Gå til innhold
Hundesonen.no

Treff/trening i påsken

Wanderlust

Recommended Posts

• Svar 121
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Marianne: Du kan låne litt plass på grillen min for jeg har en sånn kembo pga at de ikke hadde de vanlige små i butikken i dag.

Gleder meg jeg også,men gruer meg også litt da det ikke er så mange jeg kjenner som kommer,men blir hyggelig og stifte nye bekjentskaper :D

Skrevet

Har lyst til å være med jeg og. Kunne tenkt meg å trene på ukjent sted. Kan ta med meg bånd så vi kan lage en ring å trene i.

Skrevet

Noen som har med hinder?

Om ingen har et hinder med konkurransemål, kan jeg slenge med mitt (det er noe smalt).

Skrevet

Om ingen har et hinder med konkurransemål, kan jeg slenge med mitt (det er noe smalt).

Akkurat det er vi ikke så nøye på :P Jeg ble frastjålet mitt i fjor og har ikke mulighet til å trene på det hjemme nå, så det trengs virkelig ettersom vi liksom ikke kommer oss noe sted på treninger for tida.

Skrevet

Akkurat det er vi ikke så nøye på :P Jeg ble frastjålet mitt i fjor og har ikke mulighet til å trene på det hjemme nå, så det trengs virkelig ettersom vi liksom ikke kommer oss noe sted på treninger for tida.

Da skal jeg stappe det i bilen imorgen. Så får folk hoppet så mye de vil.

Skrevet

Jeg tror nok det blir mer enn nok griller altså, Monica123 har en stor en, jeg tenkte å kjøpe med meg en uansett (siden Joker her rett ved siden av meg er åpent fra 09-21) så får vi se om vi ender opp med å bruke den eller ikke.

Skrevet

Marianne: Du kan låne litt plass på grillen min for jeg har en sånn kembo pga at de ikke hadde de vanlige små i butikken i dag.Gleder meg jeg også,men gruer meg også litt da det ikke er så mange jeg kjenner som kommer,men blir hyggelig og stifte nye bekjentskaper :D

:banana: Tanx!

Noen som har med hinder?

Jeg har hinder liggende i bilen, så hvis Nirm tar med sitt også, så har vi to. Sikkert greit det når vi er så mange :)

Jeg satser på å kjøre jeg, siden ulyden er borte. Går sikkert fint :P

Skrevet

DA sees vi i morgen da

ida

SandyEyeCandy

Monica

*Marvin*

Siri Eveline

Monica123

Kristina

SoppenCamilla

Caroline

Monica

Siri

Janson

Nirm

Grim

Lill

MolllyC

Miriam

+ Hunder

+ fler ?

:D :D

Skrevet

Nirm og damene :ahappy:

Husker ikke helt veien, lenge siden jeg har vært der. Får sjekke kartet før jeg drar, så kommer jeg vel fram. Sånn to timer etter alle andre. (Bare for å ha litt selvironi)

Skrevet

Tydeligvis har ikke de andre guttene nerver nok til å møte dere. :lol:

Altså, han derre Kitano er unnskyldt, for han bor tross alt i Sandnes-området. Og Tore og Espen menger seg kanskje ikke med den gemene hop. :ahappy:

Skrevet

Altså, han derre Kitano er unnskyldt, for han bor tross alt i Sandnes-området. Og Tore og Espen menger seg kanskje ikke med den gemene hop. :ahappy:

Det har vært flere gutter innom sonen gjennom tidenes løp, men dere skremmer vekk de alle sammen. :P

Skrevet

Tydeligvis har ikke de andre guttene nerver nok til å møte dere. :lol:

Hihi :ahappy:

Skrevet

Æsj, denne tråden så jeg ikke før nå, snakk om å følge dårlig med... Jaja, neste gang er vi med! :D

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• En viktig del av å drive med utstilling er jo å lære hundene å slappe av i buret når de ikke er i ringen. Det er ikke bare oppbevaring.  Og har du flere hunder så ville jeg enten hatt med hjelpere eller bare én hund på utstilling om gangen, ihvertfall til de er vante til omgivelsene og slapper av i buret.
    • Tenkte jeg skulle prøve det også men er så redd hunden rømmer ut av gitteret. Opplevde det med hunder før mens jeg gikk i ringen så kom de løpende inn i ringen. Veldig festlig. Ikke i det hele tatt.    Men nå har jeg nye hunder så har ikke turt å prøve på dem men hadde vært så enklere å bære inn enn de tunge gitterbura.
    • Hva som er best kommer jo an på deg, og din hunds behov. Jeg brukte et sammenleggbart tøybur. 
    • Hva slags bur bruker dere på utstilling? Eller tralle? Passer Stroller best? Eller tøybur? Eller metallbur? Har du link? Bilder av alt utstyr? Har prøvd litt forskjellig men usikker på hva som er best?
    • Det er veldig stor forskjell på dem. (På norsk skrives forøvrig rasenavn med liten forbokstav) Collie deles i korthår og langhåret, men det er ikke veldig stor forskjell på dem. Begge er myke raser som er avlet et godt stykke bort fra opprinnelsen som gjeterhunder. De er ganske førerorienterte, men krever mindre enn de mest aktive gjeterhundene. De er likevel smarte og aktive, og krever litt mental aktivisering for å trives. Eurasier er en veldig selvstendig rase, kan ha mye jakt, og er krevende å trene og ha løs.  Begge rasene har mye pels, røyter i perioder når de skifter pels, og må børstes regelmessig. Begge rasene har også hatt en del dårlig avl med mye usikkerhet og dårlig mentalitet, men det er lenge siden jeg var aktiv nå så forhåpentligvis har dette bedret seg. Jeg ville uansett vært veldig nøye med oppdretter, foreldrehunder osv.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...