Gå til innhold
Hundesonen.no

Fellestreninger


Wanderlust

Recommended Posts

  • Svar 199
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Jeg må ligge veldig stille og lade opp til helgekurs denne gangen, dessverre.

Jeg skal også på helgekurs :whistle:

OT: Hva slags kurs, og hvor? :)

Skrevet

Men gidder ikke dra helt dit for å trene med èn person (ikke ta den feil Mikkel :P ), så da får vi heller begynne fra neste torsdag av.

Skrevet

Jeg trodde jeg skulle, men hadde glemt at broren min har bursdag.

Kommer neste torsdag! :)

... eller nei. Kenneltreff med Deepeyesklanen da jo! Neste da!

Skrevet
Ingvild skal ha ringtrening med Kovu. Jeg skal ha rallytrening for å se om Odin er mulig å stille på søndag.
Altså dere kommer? Jeg sier samme som Monica jeg, for jeg er ganske sikker på at jeg kan.

Trenger litt ringtrening på Chico, muligens Iver om jeg tar med ham (gjerne noe til å klå litt på gutten) og selvfølgelig lydighetstrening da!

Skrevet

Jeg kan. Men Monica vil ikke trene bare sammen med meg, for hun er redd meg. :aww: Så om noen flere kommer, så tør hun å komme og. :P

Skrevet

Jeg vil gjerne være med på fellestreninger, men pga eksamenslesing osv så har jeg ikke mulighet til å ta buss til Ekeberg en dag i uken. Jeg bor jo på Grefsen, og blir gjerne med på fellestreninger der dersom andre ønsker det!

Skrevet

Så da kommer ingen...? Eller?

Nei hjelpes! :lol:

Mente bare at jeg ikke kunne likevel! Så viktig er jeg nok ikke! :lol:

Skrevet

Nei hjelpes! :lol:

Mente bare at jeg ikke kunne likevel! Så viktig er jeg nok ikke! :lol:

Men sikkert ingen andre revunger heller. ;)

Skrevet

Men sikkert ingen andre revunger heller. ;)

Aha! Kelpier? Skjønte ikke no først.

Nei ikke fra Jeanette ihvertfall! Mikke og Opsis kan jo fortsatt komme.

Skrevet

Kan ikke garantere for Ingvild, men jeg kommer med to.

Jeg må ta forbehold om hvor sliten jeg er (må sitte oppe seint i kveld for å lese, har eksamen i morgen, skal deretter prøve å sove noen timer før jeg skal jobbe natt til torsdag, så jeg håper jeg får sove litt ordentlig på dagtid på torsdag). Dessuten har jeg jo nå funnet ut at kelpiebanden har minikenneltreff, så jeg må også ta en vurdering på om jeg skal prøve å komme meg opp til Gardemommeby for å se på ekornene (som forhåpentligvis blir slektninger til min hund) i action. ;)

Skrevet

Jeg må ta forbehold om hvor sliten jeg er (må sitte oppe seint i kveld for å lese, har eksamen i morgen, skal deretter prøve å sove noen timer før jeg skal jobbe natt til torsdag, så jeg håper jeg får sove litt ordentlig på dagtid på torsdag). Dessuten har jeg jo nå funnet ut at kelpiebanden har minikenneltreff, så jeg må også ta en vurdering på om jeg skal prøve å komme meg opp til Gardemommeby for å se på ekornene (som forhåpentligvis blir slektninger til min hund) i action. ;)

Fillern å da, håpet du skulle komme og handle Kovu, så kunne jeg sette igjen gubben hjemme for å gjøre husarbeid mens vi trener. :P

Skrevet

Jeg kan. Men Monica vil ikke trene bare sammen med meg, for hun er redd meg. :aww: Så om noen flere kommer, så tør hun å komme og. :P

Åååh :( Jeg tør å trene med deg alene, det har jeg vel bevist før?! :aww:

Men trening på ekebergsletta kl 6? på torsdag da? Rekk opp hånda tydelig om DU kommer.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
    • Har en ikke røykefri hund som jeg sliter med å nappe ørene på. Har sett at det er en slags saks man kan nappe det lettere på. Eller finnes det noe annet enn fingrene? Hunden jeg har stritter sånn i mot og jeg sliter virkelig siden hun er ekstremt hårsår. Jeg får ikke tak i pelsen der fordi hun vrir seg unna med kroppen og med hodet og alt. Og jeg kan ikke dra til dyrlegen hver eneste gang heller.
    • Det kommer jo an på om du ønsker å åpne og lukke port hver gang du skal kjøre inn og ut. Jeg ville nok hatt bil og kjøring utenfor gjerdet, for å unngå fare for påkjørsel av hunder.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...