Wanderlust Skrevet 27. April 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 27. April 2011 Jeg kommer på Ekeberg i morgen om flere dukker opp
breton Skrevet 27. April 2011 Rapporter Skrevet 27. April 2011 Jeg må ligge veldig stille og lade opp til helgekurs denne gangen, dessverre.
Anette Skrevet 27. April 2011 Rapporter Skrevet 27. April 2011 Hadde jeg vært frisk hadde jeg kommet. Er ferdig i Oslo i 1 tiden og regner med vi drar hjem da siden jeg ikke er frisk
Wanderlust Skrevet 27. April 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 27. April 2011 Jeg må ligge veldig stille og lade opp til helgekurs denne gangen, dessverre. Jeg skal også på helgekurs OT: Hva slags kurs, og hvor?
breton Skrevet 27. April 2011 Rapporter Skrevet 27. April 2011 Jeg skal også på helgekurs OT: Hva slags kurs, og hvor? Same as you, I believe . Sporkurset til Kruttlappen.
Wanderlust Skrevet 27. April 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 27. April 2011 Same as you, I believe . Sporkurset til Kruttlappen. Ah, så gøy Da ses vi
Wanderlust Skrevet 27. April 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 27. April 2011 Men gidder ikke dra helt dit for å trene med èn person (ikke ta den feil Mikkel ), så da får vi heller begynne fra neste torsdag av.
SiriEveline Skrevet 27. April 2011 Rapporter Skrevet 27. April 2011 Jeg kan dessverre ikke allikevel, dukket opp et møte akkurat imorgen kl 18... Lover ingenting for neste gang, men om jeg kan så er jeg med
Gjest Skrevet 30. April 2011 Rapporter Skrevet 30. April 2011 Jeg trodde jeg skulle, men hadde glemt at broren min har bursdag. Kommer neste torsdag! ... eller nei. Kenneltreff med Deepeyesklanen da jo! Neste da!
simira Skrevet 3. Mai 2011 Rapporter Skrevet 3. Mai 2011 ... eller nei. Kenneltreff med Deepeyesklanen da jo! Neste da! Så da kommer ingen...? Eller?
Wanderlust Skrevet 3. Mai 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Mai 2011 Jeg kan komme om det dukker opp litt fler enn bare èn til
simira Skrevet 3. Mai 2011 Rapporter Skrevet 3. Mai 2011 Ingvild skal ha ringtrening med Kovu. Jeg skal ha rallytrening for å se om Odin er mulig å stille på søndag.
SiriEveline Skrevet 3. Mai 2011 Rapporter Skrevet 3. Mai 2011 Ingvild skal ha ringtrening med Kovu. Jeg skal ha rallytrening for å se om Odin er mulig å stille på søndag.Altså dere kommer? Jeg sier samme som Monica jeg, for jeg er ganske sikker på at jeg kan. Trenger litt ringtrening på Chico, muligens Iver om jeg tar med ham (gjerne noe til å klå litt på gutten) og selvfølgelig lydighetstrening da!
Nirm Skrevet 3. Mai 2011 Rapporter Skrevet 3. Mai 2011 Jeg kan. Men Monica vil ikke trene bare sammen med meg, for hun er redd meg. Så om noen flere kommer, så tør hun å komme og.
Whoopsis Skrevet 3. Mai 2011 Rapporter Skrevet 3. Mai 2011 Jeg vil, men den dumme norsken burde kanskje gjøres..
Martine Skrevet 3. Mai 2011 Rapporter Skrevet 3. Mai 2011 Jeg vil gjerne være med på fellestreninger, men pga eksamenslesing osv så har jeg ikke mulighet til å ta buss til Ekeberg en dag i uken. Jeg bor jo på Grefsen, og blir gjerne med på fellestreninger der dersom andre ønsker det!
Gjest Skrevet 3. Mai 2011 Rapporter Skrevet 3. Mai 2011 Så da kommer ingen...? Eller? Nei hjelpes! Mente bare at jeg ikke kunne likevel! Så viktig er jeg nok ikke!
simira Skrevet 3. Mai 2011 Rapporter Skrevet 3. Mai 2011 Nei hjelpes! Mente bare at jeg ikke kunne likevel! Så viktig er jeg nok ikke! Men sikkert ingen andre revunger heller.
SiriEveline Skrevet 3. Mai 2011 Rapporter Skrevet 3. Mai 2011 Men sikkert ingen andre revunger heller. Lyst å svare eller?
simira Skrevet 3. Mai 2011 Rapporter Skrevet 3. Mai 2011 Lyst å svare eller? Kan ikke garantere for Ingvild, men jeg kommer med to.
Gjest Skrevet 3. Mai 2011 Rapporter Skrevet 3. Mai 2011 Men sikkert ingen andre revunger heller. Aha! Kelpier? Skjønte ikke no først. Nei ikke fra Jeanette ihvertfall! Mikke og Opsis kan jo fortsatt komme.
Ingvild Skrevet 3. Mai 2011 Rapporter Skrevet 3. Mai 2011 Kan ikke garantere for Ingvild, men jeg kommer med to. Jeg må ta forbehold om hvor sliten jeg er (må sitte oppe seint i kveld for å lese, har eksamen i morgen, skal deretter prøve å sove noen timer før jeg skal jobbe natt til torsdag, så jeg håper jeg får sove litt ordentlig på dagtid på torsdag). Dessuten har jeg jo nå funnet ut at kelpiebanden har minikenneltreff, så jeg må også ta en vurdering på om jeg skal prøve å komme meg opp til Gardemommeby for å se på ekornene (som forhåpentligvis blir slektninger til min hund) i action.
simira Skrevet 3. Mai 2011 Rapporter Skrevet 3. Mai 2011 Jeg må ta forbehold om hvor sliten jeg er (må sitte oppe seint i kveld for å lese, har eksamen i morgen, skal deretter prøve å sove noen timer før jeg skal jobbe natt til torsdag, så jeg håper jeg får sove litt ordentlig på dagtid på torsdag). Dessuten har jeg jo nå funnet ut at kelpiebanden har minikenneltreff, så jeg må også ta en vurdering på om jeg skal prøve å komme meg opp til Gardemommeby for å se på ekornene (som forhåpentligvis blir slektninger til min hund) i action. Fillern å da, håpet du skulle komme og handle Kovu, så kunne jeg sette igjen gubben hjemme for å gjøre husarbeid mens vi trener.
Wanderlust Skrevet 3. Mai 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Mai 2011 Jeg kan. Men Monica vil ikke trene bare sammen med meg, for hun er redd meg. Så om noen flere kommer, så tør hun å komme og. Åååh Jeg tør å trene med deg alene, det har jeg vel bevist før?! Men trening på ekebergsletta kl 6? på torsdag da? Rekk opp hånda tydelig om DU kommer.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar