Gå til innhold
Hundesonen.no

Fellestreninger


Wanderlust

Recommended Posts

  • Svar 199
  • Created
  • Siste svar

Ekeberg, og pleier å være hver torsdag ja. Vi sjekker her i tråden om det er nok interesserte først.

Neste uke er det dog kl 12 (fridag) og blir mer treff/trening.

Husker jeg feil om jeg sier du bor på Røa? For jeg kjører jo over krysset på vei til trening om du vil være med en gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er dette trening som er hver torsdag? og hvor er det dere holder til hen? :)

Prøver å få det til hver torsdag kl 18.00 (bortsett fra neste torsdag, 2.juni. Da blir det treff fra ca kl 12 i stedet). Vi holder til på Ekebergsletta, på andre siden av veien for Ekeberg camping.

Edit. jaja, så var man ikke rask nok :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekeberg, og pleier å være hver torsdag ja. Vi sjekker her i tråden om det er nok interesserte først.

Neste uke er det dog kl 12 (fridag) og blir mer treff/trening.

Husker jeg feil om jeg sier du bor på Røa? For jeg kjører jo over krysset på vei til trening om du vil være med en gang :)

ok, kanskje jeg skal slenge meg med om jeg er hjemme da :)

Jeg bor på Røa ja, men har bil, så null stress å kjøre sjøl :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit. jaja, så var man ikke rask nok :P

:ahappy::whistle:

ok, kanskje jeg skal slenge meg med om jeg er hjemme da :)

Jeg bor på Røa ja, men har bil, så null stress å kjøre sjøl :)

Da så :P Bare jeg som nekter på at jeg har blitt 22 (mener fortsatt 21) og med litt dårlig regning har da ikke en '92 lappen.. my bad! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da så :P Bare jeg som nekter på at jeg har blitt 22 (mener fortsatt 21) og med litt dårlig regning har da ikke en '92 lappen.. my bad! :P

hihi, har hatt lappen og bil siden november :P men har du noen adresse jeg kan plotte inn på gpsen? eller er det der hvor det pleier å være hestestevner? masse gresssletter rundt og en fotball bane der om jeg ikke er heeelt på tryne?

Jeg kan ikke komme idag, siden jeg er på torp og er barnevakt for valpen Ianca. Eiern er ikke hjemme før 18, og er ikke sikker ennå på om jeg overnatter eller om jeg drar hjem til oslo idag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi, har hatt lappen og bil siden november :P men har du noen adresse jeg kan plotte inn på gpsen? eller er det der hvor det pleier å være hestestevner? masse gresssletter rundt og en fotball bane der om jeg ikke er heeelt på tryne?

Jeg kan ikke komme idag, siden jeg er på torp og er barnevakt for valpen Ianca. Eiern er ikke hjemme før 18, og er ikke sikker ennå på om jeg overnatter eller om jeg drar hjem til oslo idag :)

Har ikke noe addresse, men kjører ring 3 til Ryen-krysset (tror jeg det heter) tar av til Ekeberg Camping, og når du kommer opp dit, og ser sletta, er det første grusparkering (etter bussholdeplassen) på venstrehånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe addresse, men kjører ring 3 til Ryen-krysset (tror jeg det heter) tar av til Ekeberg Camping, og når du kommer opp dit, og ser sletta, er det første grusparkering (etter bussholdeplassen) på venstrehånd.

aha, troor jeg vet hvor det er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aha, troor jeg vet hvor det er :)

Vi brukere Point of interest Ekeberg camping på gps. Ekebergveien holder antageligvis også.

Jeg er der ca. halv seks, og drar nok ganske tidlig. Skal bare levere et halsbånd. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...