Gå til innhold
Hundesonen.no

Trening i Trondheim


Kristiin
 Share

Recommended Posts

Søndag 14.00 høres bra ut! Du må ikke ha for høye forventninger til Tinka da, tipper hun er nokså sosete i huet nå... :P

Jeg kjører forresten (er så kjekt å stappe bikkja i bilen når vi har pauser), så hvis du vil sitte på må du bare si fra. :) Kan plukke deg opp i rundkjøringa ved skolen, for eksempel.

Hehe, neida, skal ikke ha forventninger jeg, men så har jeg aldri sett henne gjøre noe annet enn å løpe lykkelig på leting etter noe namnam, og å traske tur i bånd :innocent:

Å kjøre hørtes litt deilig ut, og selv om jeg har godt av å gå så sier jeg takk til det tilbudet jeg :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 393
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Æh, trodde jeg svarte på denne, men det gjorde jeg altså ikke! Uansett, jeg må høre litt med hvilke planer foreldrene mine har først, om jeg kan låne bil osv. Jeg tror kanskje jeg skal til Trondhe

Kan godt ta ettermiddagen for min del også

Halv 6 passer bra. Er det lys nedi parkeringshuset ved Rotvoll mon tro? Da kan vi jo være der.

Hehe, neida, skal ikke ha forventninger jeg, men så har jeg aldri sett henne gjøre noe annet enn å løpe lykkelig på leting etter noe namnam, og å traske tur i bånd :innocent:

Å kjøre hørtes litt deilig ut, og selv om jeg har godt av å gå så sier jeg takk til det tilbudet jeg :wub:

Ja ok, hun kan forhåpentligvis litt mer enn bare å lete etter mat da! (selv om hun er veldig glad i å gjøre det også når vi trener :getlost: )

Da plukker jeg deg opp kvart på to ved rundkjøringa! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da plukker jeg deg opp kvart på to ved rundkjøringa! :)

Supert :D

Kanskje jeg og Felix dukker opp som tilskuere og trener på at andre hunder ikke er skumle og de får ikke hilses på om man bjeffer :aww:

Ja, det syns jeg dere burde gjøre!

For jeg vil så gjerne se på den pene gutten :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Tror jeg kommer på søndag også. Rundering i morra, lydighet på søndag og fjellet på mandag høres egentlig ut som en veldig god plan. Sånn bortsett fra at jeg egentlig burde sitte inne å skrive :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Kanskje vi ses da :) Jeg så forresten bilde av to kjente hunder i Nidarhunden... :ahappy:

Jepps, trenger litt "ny start" føler jeg. Og hun må få brynet sine små grå litt (kanskje aller mest jeg som må det :getlost: ) :lol:

Kjente hunder der? Kan jeg ikke skjønne? :whistle:Kanskje det har noe med hvem som sitter og setter bladet sammen? :whistle::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk spor i Estenstadmarka i forigårs, faktisk :P Oppe ved Estenstadhytta. Var selvfølgelig litt begrensa hvor man kunne legge sporet, man måtte følge der det var bart, og det kunne ikke bli ubegrensa langt. Men helt ok, passa uansett fint med kort sesongstart, og herrejemini så etterlengta og gøy :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk spor i Estenstadmarka i forigårs, faktisk :P Oppe ved Estenstadhytta. Var selvfølgelig litt begrensa hvor man kunne legge sporet, man måtte følge der det var bart, og det kunne ikke bli ubegrensa langt. Men helt ok, passa uansett fint med kort sesongstart, og herrejemini så etterlengta og gøy :D

Det er litt langt og gå opp til estenstadhytta for spor da. Med tanke på at det er greit og ha bilen i nærheten :P

Forøvrig bor jeg jo her. Rett utafor huset er det noen bare flekker, men blir litt dumt og vasse mellom husene til naboene for spor synes jeg. :aww:

Jeg og vill ut å gå spor! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, men det er ganske greit ved Bekken, den parkeringsplassen :) Vi gikk derfra, og der var det en del bart. Mye mer en på denne sida, jaffal :P

Oi. Nå så jeg for meg Estenstadmarka med massevis av barter som dukker opp av snøen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk et spor for et par dager siden, og Milla var gira. Artiiig :ahappy: Noen som blir med på sportrening?

Vi er med. Gikk to blodspor med Fredrik tidligere i uken og vi trenger trening begge to. (trenger ikke gå blodspor altså, er med på andre typer spor og )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...