Gå til innhold
Hundesonen.no

Treff/trening i påsken


Wanderlust

Recommended Posts

  • Svar 123
  • Created
  • Siste svar

Okei! Er det noen fra Asker som kunne tenke at vi kjørte sammen? (jeg har bil med god plass baki (caddy), men har ikke lappen enda. Eventuelt gjøre det på andre måter :)

Skal få prøve å komme uansett, men vet ikke helt hvor lett det blir med buss/tog/trikk med stor teit valp ;P

Eventuelt at noen i hvertfall har lyst å mæte meg på oslo s for derfra kan jeg ikke veien! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei! Er det noen fra Asker som kunne tenke at vi kjørte sammen? (jeg har bil med god plass baki (caddy), men har ikke lappen enda. Eventuelt gjøre det på andre måter :)

Skal få prøve å komme uansett, men vet ikke helt hvor lett det blir med buss/tog/trikk med stor teit valp ;P

Eventuelt at noen i hvertfall har lyst å mæte meg på oslo s for derfra kan jeg ikke veien! :)

Godt mulig at jeg kan få hentet deg, evt. om du tar tog til et sted mellom Sandvika og Lysaker. Og ja jeg er med :D fredag hørtes supert ut :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei! Er det noen fra Asker som kunne tenke at vi kjørte sammen? (jeg har bil med god plass baki (caddy), men har ikke lappen enda. Eventuelt gjøre det på andre måter :)

Skal få prøve å komme uansett, men vet ikke helt hvor lett det blir med buss/tog/trikk med stor teit valp ;P

Eventuelt at noen i hvertfall har lyst å mæte meg på oslo s for derfra kan jeg ikke veien! :)

Om det ikke løser seg med bil, så kan vi ta bussen opp sammen. Kommer til å ta buss nr 34 mot Ekeberg Hageby litt over halv tolv utenfor trafikanten (på andre siden av veien, der hvor Peppes, Nille og apoteket ligger). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yey :D Si fra da :) vi kan ta toget til sandvika f.eks :)

Mhm! Det hadde jo vært genialt egentlig :ahappy: så kunne vi plukket dere opp der! Også må vi se om vi får flettet Monica123 inn i dette, evt. ordne med SandyEyeCandy, men tror det skal gå fint og få organisert ting. Jeg har ihvertfall Tinka, muligens Yaris (men han er jo liten nå).

Nå er jeg i full fart her på familieferie/feiring, men er hjemme på onsdag, og da er jeg litt lettere å planlegge med :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal bare ha med en hund i hvertfall (Tesh:P) men hun tar jo "litt" plass da ;P

Men da er det jo faktisk mulig å få plass til deg og Tesh, og Monica123, for jeg tror at Tesh får plass i bagasjerom sammen med et bur med Tinka og evt. Yaris i, må jo se an når jeg får snakket med oppdretter ang. hvilken dag og sånn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er det egentlig? Er det mulig å parkere bilen der man skal være sånn at den hunden som ikke blir trent kan sitte i bilen?

Noen som har en veibeskrivelse? Har veldig lyst til å være med :)

Søk på Ekeberg camping. Vi er bare på andre siden av veien. Og der er det en parkeringsplass. Men er godt mulig man kan kjøre inn på sletta og stå rett hvor vi trener også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...