).

Fint tilbud på den desiren. :)

Skrevet

Heller billig å bli solgt en smertelig dyr å den blir liggende i en skuff...

Dessuten er jeg ikke tilhenger av at folk mener de skal ha like mye eller mer for ting de har kjøpt når de selger det...

Nok PM'er nå :whistle: , den har hatt Invisible sheeld på skjerm og bakside siden jeg kjøpte den å eneste merke på den er på øvre venstre hjørne, ellers er alt som nytt på den..

Om første PM fortsatt er interesert når vi kommer oss hjem så blir den solgt dit. :ahappy:

Skrevet

Dessuten er jeg ikke tilhenger av at folk mener de skal ha like mye eller mer for ting de har kjøpt når de selger det...

Nok PM'er nå :whistle: , den har hatt Invisible sheeld på skjerm og bakside siden jeg kjøpte den å eneste merke på den er på øvre venstre hjørne, ellers er alt som nytt på den..

Om første PM fortsatt er interesert når vi kommer oss hjem så blir den solgt dit. :ahappy:

Akk, så jeg var for treg. Snufs. Da får jeg kose meg med min Sony Ericsson K550i, jeg! :aww:

Skrevet

Jeg har sakt det i nesten alle tråder, en jeg sier det her også...

Gammel type telefon = 1uke batterilevetid.

Smarttelefon med stor skjerm = 1dag batterilevetid.

Om man har tilgang til strøm hver natt / er villig til å ladde hver natt,

så er det aktuelt med en smarttelefon...

Android pr 10.Mai

: over 200.000 applikasjoner på Marked

: over 100.000.000 aktiverte Android produkter (400.000 aktiveringer pr dag)

: over 4,5 billioner nedlastede Applikasjoner

: over 310 android produkter på markedet

large_Android_Eat_Apple_Wallpaper_96315.jpg

Apple sucks

Skrevet

Jeg har sakt det i nesten alle tråder, en jeg sier det her også...

Gammel type telefon = 1uke batterilevetid.

Smarttelefon med stor skjerm = 1dag batterilevetid.

Om man har tilgang til strøm hver natt / er villig til å ladde hver natt,

så er det aktuelt med en smarttelefon...

Android pr 10.Mai

: over 200.000 applikasjoner på Marked

: over 100.000.000 aktiverte Android produkter (400.000 aktiveringer pr dag)

: over 4,5 billioner nedlastede Applikasjoner

: over 310 android produkter på markedet

large_Android_Eat_Apple_Wallpaper_96315.jpg

Apple sucks

LOL

Jeg har litt lyst på en smarttelefon, har en gammel en med godt batteri til turbruk. Ser meg litt om etter en "bytelefon" nå, sånn for morro ;)

Skrevet

Min smart telefon lader jeg kanskje hver 4-6 dag. Er utrolig bra batteri på min telefon. :)

:blink: Hvilken telefon og har den veldig liten skjerm?

Ellers tror jeg alle Desire-modellene er verdt å ta en titt på, Mailin. Jeg er stolt eier av en Desire HD :wub:

Skrevet

Smart-telefoner holder lengre enn en dag hvis du ikke bruker dem :P Samboer har en Samsung Wave, den holder en dag med aktiv bruk, eller flere hvis den bare brukes til sms og ringes lite med.

Skrevet

:blink: Hvilken telefon og har den veldig liten skjerm?

Ellers tror jeg alle Desire-modellene er verdt å ta en titt på, Mailin. Jeg er stolt eier av en Desire HD :wub:

LG Optimus One, den har ikke liten skjerm nei, tror den er 3,2 tommer eller noe sånt, skal ikke si det helt sikkert da jeg ikke er så inn på slike ting.. :whistle: Søk den opp så finner du ut det tenker jeg.. :) Jeg er ihvertfall VELDIG fornøyd med min, den er utrolig rask og har god lagringsplass.. :)

• 5 weeks later...
Skrevet

Den er solgt?

Noen som er gira på og selge en HTC wildfire / desire til 1000kr? :)

Skrevet

Ja, den har jeg hørt en del bra om. Er Nokia-addict selv, og bestilte Nokia C7 i dag. 1995,- på nett, og mobilen er tilsvarende N8 med unntak av kameraet. Og jeg har separat digitalkamera...

