Gå til innhold
Hundesonen.no

Sonenmesterskapet i lydighet!


Benedicte

Recommended Posts

Skrevet

Jeg har med Telt til premie/skriveren så om det kommer en bøyg så er sånt tørt.

Jeg gleder meg :D

Om noen vil melde seg på nå og være med i katalogen har de frist til imorgen tidlig til å sende meg pm ;)

  • Svar 630
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Skal vi ha med mat, kaffe, brus og slikt, eller skal vi finne på noe fellesgreier?

Noe felles hadde jo vært kjempekoselig (men hvordan ordner vi det i praksis?)! Men jeg tør dessverre ikke å stå for det selv, for jeg har en haug med andre ting å være nervøs over at skal gå galt! :D

Skrevet

Noe felles hadde jo vært kjempekoselig (men hvordan ordner vi det i praksis?)! Men jeg tør dessverre ikke å stå for det selv, for jeg har en haug med andre ting å være nervøs over at skal gå galt! :D

ida om du vil organisere litt så er du velkommen :D

hadde jo vært koselig med litt kaffe og kaker!

Skrevet

ida om du vil organisere litt så er du velkommen :D

hadde jo vært koselig med litt kaffe og kaker!

Åh, det hadde vært kjempekoselig! Skal se hva jeg får tid til. Kanskje i kveld :) Hvis ikke får vi ta det over msn eller lignende! Har en del å gjøre i dag nemlig, så det spørs hvor raskt jeg klarer å bli ferdig!

Skrevet

Åh, det hadde vært kjempekoselig! Skal se hva jeg får tid til. Kanskje i kveld :) Hvis ikke får vi ta det over msn eller lignende! Har en del å gjøre i dag nemlig, så det spørs hvor raskt jeg klarer å bli ferdig!

jeg skrev at Ida kan vel prøve å organisere litt kaker og kaffe :D

du gjør masse som du gjør du! nå må du ta det med ro :aww:

f.ex kan jeg nok bake en kake og ta med :)

begynne på alle skjemaer var det ja :P

Skrevet

jeg skrev at Ida kan vel prøve å organisere litt kaker og kaffe :D

du gjør masse som du gjør du! nå må du ta det med ro :aww:

f.ex kan jeg nok bake en kake og ta med :)

begynne på alle skjemaer var det ja :P

Leste litt raskt! Du vet jo hvor kontrollfreak jeg er angående de skjemaene :icon_redface: Så når du er ferdig med de må jeg sjekke at alt er rett, for jeg fikk ikke tid til å dobbeltsjekke malen for kritikkskjemaene f.eks!

Skrevet

Leste litt raskt! Du vet jo hvor kontrollfreak jeg er angående de skjemaene :icon_redface: Så når du er ferdig med de må jeg sjekke at alt er rett, for jeg fikk ikke tid til å dobbeltsjekke malen for kritikkskjemaene f.eks!

kontrolllllllllllllllllllllllllllllllllllfreaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak! *riste i*

Jada skal sende deg en kopi før jeg printer ;)

Skrevet

Felles hadde vært gøy..! Kaker osv.. Hvor lenge tror dere vi blir holdenes på? (heter det det? :P ) Engangsgrill og pølser! Eller annen mat... :P Og er det toaletter der vi kan bruke?

Skrevet

Dere er så flinke :D

Jeg kunne i teorien tatt med et bord, men har ikke noe som kan brukes tror jeg. *tenke mer*

Skrevet

Vil bare minne de som har tenkt til å kjøre gjennom oslo sentrum om at Oslo maraton er på søndag og at det kan være begrenset framkommelighet!

:o Nå ble jeg veldig stressa, det der gjelder meg ikke sant?!

Skrevet

:o Nå ble jeg veldig stressa, det der gjelder meg ikke sant?!

Vet ikke hvor du har tenkt til å kjøre, trenger du å kjøre gjennom sentrum? De pleier å sperre av en del gater i oslo sentrum når det er maraton, ringveiene er jo åpne.

De har lagt ut hvor selve løpet skal gå på http://www.oslomaraton.no/

Skrevet

Vet ikke hvor du har tenkt til å kjøre, trenger du å kjøre gjennom sentrum? De pleier å sperre av en del gater i oslo sentrum når det er maraton, ringveiene er jo åpne.

De har lagt ut hvor selve løpet skal gå på http://www.oslomaraton.no/

Aner ikke hvor jeg skal kjøre jeg, spør Ida :P Men jeg er jo ikke kjent overhodet inne i byen! En ting er jo gatene der maraton skal være, men det kommer jo til å være biler overalt :| Satser på at Ida har kontroll *hyperventilere i papirpose*

Skrevet

Aner ikke hvor jeg skal kjøre jeg, spør Ida :P Men jeg er jo ikke kjent overhodet inne i byen! En ting er jo gatene der maraton skal være, men det kommer jo til å være biler overalt :| Satser på at Ida har kontroll *hyperventilere i papirpose*

Tror du kan kjøre ring 3 og dermed unngå selve sentrum. Har ikke den avkjørsel til sørkedalen a?

Skrevet

Tror du kan kjøre ring 3 og dermed unngå selve sentrum. Har ikke den avkjørsel til sørkedalen a?

Skal hente Ida og IA på Oslo S, men kan jo kanskje kjøre ut på E18 igjen da og så litt tilbake? Skal nok finne fram, men vi kommer jo til å ha litt dårlig tid, så da blir jeg ekstra stressa om jeg må kjøre gjennom byen :P

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...