Wanderlust Skrevet 19. April 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 19. April 2011 Tusen takk Det er jo komplisert å kjøre ditt jo, når man ikke er kjent Jeg trenger en kartleser Jeg skal vurdere litt om jeg kommer Jeg har klart å finne frem dit en første gang, så da klarer du Men jeg jukset med gps. Men avtal og kjør etter soppen da. De har vel gps i bilen Edit: Jeg har desverre bare to-seter, ellers kunne jeg svippa og hentet Marianne. Men Kristina sitter på med meg.
Guest LXT Skrevet 19. April 2011 Rapporter Skrevet 19. April 2011 Jeg fant fan første gang jeg også, uten GPS. Studerte googlemaps før jeg dro. Ikke det at googlmaps alltid har ført meg riktig fram da men *host* Blir nok tog ned til Oslo S og møte soniser der for buss opp til Ekeberg. Er det ikke sånn at hunder under 40 cm går gratis på tog? Noen sa det til meg. Så Marvin ble nå 39.5
Kaja Skrevet 19. April 2011 Rapporter Skrevet 19. April 2011 Hunder reiser vel gratis i helgene? Har vært sånn tidligere i hvertfall
Marianne&Java Skrevet 19. April 2011 Rapporter Skrevet 19. April 2011 Det skal du vel. Kan kjøre bak meg og Caroline. Ja kanskje jeg kan det Må bare se an formen også da. Har en kranglete kropp for tida, men jeg vil virkelig være med, så da kan jeg være halen deres Jeg har klart å finne frem dit en første gang, så da klarer du Men jeg jukset med gps. Men avtal og kjør etter soppen da. De har vel gps i bilen Edit: Jeg har desverre bare to-seter, ellers kunne jeg svippa og hentet Marianne. Men Kristina sitter på med meg. Hhih! Med GPS skulle jeg jammen klart det jeg også Men det er ikke så lett når man har det skrevet på en lapp og man kjører midt i byen man ikke er kjent i Men Soppen og Caroline redder dagen
Caroline Skrevet 19. April 2011 Rapporter Skrevet 19. April 2011 Jeg fant fan første gang jeg også, uten GPS. Studerte googlemaps før jeg dro. Ikke det at googlmaps alltid har ført meg riktig fram da men *host* Blir nok tog ned til Oslo S og møte soniser der for buss opp til Ekeberg. Er det ikke sånn at hunder under 40 cm går gratis på tog? Noen sa det til meg. Så Marvin ble nå 39.5 Tror det kun gjelder regiontog, men det kan være du er heldig.
Marianne&Java Skrevet 19. April 2011 Rapporter Skrevet 19. April 2011 Jeg fant fan første gang jeg også, uten GPS. Studerte googlemaps før jeg dro. Ikke det at googlmaps alltid har ført meg riktig fram da men *host* Oi, det fikk jeg ikke med meg Da er du flink ihvertfall Jeg klarer ikke å pugge den veien
Kaja Skrevet 19. April 2011 Rapporter Skrevet 19. April 2011 Siri E- Kan ikke du sende meg en pm når du har funnet ut av alt da ?
SiriEveline Skrevet 19. April 2011 Rapporter Skrevet 19. April 2011 Siri E- Kan ikke du sende meg en pm når du har funnet ut av alt da ? Det skal jeg gjøre vettu !
Kaja Skrevet 19. April 2011 Rapporter Skrevet 19. April 2011 Siri, jeg fikk ordna med en som bor i lier Hun kommer med sin bil hit, så tar vi min herfra Så da har du god plass til de andre!
SiriEveline Skrevet 19. April 2011 Rapporter Skrevet 19. April 2011 Siri, jeg fikk ordna med en som bor i lier Hun kommer med sin bil hit, så tar vi min herfra Så da har du god plass til de andre! Så bra at du ordnet deg Men da kan jeg plukke litt opp altså Blir litt lettere å vite når jeg vet hvilken dag Yaris kommer
Monica123 Skrevet 19. April 2011 Rapporter Skrevet 19. April 2011 Vi blir helt sikkert med hvis pappa kan svippe meg ned til Drammen for det er jo påske og da går det bare søndags ruter på fredagen noe som betyr at bussen ikke går herfra før 11.30.noen som vet om togene også følger søndags ruter i påsken?
Iner Skrevet 20. April 2011 Rapporter Skrevet 20. April 2011 Nå har dette jammen blitt en lang tråd. Er det noen som kan oppsummere. Kom dere frem til når og hvor det blir trening?
Caroline Skrevet 20. April 2011 Rapporter Skrevet 20. April 2011 Nå har dette jammen blitt en lang tråd. Er det noen som kan oppsummere. Kom dere frem til når og hvor det blir trening? De som leser finner svar, det ble avtalt på side 2 i tråden.
tm100021 Skrevet 20. April 2011 Rapporter Skrevet 20. April 2011 Jeg vil og ! Men da må jeg kjøre bak Camilla eller noe for å finne frem Monica, har alltids plass til deg da om du vil sitte på!
Monica123 Skrevet 20. April 2011 Rapporter Skrevet 20. April 2011 Jeg vil og ! Men da må jeg kjøre bak Camilla eller noe for å finne frem Monica, har alltids plass til deg da om du vil sitte på! Åhhh kan jeg så koselig da det vil jeg gjerne,men hvor i Drammen er det enklest for deg og plukke meg opp da? Engangs grill,pølser osv er handlet inn så nå er det best at det blir fint vær altså..
Benedicte Skrevet 20. April 2011 Rapporter Skrevet 20. April 2011 Sandra: kan ikke allikevel Får slenge meg på en annen dag. Skal visst til Tønsberg i morgen og bli der til over helgen.
Guest LXT Skrevet 20. April 2011 Rapporter Skrevet 20. April 2011 Det ser ut til at jeg har kjørt av meg ulyden i bilen Håper det bare var noe som satt seg fast og ble borte.. Satser på det!
Wanderlust Skrevet 20. April 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 20. April 2011 Ta med engangsgriller (noen kan jo avtale seg i mellom så hver enkelt slipper å ta med), grillmat og det du selv måtte ønske Husk vann til bikkjene!
Guest LXT Skrevet 20. April 2011 Rapporter Skrevet 20. April 2011 Har grillmat men ikke engangsgrill. Noen som har en jeg kan bomme litt plass av?
Marianne&Java Skrevet 20. April 2011 Rapporter Skrevet 20. April 2011 Det dukket opp noe, så jeg kan ikke komme alikevel Dere får kose dere, dere som skal! Kan gjerne ta et treff til i påsken for min del altså
Guest LXT Skrevet 20. April 2011 Rapporter Skrevet 20. April 2011 Det er på fredag kl 12, Ekeberg andre siden av campingen, ikkesant?
Wanderlust Skrevet 20. April 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 20. April 2011 Det er på fredag kl 12, Ekeberg andre siden av campingen, ikkesant? Jepp (Der vi trente litt i høst).
Guest LXT Skrevet 20. April 2011 Rapporter Skrevet 20. April 2011 Jepp (Der vi trente litt i høst). Akai
Guest janson Skrevet 20. April 2011 Rapporter Skrevet 20. April 2011 Og da blir visst jeg også med! Gleder meg til å hilse på dere alle!
Kaja Skrevet 20. April 2011 Rapporter Skrevet 20. April 2011 Vi gleder oss masse litt usikker på om jeg tar med begge hundene, men jeg og Tesh kommer hvertfall!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar