Pim Skrevet 4. April 2011 Rapporter Share Skrevet 4. April 2011 Du må komme så jeg får se hvor stor Fredrik har blitt! Han er kjempestor utapå - og piiiiteliten inni Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 4. April 2011 Rapporter Share Skrevet 4. April 2011 Vi kommer, men blir nok litt forsinket ettersom jeg ikke er hjemme fra jobb før 1700. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjerstii Skrevet 4. April 2011 Rapporter Share Skrevet 4. April 2011 Vi kommer, men blir nok litt forsinket ettersom jeg ikke er hjemme fra jobb før 1700. Umm, skal ikke du på kurs på torsdag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 4. April 2011 Rapporter Share Skrevet 4. April 2011 Umm, skal ikke du på kurs på torsdag? Umm, det skal jeg ja Men jeg kommer neste gang hvis det passer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 7. April 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. April 2011 Det blir trening Torsdag 14/04- klokken 17.00, Statoil Rotvoll Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TeamTwo Skrevet 7. April 2011 Rapporter Share Skrevet 7. April 2011 Gleder meg, og håper på bedre vær neste uke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 9. April 2011 Rapporter Share Skrevet 9. April 2011 Håper dere blir med på trening i løpet av påska også! Labradoren trenger å tørke støv av hjernecellen sin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 9. April 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. April 2011 Vi tenkte og prøve og få det til en fast greie Kanskje vi kan prøve en sportrening og i påska Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TeamTwo Skrevet 9. April 2011 Rapporter Share Skrevet 9. April 2011 Håper dere blir med på trening i løpet av påska også! Labradoren trenger å tørke støv av hjernecellen sin. *kremt* Det var noe sånt jeg siktet til ja Og jeg skulle gjerne ha sett henne i action! Etter sju+ år er det på tide. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pim Skrevet 10. April 2011 Rapporter Share Skrevet 10. April 2011 Ser ut til at vi blir med på torsdag! Gleder meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 10. April 2011 Rapporter Share Skrevet 10. April 2011 Ser ut til at vi blir med på torsdag! Gleder meg. Klarer dere tur og overlevering med oss etterpå?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pim Skrevet 10. April 2011 Rapporter Share Skrevet 10. April 2011 Klarer dere tur og overlevering med oss etterpå?? Det var det jeg kom på sånn ca 2 min etterpå tenkte å klargjøre detaljene 100 % når vi går tur i kveld, men vi er innstilt på tur + overtakelserituale på torsdag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TeamTwo Skrevet 14. April 2011 Rapporter Share Skrevet 14. April 2011 Det er fint vær idag I allefall nå... Krysser alt vi har for at det fortsetter utover ettermiddagen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 14. April 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. April 2011 Neste torsdag også eller? Noen som blir med på noe tidligere i påskeuken? Spor, eller rallylydighet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TeamTwo Skrevet 14. April 2011 Rapporter Share Skrevet 14. April 2011 Vi kommer gjerne neste torsdag også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krelise Skrevet 14. April 2011 Rapporter Share Skrevet 14. April 2011 Regner med vi også dukker opp neste torsdag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 14. April 2011 Rapporter Share Skrevet 14. April 2011 Jeg kommer også neste torsdag! Hvis noen vil være med å trene tidligere også, er jeg gjerne med på det. Søndag, f.eks.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 14. April 2011 Rapporter Share Skrevet 14. April 2011 Søren at jeg ikke hadde tid idag,og neste torsdag er jeg i Oslo... Drar i morgen, men blir gjerne med en annen dag! det så koselig ut ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 14. April 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. April 2011 Jeg er med på søndag også! Hva vill du trene Ingvild? Jeg har MYE og setter fingrene mine i iværtfall. < Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lompelus Skrevet 14. April 2011 Rapporter Share Skrevet 14. April 2011 Jeg kommer også neste torsdag! Hvis noen vil være med å trene tidligere også, er jeg gjerne med på det. Søndag, f.eks.? Perhaps... Rotvoll? kl ca? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 14. April 2011 Rapporter Share Skrevet 14. April 2011 Jeg er med på søndag også! Hva vill du trene Ingvild? Jeg har MYE og setter fingrene mine i iværtfall. < Først må jeg se om hunden i det hele tatt husker noe. Men ellers skal jeg bare trene lydighet. Hadde vært kjekt å kjøre en fellesdekk også. Perhaps... Rotvoll? kl ca? Rotvoll er fint! Klokkeslett spiller ingen rolle for meg, jeg har ingen planer på søndag uansett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 14. April 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. April 2011 Hva med klokken 14? Jeg kan ta med rallyskilt om noen vill prøve? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TeamTwo Skrevet 14. April 2011 Rapporter Share Skrevet 14. April 2011 Altså nå førstkommende søndag på samme sted, kl. 14.00? Jeg har innmari lyst til å se på, særlig Tinka, og Dexter er suuuuper forstyrrelse Selv om han kan holde seg i ro også altså, om han må *ler* Og så må du forklare det Rallygreiene! Kan gamlingen lære noe tror du? Ooog dessuten passer den turen meg veldig godt, dvs det er akkurat så langt som jeg er i stand til å gå nå, uten at føttene dreper meg, eller seg selv, og det er kjempeframstkritt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjerstii Skrevet 14. April 2011 Rapporter Share Skrevet 14. April 2011 Neste torsdag har jeg også mulighet til å komme! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 15. April 2011 Rapporter Share Skrevet 15. April 2011 Altså nå førstkommende søndag på samme sted, kl. 14.00? Jeg har innmari lyst til å se på, særlig Tinka, og Dexter er suuuuper forstyrrelse Selv om han kan holde seg i ro også altså, om han må *ler* Og så må du forklare det Rallygreiene! Kan gamlingen lære noe tror du? Ooog dessuten passer den turen meg veldig godt, dvs det er akkurat så langt som jeg er i stand til å gå nå, uten at føttene dreper meg, eller seg selv, og det er kjempeframstkritt Søndag 14.00 høres bra ut! Du må ikke ha for høye forventninger til Tinka da, tipper hun er nokså sosete i huet nå... Jeg kjører forresten (er så kjekt å stappe bikkja i bilen når vi har pauser), så hvis du vil sitte på må du bare si fra. Kan plukke deg opp i rundkjøringa ved skolen, for eksempel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts