Gå til innhold
Hundesonen.no

Treff/trening i påsken


Wanderlust

Recommended Posts

  • Svar 121
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Marianne: Du kan låne litt plass på grillen min for jeg har en sånn kembo pga at de ikke hadde de vanlige små i butikken i dag.

Gleder meg jeg også,men gruer meg også litt da det ikke er så mange jeg kjenner som kommer,men blir hyggelig og stifte nye bekjentskaper :D

Skrevet

Har lyst til å være med jeg og. Kunne tenkt meg å trene på ukjent sted. Kan ta med meg bånd så vi kan lage en ring å trene i.

Skrevet

Noen som har med hinder?

Om ingen har et hinder med konkurransemål, kan jeg slenge med mitt (det er noe smalt).

Skrevet

Om ingen har et hinder med konkurransemål, kan jeg slenge med mitt (det er noe smalt).

Akkurat det er vi ikke så nøye på :P Jeg ble frastjålet mitt i fjor og har ikke mulighet til å trene på det hjemme nå, så det trengs virkelig ettersom vi liksom ikke kommer oss noe sted på treninger for tida.

Skrevet

Akkurat det er vi ikke så nøye på :P Jeg ble frastjålet mitt i fjor og har ikke mulighet til å trene på det hjemme nå, så det trengs virkelig ettersom vi liksom ikke kommer oss noe sted på treninger for tida.

Da skal jeg stappe det i bilen imorgen. Så får folk hoppet så mye de vil.

Skrevet

Jeg tror nok det blir mer enn nok griller altså, Monica123 har en stor en, jeg tenkte å kjøpe med meg en uansett (siden Joker her rett ved siden av meg er åpent fra 09-21) så får vi se om vi ender opp med å bruke den eller ikke.

Skrevet

Marianne: Du kan låne litt plass på grillen min for jeg har en sånn kembo pga at de ikke hadde de vanlige små i butikken i dag.Gleder meg jeg også,men gruer meg også litt da det ikke er så mange jeg kjenner som kommer,men blir hyggelig og stifte nye bekjentskaper :D

:banana: Tanx!

Noen som har med hinder?

Jeg har hinder liggende i bilen, så hvis Nirm tar med sitt også, så har vi to. Sikkert greit det når vi er så mange :)

Jeg satser på å kjøre jeg, siden ulyden er borte. Går sikkert fint :P

Skrevet

DA sees vi i morgen da

ida

SandyEyeCandy

Monica

*Marvin*

Siri Eveline

Monica123

Kristina

SoppenCamilla

Caroline

Monica

Siri

Janson

Nirm

Grim

Lill

MolllyC

Miriam

+ Hunder

+ fler ?

:D :D

Skrevet

Nirm og damene :ahappy:

Husker ikke helt veien, lenge siden jeg har vært der. Får sjekke kartet før jeg drar, så kommer jeg vel fram. Sånn to timer etter alle andre. (Bare for å ha litt selvironi)

Skrevet

Tydeligvis har ikke de andre guttene nerver nok til å møte dere. :lol:

Altså, han derre Kitano er unnskyldt, for han bor tross alt i Sandnes-området. Og Tore og Espen menger seg kanskje ikke med den gemene hop. :ahappy:

Skrevet

Altså, han derre Kitano er unnskyldt, for han bor tross alt i Sandnes-området. Og Tore og Espen menger seg kanskje ikke med den gemene hop. :ahappy:

Det har vært flere gutter innom sonen gjennom tidenes løp, men dere skremmer vekk de alle sammen. :P

Skrevet

Tydeligvis har ikke de andre guttene nerver nok til å møte dere. :lol:

Hihi :ahappy:

Skrevet

Æsj, denne tråden så jeg ikke før nå, snakk om å følge dårlig med... Jaja, neste gang er vi med! :D

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...