Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

• Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg tror jeg sprekker... To flotte blomkålhoder brekt i store buketter, forvellet i vann til nesten møre. En god liter hvit saus med muskat over blomkålen (som ble sirlig stappet ned i en ildfast fo

Omnomnomnomnom!!!

Jeg leste først... Morrabrød

Posted Images

Skrevet

Kylling med fajitaskrydder, stappa inn i pitabrød sammen med salat, ost og ranchdressing. Noen flak tortillachips ved siden av. Knallgodt! :D Og har til lunsjrester (mannen er borte, når han er hjemme er det sjelden det blir noe til overs :lol: ). 

Skrevet

Kylling og pommes frites på distriktets største kjøpesenter. Ja det var på mandag altså. Men jeg hadde glemt å klikke på "send".

Smalahåve med rotmos i går.

Kylling og ris i dag. 

Skrevet

Jeg hadde en del rotgrønnsaker som måtte brukes opp pr snarest. Det ble en form full av alle slags røtter pluss blomkål og løk, en dæsj hvit saus og ost på toppen. Poteter til. Det ble så godt at jeg spiste for mye. :icon_redface:

• Like 1
Skrevet

Dagens (og gårdagens og jeg mistenker morgendagens) middag:

Vegetarpizza. Pizzasaus, sopp, blåmuggost og mozarella. Sinnsykt godt :heart:

• Like 1
Skrevet

Stangekyllingbryst med urtesmør, surret med et par lykkelige baconskiver. Ris og en grønn salat. Jeg har visst helt sluttet å kjøpe paprika og tomater, bruker bare salat, agurk, vårløk og kanskje avocado, pluss en hjemmelaget fransk dressing med hvitløk.

Skrevet

Søndag: pizza på Dolly Dimples, påspandert av svigerinne m/familie. Feiring av bursdag :D

Mandag: pølse og potetstappe :D

I dag: Wok :)

I morgen blir det muligens hjemmelagde calzoner :D