Gå til innhold
Hundesonen.no

Treff/trening i påsken


Wanderlust

Recommended Posts

Tusen takk :) Det er jo komplisert å kjøre ditt jo, når man ikke er kjent :P Jeg trenger en kartleser :aww: Jeg skal vurdere litt om jeg kommer :)

Jeg har klart å finne frem dit en første gang, så da klarer du :lol: Men jeg jukset med gps. Men avtal og kjør etter soppen da. De har vel gps i bilen :)

Edit: Jeg har desverre bare to-seter, ellers kunne jeg svippa og hentet Marianne. Men Kristina sitter på med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 123
  • Created
  • Siste svar

Jeg fant fan første gang jeg også, uten GPS. Studerte googlemaps før jeg dro. Ikke det at googlmaps alltid har ført meg riktig fram da men :P *host*

Blir nok tog ned til Oslo S og møte soniser der for buss opp til Ekeberg. Er det ikke sånn at hunder under 40 cm går gratis på tog? Noen sa det til meg. Så Marvin ble nå 39.5 :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal du vel. Kan kjøre bak meg og Caroline. :aww:

Ja kanskje jeg kan det :D Må bare se an formen også da. Har en kranglete kropp for tida, men jeg vil virkelig være med, så da kan jeg være halen deres :icon_redface:

Jeg har klart å finne frem dit en første gang, så da klarer du :lol: Men jeg jukset med gps. Men avtal og kjør etter soppen da. De har vel gps i bilen :)

Edit: Jeg har desverre bare to-seter, ellers kunne jeg svippa og hentet Marianne. Men Kristina sitter på med meg.

Hhih! Med GPS skulle jeg jammen klart det jeg også :P Men det er ikke så lett når man har det skrevet på en lapp og man kjører midt i byen man ikke er kjent i :innocent: Men Soppen og Caroline redder dagen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant fan første gang jeg også, uten GPS. Studerte googlemaps før jeg dro. Ikke det at googlmaps alltid har ført meg riktig fram da men :P *host*

Blir nok tog ned til Oslo S og møte soniser der for buss opp til Ekeberg. Er det ikke sånn at hunder under 40 cm går gratis på tog? Noen sa det til meg. Så Marvin ble nå 39.5 :aww:

Tror det kun gjelder regiontog, men det kan være du er heldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant fan første gang jeg også, uten GPS. Studerte googlemaps før jeg dro. Ikke det at googlmaps alltid har ført meg riktig fram da men :P *host*

Oi, det fikk jeg ikke med meg :icon_redface:

Da er du flink ihvertfall :P Jeg klarer ikke å pugge den veien :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siri, jeg fikk ordna med en som bor i lier :) Hun kommer med sin bil hit, så tar vi min herfra :) Så da har du god plass til de andre!

Så bra at du ordnet deg :ahappy:

Men da kan jeg plukke litt opp altså :) Blir litt lettere å vite når jeg vet hvilken dag Yaris kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi blir helt sikkert med hvis pappa kan svippe meg ned til Drammen for det er jo påske og da går det bare søndags ruter på fredagen noe som betyr at bussen ikke går herfra før 11.30.noen som vet om togene også følger søndags ruter i påsken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil og :)! Men da må jeg kjøre bak Camilla eller noe for å finne frem :P Monica, har alltids plass til deg da om du vil sitte på!

Åhhh kan jeg så koselig da det vil jeg gjerne,men hvor i Drammen er det enklest for deg og plukke meg opp da?

Engangs grill,pølser osv er handlet inn så nå er det best at det blir fint vær altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...