SiriEveline Skrevet 20. April 2011 Rapporter Skrevet 20. April 2011 Dette blir jo et megasonentreff jo! Gleder meg masse og syntes alle som er flinke å ta bilder må sørge for fulladede kamera!
Monica123 Skrevet 20. April 2011 Rapporter Skrevet 20. April 2011 Marianne: Du kan låne litt plass på grillen min for jeg har en sånn kembo pga at de ikke hadde de vanlige små i butikken i dag. Gleder meg jeg også,men gruer meg også litt da det ikke er så mange jeg kjenner som kommer,men blir hyggelig og stifte nye bekjentskaper
MollyC Skrevet 20. April 2011 Rapporter Skrevet 20. April 2011 Har lyst til å være med jeg og. Kunne tenkt meg å trene på ukjent sted. Kan ta med meg bånd så vi kan lage en ring å trene i.
Nirm Skrevet 20. April 2011 Rapporter Skrevet 20. April 2011 Noen som har med hinder? Om ingen har et hinder med konkurransemål, kan jeg slenge med mitt (det er noe smalt).
Caroline Skrevet 20. April 2011 Rapporter Skrevet 20. April 2011 Om ingen har et hinder med konkurransemål, kan jeg slenge med mitt (det er noe smalt). Akkurat det er vi ikke så nøye på Jeg ble frastjålet mitt i fjor og har ikke mulighet til å trene på det hjemme nå, så det trengs virkelig ettersom vi liksom ikke kommer oss noe sted på treninger for tida.
Miriam Skrevet 20. April 2011 Rapporter Skrevet 20. April 2011 Jeg kommer hvis jeg får bearbeidet Utleiermannen til å kjøre meg til Gardermoen med Josie...
Nirm Skrevet 21. April 2011 Rapporter Skrevet 21. April 2011 Akkurat det er vi ikke så nøye på Jeg ble frastjålet mitt i fjor og har ikke mulighet til å trene på det hjemme nå, så det trengs virkelig ettersom vi liksom ikke kommer oss noe sted på treninger for tida. Da skal jeg stappe det i bilen imorgen. Så får folk hoppet så mye de vil.
Kaja Skrevet 21. April 2011 Rapporter Skrevet 21. April 2011 Ånei jeg glemte at butikkene er stengt framover:O Men de har vel sånne griller på bensinstasjon?
SiriEveline Skrevet 21. April 2011 Rapporter Skrevet 21. April 2011 Jeg tror nok det blir mer enn nok griller altså, Monica123 har en stor en, jeg tenkte å kjøpe med meg en uansett (siden Joker her rett ved siden av meg er åpent fra 09-21) så får vi se om vi ender opp med å bruke den eller ikke.
Guest LXT Skrevet 21. April 2011 Rapporter Skrevet 21. April 2011 Marianne: Du kan låne litt plass på grillen min for jeg har en sånn kembo pga at de ikke hadde de vanlige små i butikken i dag.Gleder meg jeg også,men gruer meg også litt da det ikke er så mange jeg kjenner som kommer,men blir hyggelig og stifte nye bekjentskaper Tanx! Noen som har med hinder? Jeg har hinder liggende i bilen, så hvis Nirm tar med sitt også, så har vi to. Sikkert greit det når vi er så mange Jeg satser på å kjøre jeg, siden ulyden er borte. Går sikkert fint
Kaja Skrevet 21. April 2011 Rapporter Skrevet 21. April 2011 DA sees vi i morgen da ida SandyEyeCandy Monica *Marvin* Siri Eveline Monica123 Kristina SoppenCamilla Caroline Monica Siri Janson Nirm Grim Lill MolllyC Miriam + Hunder + fler ? :D
Guest LXT Skrevet 21. April 2011 Rapporter Skrevet 21. April 2011 Nirm og damene Husker ikke helt veien, lenge siden jeg har vært der. Får sjekke kartet før jeg drar, så kommer jeg vel fram. Sånn to timer etter alle andre. (Bare for å ha litt selvironi)
Nirm Skrevet 21. April 2011 Rapporter Skrevet 21. April 2011 Nirm og damene Tydeligvis har ikke de andre guttene nerver nok til å møte dere.
SandyEyeCandy Skrevet 21. April 2011 Rapporter Skrevet 21. April 2011 Tydeligvis har ikke de andre guttene nerver nok til å møte dere. Altså, han derre Kitano er unnskyldt, for han bor tross alt i Sandnes-området. Og Tore og Espen menger seg kanskje ikke med den gemene hop.
Nirm Skrevet 21. April 2011 Rapporter Skrevet 21. April 2011 Altså, han derre Kitano er unnskyldt, for han bor tross alt i Sandnes-området. Og Tore og Espen menger seg kanskje ikke med den gemene hop. Det har vært flere gutter innom sonen gjennom tidenes løp, men dere skremmer vekk de alle sammen.
Guest LXT Skrevet 21. April 2011 Rapporter Skrevet 21. April 2011 Tydeligvis har ikke de andre guttene nerver nok til å møte dere. Hihi
Kaja Skrevet 22. April 2011 Rapporter Skrevet 22. April 2011 Ser ut til at jeg må reise kollektivt, så da håper jeg på å møte noen soniser i oslo
ida Skrevet 22. April 2011 Rapporter Skrevet 22. April 2011 Våknet med stiv nakke, så jeg kommer meg ingen steder i dag...
Peers Skrevet 22. April 2011 Rapporter Skrevet 22. April 2011 Æsj, denne tråden så jeg ikke før nå, snakk om å følge dårlig med... Jaja, neste gang er vi med!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar