Symra&Pippin Skrevet 25. September 2017 Rapporter Skrevet 25. September 2017 Akkurat nå, Line skrev: Da lurer jeg veldig på hva slags curry du har brukt, for jeg bruker å ha i ekstra chili fordi det er såpass mildt... Laks i dag Jeg kjøpte en boks på butikken med currysaus som var klar til bruk. Panang curry fra Exotic food står det på boksen. Det lå to hele røde chilli, med frø, i sausen! Den skulle gå ut av sortimentet, var nok ikke helt tilpasset norske ganer. Siter
xxx12345 Skrevet 25. September 2017 Rapporter Skrevet 25. September 2017 Just now, Symra&Pippin said: Jeg kjøpte en boks på butikken med currysaus som var klar til bruk. Panang curry fra Exotic food står det på boksen. Det lå to hele røde chilli, med frø, i sausen! Den skulle gå ut av sortimentet, var nok ikke helt tilpasset norske ganer. Synd 1 Siter
Symra&Pippin Skrevet 25. September 2017 Rapporter Skrevet 25. September 2017 Akkurat nå, Line skrev: Synd Jeg synes ikke middagsspising skal preges av smerte, men det er meg. Siter
mushi Skrevet 25. September 2017 Rapporter Skrevet 25. September 2017 Bakte beter og selerirot, samt pannestekt squash og brokkoli blandet med couscous og grønne linser. 2 Siter
Siljus Skrevet 25. September 2017 Rapporter Skrevet 25. September 2017 Spaghetti med kjøttsaus, nomnom! Siter
Lillekrapyl Skrevet 25. September 2017 Rapporter Skrevet 25. September 2017 Kjøttboller av lam servert med poteter og kantarellstuing. Siter
mnika Skrevet 25. September 2017 Rapporter Skrevet 25. September 2017 Makaroni og pølser... Orka ikkje anna etter stevnehelg og nattskift Men godt fornøgde unga =D Siter
Tonje Skrevet 25. September 2017 Rapporter Skrevet 25. September 2017 Wok med svin, paprika, løk, hvitløkskrutonger, cherrytomater og champignon. Også en dæsj med en slags paprikakrem oppi. Det var veldig godt faktisk. Siter
Annik Skrevet 25. September 2017 Rapporter Skrevet 25. September 2017 Fiskeboller i hvitsaus, dynket i karri kokte poteter og raspede gulrøtter som tilbehør Siter
WelshenNemi Skrevet 25. September 2017 Rapporter Skrevet 25. September 2017 Grønnsakswok med kikerter, ris og sursøt saus. Siter
Betty Skrevet 25. September 2017 Rapporter Skrevet 25. September 2017 Stekte kvernet elgkjøtt sammen med stekepotete og diverse andre grønnsaker. Så godt, så enkelt - og jeg har middag til i morgen også (blir rester når TJ er borte ). Siter
SFX Skrevet 25. September 2017 Rapporter Skrevet 25. September 2017 Nei, det tok tid å komme hjem i dag, så det ble en tacobaguette fra bensinstasjonen til middag i stedet. Siter
Guest Jonna Skrevet 26. September 2017 Rapporter Skrevet 26. September 2017 Hjemmelaget pasta bolognese. Eller pastaen er ferdig og kommer i pakke Kjøttdeigen jeg bruker er viltfarse. Sausen: løk, hvitløk, selleristang, kjøttbulljong, boks med hakket tomat, ett par laurbærblad jeg tar ut igjen, gulrot, salt, pepper også MÅ jeg har litt pirri-pirri oppi Toppet med parmesan. Mye bedre enn noen kjøpe bolognese! Jeg følger delvis denne oppskriften, men lager mine egne vrier med litt mer og litt mindre alt etter hva jeg liker. Siter
Kaisen Skrevet 26. September 2017 Rapporter Skrevet 26. September 2017 Klarer ikke helt å bestemme meg i dag. Det står mellom tagliatelle med bacon, fløtesaus og hvitløksbrød, eller pannekaker med bacon Siter
Snoffe Skrevet 26. September 2017 Rapporter Skrevet 26. September 2017 Akkurat nå, Kaisen skrev: Klarer ikke helt å bestemme meg i dag. Det står mellom tagliatelle med bacon, fløtesaus og hvitløksbrød, eller pannekaker med bacon Pannekaker! Siter
Stine Skrevet 26. September 2017 Rapporter Skrevet 26. September 2017 Det samme som igår. Skinkestek. Siter
Kaisen Skrevet 26. September 2017 Rapporter Skrevet 26. September 2017 57 minutter siden, Snoffe skrev: Pannekaker! Det ble pannekaker 1 Siter
borderen Skrevet 26. September 2017 Rapporter Skrevet 26. September 2017 Pad Thai med kylling her idag ...med masse nøtter, lime og chili! Siter
Pringlen Skrevet 26. September 2017 Rapporter Skrevet 26. September 2017 Neeei, får vel fortsette med å bli kvitt den rådyrsteika. I går var det gryte med fenikkel og kantarell. I dag tipper jeg det blir en variant med kikerter, paprika og tomat. Siter
Gjest Skrevet 26. September 2017 Rapporter Skrevet 26. September 2017 Helstekt stangekylling fyllt med hvitløk, servert med ovnsbakte grønnsaker, ris, tomatsalat og muhammara. Sistnevnte er utrolig godt. Er man litt sensitiv ift chilli, kan man bytte ut chilli med røkt paprikapulver.http://www.vegetarbloggen.no/2017/09/11/muhammara/ Siter
Symra&Pippin Skrevet 26. September 2017 Rapporter Skrevet 26. September 2017 Rester fra gårdsdagens kjøttboller og pastaputer med spinat. Laget en grønn salat til i dag også. Og siden jeg spiste mer enn halvparten i går så måtte jeg supplere med brød i dag. Siter
Snoffe Skrevet 26. September 2017 Rapporter Skrevet 26. September 2017 Fortsetter å tømme fryseren. I dag ble det kjøttpølse, grønnsaker, ris og ketchup. Pølse, ris og grønnsaker ble blandet sammen med et par egg. Så det hele var som en pyttipanne.. Siter
Bellare Skrevet 26. September 2017 Rapporter Skrevet 26. September 2017 Heimelaga orientalsk kyllinggryte med ris, nomnom! Siter
Recommended Posts