Gå til innhold
Hundesonen.no

Sonenmesterskapet i lydighet!


Benedicte

Recommended Posts

Skrevet

Jeg er så misunnelig at det nesten gjør vondt! Jeg blir så sur så sur, så SUR hvis det ikke blir flere sonenmesterskap at da melder jeg meg ut og starter et konkurrerende forum. Digget PM'n deres, skikkelige tunge sponsorer og nick! Dette er så kult at jeg blir helt dårlig. La det bli en årlig begivenhet! Pliiiis!

  • Svar 630
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Jeg vil jeg vil! :D

Jeg digger at det står nick og ikke navn på "pm" :D

Har du ikke med deg to egne hunder? Ellers så kan du være barnevakt mens jeg har grandis på fanget :D Traff forresten en grandisherre i byen i går. Han rygga jammen meg opp på fanget mitt, han også. Det må være rasebetinga. Ekte lapdog :D

Takk! :ahappy:

Eller så kan man si at du skal ta Østeråsbanen (linje 2) vestover og gå av på Røa. Da får du enda flere stasjoner å velge mellom når du skal på. Stortinget, også. Det glemte nok Margrete. Stortinget, altså. :D

Jeg er så misunnelig at det nesten gjør vondt! Jeg blir så sur så sur, så SUR hvis det ikke blir flere sonenmesterskap at da melder jeg meg ut og starter et konkurrerende forum. Digget PM'n deres, skikkelige tunge sponsorer og nick! Dette er så kult at jeg blir helt dårlig. La det bli en årlig begivenhet! Pliiiis!

Jeg prøver jo iherdig å etablere en gedigen konto, så vi kan ha diverse begivenheter uten at noen må legge ut med dårlig sikkerhet.

Må det være åpent for alle, hvis det skal bli offisielt, eller går det an å ha slike mindre skumle mesterskap og få kred for resultatet? Sånn siden en gang, altså.

Skrevet

Har du ikke med deg to egne hunder? Ellers så kan du være barnevakt mens jeg har grandis på fanget :D Traff forresten en grandisherre i byen i går. Han rygga jammen meg opp på fanget mitt, han også. Det må være rasebetinga. Ekte lapdog :D

Har med meg begge to, og en mor, også tar du Tesh så er problem løst ;P Så har jeg jo også med telt og valpegrind da :)

Skrevet

Nå driver jeg og fireårige lillebror og baker sjokoboller. Haha. En fireåring er ikke veldig raffinert, så det blir som det blir.

Si fra om jeg skal ta med meg stellebord om det er manko forresten. :)

Og vi har fortsatt plass til menneske i bilen om det trengs.

Skrevet

Ostekake ready to go!

Jeg er så misunnelig at det nesten gjør vondt! Jeg blir så sur så sur, så SUR hvis det ikke blir flere sonenmesterskap at da melder jeg meg ut og starter et konkurrerende forum. Digget PM'n deres, skikkelige tunge sponsorer og nick! Dette er så kult at jeg blir helt dårlig. La det bli en årlig begivenhet! Pliiiis!

Hvorfor kan du ikke bare komme daa? :(

Skrevet

Jeg må si jeg er skikkelig imponert over organisasjonsevnene. Er kjempelei meg for at jeg ikke har mulighet til å være med, men her står det brukshundstevne på plakaten i morgen, så da må man stille opp og hjelpe til :).

Lykke til, alle sammen i morgen! Gleder meg til å se bilder fra evenementet :D

Skrevet

Æsj. Jeg ergrer meg skikkelig over at jeg klarte å dobbeltbooke og ikke kan komme i morgen. :( Lykke til alle sammen og kos dere masse!

Skrevet

Okei, bare glem det :whistle:

Ta den veien Simira sa du. Jeg sjekket idag og det er skiltet helt fra E 18 til Bogstad med campingskilt. :)

Så flott! Tusen takk for hjelpa :ahappy:

Er det lov å gå LP på en snurr? For oss med konkurransenerver, mener jeg...

Men det er bra BCAmira går i samme klasse, for da kan jeg si at jeg konkurrerte på samme linje som en verdensmester :P

:lol:

Åååh, deilig å ha seint startnr i begge klassene :D

Gleder meg skikkelig til å treffe alle sammen i morgen! Det blir nok en utrolig koselig dag! Har ikke akkurat noen forventninger til noen av hundene, men dette er jo tross alt bare for moro (huske å si det til meg selv i morgen når nervene kommer :lol: )

Skrevet

Jeg glemte å kjøpe servietter i dag! Men hvis det var en kiwi i nærheten som er åpen, er det vel ikke krise...

Kiwi på Noresund har søndagsåpent.

Og det var mitt bidrag. Jeg trodde jeg hadde planer denne helgen, men det gikk i vasken, så da kan jeg bare avstandsbeundre de som er med :)

Skrevet

Noen som kan ta med

en basic kalkulator

sprittusj

?

vi sees imorgen!

Tar med kalkulator. Sprittusj vet jeg ikke om vi har.

Skrevet

Muffins i ovnen! :P Kjører enkelt og greit jeg... Fikk kjøpt EN engangsgrill også.. Vet ikke om jeg har nok pølsebrød til pølsene jeg har med da, så hvis noen har lompe eller noe så ta gjerne med..!

Skrevet

Håper alle som skal være med,får en kjempegøy dag i morgen! Lykke til!

Jeg kjenner nervene kicker inn hos meg,og jeg sitter trygt i Sandnes og er ikke i nærheten av å skulle konkurrere en gang :whistle:

Husk å ta masse masse bilder for oss som bor for langt unna! :D

Skrevet

Gubben er sendt på jakt, kaka + div er i bilen, jeg har dusjet og Steinar er oppe. Da skal jeg bare slenge ut de hundene som ikke skal være med, og slippe ut hestene, så drar vi :)

Skrevet

Jeg er blitt skikkelig, skikkelig forkjølet, så jeg får ikke kommet i dag, jeg kjenner jeg må holde sengen. Utrolig kjedelig, men håper alle dere andre får en fantastisk dag og tar masse bilder! :ahappy:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...