Gå til innhold
Hundesonen.no

Trening i Trondheim


Kristiin
 Share

Recommended Posts

  • Svar 393
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Æh, trodde jeg svarte på denne, men det gjorde jeg altså ikke! Uansett, jeg må høre litt med hvilke planer foreldrene mine har først, om jeg kan låne bil osv. Jeg tror kanskje jeg skal til Trondhe

Kan godt ta ettermiddagen for min del også

Halv 6 passer bra. Er det lys nedi parkeringshuset ved Rotvoll mon tro? Da kan vi jo være der.

Håper dere blir med på trening i løpet av påska også! Labradoren trenger å tørke støv av hjernecellen sin. :aww:

*kremt* Det var noe sånt jeg siktet til ja :whistle:

Og jeg skulle gjerne ha sett henne i action!

Etter sju+ år er det på tide. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer dere tur og overlevering med oss etterpå??

Det var det jeg kom på sånn ca 2 min etterpå :lol: tenkte å klargjøre detaljene 100 % når vi går tur i kveld, men vi er innstilt på tur + overtakelserituale på torsdag :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med på søndag også! :ahappy:

Hva vill du trene Ingvild? :P Jeg har MYE og setter fingrene mine i iværtfall. <

Først må jeg se om hunden i det hele tatt husker noe. :aww: Men ellers skal jeg bare trene lydighet. Hadde vært kjekt å kjøre en fellesdekk også. :)

Perhaps... Rotvoll? kl ca?

Rotvoll er fint! Klokkeslett spiller ingen rolle for meg, jeg har ingen planer på søndag uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså nå førstkommende søndag på samme sted, kl. 14.00?

Jeg har innmari lyst til å se på, særlig Tinka, og Dexter er suuuuper forstyrrelse :innocent:

Selv om han kan holde seg i ro også altså, om han må *ler*

Og så må du forklare det Rallygreiene! Kan gamlingen lære noe tror du?

Ooog dessuten passer den turen meg veldig godt, dvs det er akkurat så langt som jeg er i stand til å gå nå, uten at føttene dreper meg, eller seg selv, og det er kjempeframstkritt :banana:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså nå førstkommende søndag på samme sted, kl. 14.00?

Jeg har innmari lyst til å se på, særlig Tinka, og Dexter er suuuuper forstyrrelse :innocent:

Selv om han kan holde seg i ro også altså, om han må *ler*

Og så må du forklare det Rallygreiene! Kan gamlingen lære noe tror du?

Ooog dessuten passer den turen meg veldig godt, dvs det er akkurat så langt som jeg er i stand til å gå nå, uten at føttene dreper meg, eller seg selv, og det er kjempeframstkritt :banana:

Søndag 14.00 høres bra ut! Du må ikke ha for høye forventninger til Tinka da, tipper hun er nokså sosete i huet nå... :P

Jeg kjører forresten (er så kjekt å stappe bikkja i bilen når vi har pauser), så hvis du vil sitte på må du bare si fra. :) Kan plukke deg opp i rundkjøringa ved skolen, for eksempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...