Gå til innhold
Hundesonen.no

Fellestreninger


Wanderlust

Recommended Posts

Skrevet

Jeg tror jammen meg jeg skal komme neste gang! Jeg trenger litt fellestreninger og litt fellesdekk. Får jeg være med å leke?

Bli med å lek! Vi trenger også å trene fellesdekk, leeenge siden sist nå... Ikke at vi skal konkurrere noe i den nærmeste fremtiden, men vi trenger å få utfordret Akita litt :P

  • Svar 199
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Kom og lek i dag da! Siden Sandra ikke er glad i oss noe mer. :hmm:

Kneet virker ikke i dag... Ett stk småkåt Asti så ikke at jeg helt tilfeldigvis spratt frem bak en stor busk (sannheten var at jeg var rett i veien for han og en utrolig deilig Uta!) Så 40 kg schæfer i ett alt ødelagt knee betyr sitte nesten stille resten av dagen. Dessuten er Uteput høyløpsk, dvs står, og jeg tror kanskje jeg skal være snill og god å holde meg borte til neste uke. Neste uke kommer jeg helt sikkert!

Kanskje Sandra kommer tilbake til dere om jeg kommer neste gang :D For tror hun liker meg altså :P

Skrevet

Se her jenter! Det var mannfolk her idag! De til og med strippa. Måtte jo tøyle disse damene noe skikkelig her. :aww:

Dessverre var det lite damer til deg Sandra. :hmm:

Skrevet

Se her jenter! Det var mannfolk her idag! De til og med strippa. Måtte jo tøyle disse damene noe skikkelig her. :aww:

Dessverre var det lite damer til deg Sandra. :hmm:

:lol: Underholdning hvertfall!

Skrevet

:lol: Underholdning hvertfall!

Det var det, og jeg skjønner enda ikke greia med å drive å legge seg ned til stadig. :P

Ja, i dag var det jo mange mannfolk der! Minst to til hver av oss!

Dere hadde masse å velge i ja! Så er mannfolk til fler og, om dere klarer dere med en hver. :P

Men lite damer da... :getlost: Men jeg veit liksom ikke hvor tiltalende de hadde vært i den sporten der. :P

Skrevet

Det var det, og jeg skjønner enda ikke greia med å drive å legge seg ned til stadig. :P

Dere hadde masse å velge i ja! Så er mannfolk til fler og, om dere klarer dere med en hver. :P

Men lite damer da... :getlost: Men jeg veit liksom ikke hvor tiltalende de hadde vært i den sporten der. :P

Damene kommer jo løpende nå som du har bevist at det er en haug (bokstavelig talt :P) med mannfolk der! Så det blir jo en vinn-vinn situasjon. Jeg troor ikke de rugby-damene hadde vært spesielt tiltalende altså :P Eller... Det kommer jo an på hva man liker :P

Skrevet

Kanskje du må skaffe noen flere damer da? :whistle:

Kom og lek i dag da! Siden Sandra ikke er glad i oss noe mer. :hmm:

Neste uke kommer jeg helt sikkert! Kanskje Sandra kommer tilbake til dere om jeg kommer neste gang :D For tror hun liker meg altså :P

Se her jenter! Det var mannfolk her idag! De til og med strippa. Måtte jo tøyle disse damene noe skikkelig her. :aww: Dessverre var det lite damer til deg Sandra. :hmm:

Men lite damer da... :getlost: Men jeg veit liksom ikke hvor tiltalende de hadde vært i den sporten der. :P

Hehe, godt jeg kan brukes til noe. :lol:

Når det er sagt, så er rugbyjenter ganske heite (i alle fall noen av dem). De er stort sett ganske digre og sterke, sånn at jeg slipper å føle meg som en blåhval i deres nærvær, de tåler en trøkk, og er ganske ujålete (i alle fall på banen). Det kan man like. :aww:

Når det gjelder trening, så er knertis og jeg på handlerkurs torsdagene framover. Det er nemlig lettere å lære henne å stå pent enn å ligge rolig. :P

Og ja, Margrete, jeg liker deg veldig godt, men ikke fordi du er dame, altså! :lol:

Skrevet

Når det gjelder trening, så er knertis og jeg på handlerkurs torsdagene framover. Det er nemlig lettere å lære henne å stå pent enn å ligge rolig. :P

Der ser man ja! Du er ikke glad i oss noe mer for tenk! :cry:

Jeg regner med at jeg kommer en liten tur på torsdag i hvert fall.

Skrevet

Der ser man ja! Du er ikke glad i oss noe mer for tenk! :cry:

Jeg regner med at jeg kommer en liten tur på torsdag i hvert fall.

Du må jo komme med den nye vennene min! :D

Skrevet

Du må jo komme med den nye vennene min! :D

Det skal jeg. Den gleder seg til å flytte nå, slik at den blir brukt. :ahappy:

Edit:

Er det forresten noen som trenger et slikt scalibor halsebånd? (Hvitt flåtthalsebånd). Vida klør av sitt, så jeg har planer om å la det gå i søpla. Men om noen trenger et, så rop ut.

Guest janson
Skrevet

Kanskjekanskje! :) Avhenger litt av hvordan jeg ligger an med hjemmeeksamen.

Skrevet

Det skal jeg. Den gleder seg til å flytte nå, slik at den blir brukt. :ahappy:

Edit:

Er det forresten noen som trenger et slikt scalibor halsebånd? (Hvitt flåtthalsebånd). Vida klør av sitt, så jeg har planer om å la det gå i søpla. Men om noen trenger et, så rop ut.

Tror du det passer til rottisen?

Skrevet

Tror du det passer til rottisen?

Kan ta det med, så kan du prøve. Han er jo enda ung og tynn, så kan hende det passer (jeg har jo klippet litt av det for å passe til Vida).

Skrevet

Kan ta det med, så kan du prøve. Han er jo enda ung og tynn, så kan hende det passer (jeg har jo klippet litt av det for å passe til Vida).

Og passer det ikke, så tror jeg gjerne brodern kunne tenkt seg det til bikkja si.

Skrevet

Om det er samme vær som nå tror jeg at jeg står over jeg også. Nå vet jeg ikke hvordan det er i Oslo, men tordenvær gidder jeg ikke trene i på sletta der. Så Mikkel? Skal vi ta overlevering av venn til neste uke?

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
    • Har en ikke røykefri hund som jeg sliter med å nappe ørene på. Har sett at det er en slags saks man kan nappe det lettere på. Eller finnes det noe annet enn fingrene? Hunden jeg har stritter sånn i mot og jeg sliter virkelig siden hun er ekstremt hårsår. Jeg får ikke tak i pelsen der fordi hun vrir seg unna med kroppen og med hodet og alt. Og jeg kan ikke dra til dyrlegen hver eneste gang heller.
    • Det kommer jo an på om du ønsker å åpne og lukke port hver gang du skal kjøre inn og ut. Jeg ville nok hatt bil og kjøring utenfor gjerdet, for å unngå fare for påkjørsel av hunder.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...