Skrevet

den jeg linket til koster rett over tusenlappen hos ventelo mobil! 12 måneder bindingstid, men ingen operatørlås. Så dvs. om man har ett billig abonnement man vil beholde kan man jo bare bestille nytt nr hos ventelo, legge simkortet i en skuff, og sette inn det gamle? Er jo genialt...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Takk! Vi har vurdert Toller, Flatcoated Retriever og husky faktisk! Synes selv at huskyer er så fantastiske, men ville ha noe litt mer førerorientert. Tror selv at en flat og belgisk fårehund blir for mye hund igjen. Men tusen takk for gode tips! Og når det kommer til røyting har vi tatt dette i betraktning ja! Fordelen med husky er jo at de har røyte perioder! Så satser på at robotstøvsugeren vår får kjørt seg!
    • Tydeligvis. Har snakket med mange som har blitt "tvunget" til å kjøpe hund.  Personlig så ble jeg paff, og skuffet- fra en seriøs oppdretter som kydde så og vær så imøtekommende til skikkelig skarp sur stemme...    
    • Så bra du tenker på økonomien før du skaffer hund! Det koster en del, og som du har erfart kan det fort komme på ekstra kostnader. Når det gjelder timing så er det noen faktorer. Hvis du ikke allerede har vært i kontakt med oppdrettere så kan det ta tid å finne et valpekull med leveringsklare valper. Noen oppdrettere har reservert alle valpene før de er født. Så start med å kontakte ulike oppdrettere og sjekke tid for valpekull, om foreldrene oppfyller avlsrådene til raseklubben osv. Hvis dere skal flytte, slik jeg forstår det, så kan det være greit å ha kommet noenlunde i orden før en valp kommer i hus. Er huset "valpesikkert"? Er det hage/uteområde som er inngjerdet, er dette noe dere tenker å gjøre eller ha på plass før valpen kommer? Er det noen store oppussingsprosjekter i ny bolig som kan være greit å ha unnagjort før man får en nysgjerrig og aktiv krabat i hus? Personlig foretrekker jeg å få valp i sommerhalvåret, når man uansett er mye ute. Det gjør dotreningen så mye enklere enn å måtte pine seg ut i -15 annenhver time, og stå og vente på at valpen skal gjøre fra seg. Siden du kommer til å være hjemme så er ikke alenetrening et stort problem, men en valp er aktiv, så det kan være greit å få valp i en rolig periode, kanskje ikke rett før eksamensperioden f.eks. Når det er sagt så kommer jo alt an på når den rette valpen fra den rette oppdretteren er leveringsklar. Når valpen først er i hus så må man tilpasse seg det, men det virker jo som dere har gode forutsetninger tenker jeg.
    • Jeg synes golden virker som et bra alternativ for dere. Siden du er vant til husky så er du vant til høyt aktivitetsnivå, og det virker som du er forberedt på og klar over at golden trenger litt mer mental aktivisering, men også er mer førerorientert og lettere å trene. Den store negative faktoren for min del med golden er at de røyter MYE. Her er det enten mye børsting og støvsuging og/eller ofte bading. Men hvis dere fikser det synes jeg det høres ut som en golden vil trives hos dere. Det er mange raser som kunne passet, jeg tenker flatcoated retriever, belgisk fårehund, finsk lapphund eller setter. Men jeg synes golden virker som et veldig godt alternativ for dere.
    • Hei! Jeg (dame 23) og samboeren min (29) vurderer å gå til anskaffelse av en hund. Jeg er ganske turglad av meg og driver med friluftsliv som hobby (hengekøyeturer, fjellturer, teltturer, fisketurer osv.) samboeren min er mer hjemmekjær og liker å ta det mer med ro, det gjør også jeg i perioder. Pga. en kronisk sykdom kan hverdagen min være uforutsigbar, men så lenge jeg holder meg i aktivitet og med måte så pleier det å gå greit. Vi ser etter en hund som kan være med på alt. Alt fra familiebesøk til fisketurer til ferier med bobil og hele pakka. Vi ser etter en følgesvenn rett og slett, som ikke skal sitte alene hjemme hele dagen, men som kan inkluderes i våres hverdag. Vi bor ganske landlig og selv om leiligheten vår ikke er så stor, vurderer vi golden retriever som rase. Vi trenger en hund som kan være aktiv, men også tåler ett par dager på sofaen. Vi ser etter noe allsidig, en rase som er litt morsom og rampete, men også lett kan trenes og formes slik vi ønsker. Det er så utrolig mye å velge mellom og det er så mange raser jeg kunne tenkt meg. Jeg er oppvokst med støvere og jeg og min mor skaffet oss husky når jeg var 17, hun har vært min følgesvenn i så mange år allerede. Men nå har jeg lyst på en hund jeg kan forme litt mer slik jeg vil. Jeg er åpen for tips til hunderase som kunne passet annet enn en golden retriever også! Det viktigste for meg er at det er en rase som vi har kapasitet til å ha, slik at vi får en godt balansert hund som får behovene sine møtt. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...