Wanderlust Skrevet 26. Mai 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Mai 2011 Er kl 18.00 vi har avtalt, så blir vi vel en to timers tid utover det
Carro92 Skrevet 26. Mai 2011 Rapporter Skrevet 26. Mai 2011 er dette trening som er hver torsdag? og hvor er det dere holder til hen?
SiriEveline Skrevet 26. Mai 2011 Rapporter Skrevet 26. Mai 2011 Ekeberg, og pleier å være hver torsdag ja. Vi sjekker her i tråden om det er nok interesserte først. Neste uke er det dog kl 12 (fridag) og blir mer treff/trening. Husker jeg feil om jeg sier du bor på Røa? For jeg kjører jo over krysset på vei til trening om du vil være med en gang
Wanderlust Skrevet 26. Mai 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Mai 2011 er dette trening som er hver torsdag? og hvor er det dere holder til hen? Prøver å få det til hver torsdag kl 18.00 (bortsett fra neste torsdag, 2.juni. Da blir det treff fra ca kl 12 i stedet). Vi holder til på Ekebergsletta, på andre siden av veien for Ekeberg camping. Edit. jaja, så var man ikke rask nok
Carro92 Skrevet 26. Mai 2011 Rapporter Skrevet 26. Mai 2011 Ekeberg, og pleier å være hver torsdag ja. Vi sjekker her i tråden om det er nok interesserte først. Neste uke er det dog kl 12 (fridag) og blir mer treff/trening. Husker jeg feil om jeg sier du bor på Røa? For jeg kjører jo over krysset på vei til trening om du vil være med en gang ok, kanskje jeg skal slenge meg med om jeg er hjemme da Jeg bor på Røa ja, men har bil, så null stress å kjøre sjøl
SiriEveline Skrevet 26. Mai 2011 Rapporter Skrevet 26. Mai 2011 Edit. jaja, så var man ikke rask nok ok, kanskje jeg skal slenge meg med om jeg er hjemme da Jeg bor på Røa ja, men har bil, så null stress å kjøre sjøl Da så Bare jeg som nekter på at jeg har blitt 22 (mener fortsatt 21) og med litt dårlig regning har da ikke en '92 lappen.. my bad!
Carro92 Skrevet 26. Mai 2011 Rapporter Skrevet 26. Mai 2011 Da så Bare jeg som nekter på at jeg har blitt 22 (mener fortsatt 21) og med litt dårlig regning har da ikke en '92 lappen.. my bad! hihi, har hatt lappen og bil siden november men har du noen adresse jeg kan plotte inn på gpsen? eller er det der hvor det pleier å være hestestevner? masse gresssletter rundt og en fotball bane der om jeg ikke er heeelt på tryne? Jeg kan ikke komme idag, siden jeg er på torp og er barnevakt for valpen Ianca. Eiern er ikke hjemme før 18, og er ikke sikker ennå på om jeg overnatter eller om jeg drar hjem til oslo idag
SiriEveline Skrevet 26. Mai 2011 Rapporter Skrevet 26. Mai 2011 hihi, har hatt lappen og bil siden november men har du noen adresse jeg kan plotte inn på gpsen? eller er det der hvor det pleier å være hestestevner? masse gresssletter rundt og en fotball bane der om jeg ikke er heeelt på tryne? Jeg kan ikke komme idag, siden jeg er på torp og er barnevakt for valpen Ianca. Eiern er ikke hjemme før 18, og er ikke sikker ennå på om jeg overnatter eller om jeg drar hjem til oslo idag Har ikke noe addresse, men kjører ring 3 til Ryen-krysset (tror jeg det heter) tar av til Ekeberg Camping, og når du kommer opp dit, og ser sletta, er det første grusparkering (etter bussholdeplassen) på venstrehånd.
Carro92 Skrevet 26. Mai 2011 Rapporter Skrevet 26. Mai 2011 Har ikke noe addresse, men kjører ring 3 til Ryen-krysset (tror jeg det heter) tar av til Ekeberg Camping, og når du kommer opp dit, og ser sletta, er det første grusparkering (etter bussholdeplassen) på venstrehånd. aha, troor jeg vet hvor det er
simira Skrevet 26. Mai 2011 Rapporter Skrevet 26. Mai 2011 aha, troor jeg vet hvor det er Vi brukere Point of interest Ekeberg camping på gps. Ekebergveien holder antageligvis også. Jeg er der ca. halv seks, og drar nok ganske tidlig. Skal bare levere et halsbånd.
Wanderlust Skrevet 9. Juni 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Juni 2011 Noen som kommer i dag egentlig?
SiriEveline Skrevet 9. Juni 2011 Rapporter Skrevet 9. Juni 2011 Jeg ser at jeg rett og slett må prioritere pakke og flytting, for idag er jeg on a roll. Men sannsynligvis dukker jeg opp neste gang
Anette Skrevet 9. Juni 2011 Rapporter Skrevet 9. Juni 2011 Jeg dukker nok opp neste torsdag har bil og ikke no liv er det der vi var på fellestreningen? er det noe gps punkt/adresse å sette dit?
Wanderlust Skrevet 9. Juni 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Juni 2011 Pga dårlig mentalitet ( ) så blir jeg hjemme idag.
Whoopsis Skrevet 9. Juni 2011 Rapporter Skrevet 9. Juni 2011 Jeg ble til slutt overtalt til å være sosial i dag, så jeg kommer ikke. Trolig ikke neste torsdag heller, siden jeg har eksamen på fredag.
Gjest Skrevet 9. Juni 2011 Rapporter Skrevet 9. Juni 2011 Okei, men da kommer ikke jeg heller desverre.
Nirm Skrevet 10. Juni 2011 Rapporter Skrevet 10. Juni 2011 Var jo bare rugbyspillere der i går, og særdeles lite soniser. Men Vida fikk nå trent litt.
Anette Skrevet 13. Juni 2011 Rapporter Skrevet 13. Juni 2011 Hvem kommer på torsdag? for JEG kan! og har noen no gps adresse for meg?
Wanderlust Skrevet 13. Juni 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Juni 2011 Jeg kan nok jeg også Bare legg inn Ekeberg camping, for er rett på andre siden av veien bare.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar