Symra&Pippin Skrevet 25. April 2013 Rapporter Skrevet 25. April 2013 Rask middag i dag: To karbonader på hver sin brødskive med tomat, agurk og løk. Siter
Acrobatix Skrevet 25. April 2013 Rapporter Skrevet 25. April 2013 Fredag: Kyllingrisotto (gleder meg, men gruer meg til å lage for første gang ) NAM! Det hørtes godt ut!! Oppskrift etter du har laget? Siter
Synnikken Skrevet 25. April 2013 Rapporter Skrevet 25. April 2013 Potetstapp og pølse! Enkel og gooood middag! Siter
Maria Skrevet 26. April 2013 Rapporter Skrevet 26. April 2013 NAM! Det hørtes godt ut!! Oppskrift etter du har laget? Nå skal jeg prøve meg på en sunn variant da (diett ftw!), men kan godt videreformidle hvordan det ble altså. Blir uten hvitvin, som visstnok gjør underverker. Men vi får se! 1 Siter
borderen Skrevet 29. April 2013 Rapporter Skrevet 29. April 2013 Biff med blåmuggost, ovnsstekte gulrøtter, pastinakk, mandelpoteter, og cheery-tomater. Og ruccola og med baslamico-eddik. Biffen var ikke den beste (sånn go' helg-biff fra Kiwi), men tilsammen ble det veldig godt! 2 Siter
Tinkie Skrevet 29. April 2013 Rapporter Skrevet 29. April 2013 I dag er det lasagne med salat til. Sunt og godt - laget i enkelhetens navn med kjøttdeig og hermetiske tomater, cottage cheese istedenfor hvit saus, og ost på toppen. Nam! Siter
Stine Skrevet 29. April 2013 Rapporter Skrevet 29. April 2013 Kyllingburger med polarbrød og hjemmelagde pomes frites Siter
Guest Gråtass Skrevet 29. April 2013 Rapporter Skrevet 29. April 2013 Mannen har kjøpt inn til løvstek i hamburgerbrød, men jeg ble mer fristet av bildet til Pajko om å bestille sushi... men skal ha jentekveld i morra med reker og hvitvin, det får vel holde med sjømat for ett par dager det. Siter
Synnikken Skrevet 29. April 2013 Rapporter Skrevet 29. April 2013 Kyllingfilet med basmatiris og agurksalat Siter
Raksha Skrevet 29. April 2013 Rapporter Skrevet 29. April 2013 Taco faktisk. Svigerfar fikk velge mellom spagetti og taco, og valgte taco Var de to ringene jeg orket å lage. Siter
Stine Skrevet 2. Mai 2013 Rapporter Skrevet 2. Mai 2013 Kyllingwok med kinakål, gulrot, sukkererter, paprika og sweet chili saus Siter
HHC Skrevet 2. Mai 2013 Rapporter Skrevet 2. Mai 2013 Løk, sopp, brokkoli og hvitløk stekt i smør og jevnet med creme fraichè og tilsatt båndpasta og laks. Nam nam Siter
Maria Skrevet 2. Mai 2013 Rapporter Skrevet 2. Mai 2013 Sandwich med røkt kalkun, tomat, agurk og hjemmelaget eggesalat av kesam, majones, purre, kokt egg og gressløk. Ble jækla godt om jeg må si det selv! Siter
Pajko Skrevet 2. Mai 2013 Rapporter Skrevet 2. Mai 2013 I dag har vi fået nye (italienske) poteter, rådyrkølle og salat. Mums Siter
Guest Gråtass Skrevet 2. Mai 2013 Rapporter Skrevet 2. Mai 2013 I dag har vi fået nye (italienske) poteter, rådyrkølle og salat. Mums Jeg håper dette er noe annet enn det det høres ut som... Siter
Pajko Skrevet 2. Mai 2013 Rapporter Skrevet 2. Mai 2013 Jeg håper dette er noe annet enn det det høres ut som... Sådan en.. Det hedder en rådyrkølle eller dyrkølle på dansk.. Siter
Sbtlita Skrevet 2. Mai 2013 Rapporter Skrevet 2. Mai 2013 Ikke i dag men i mårra: har pølser, brokkoli, gulrot, egg og pasta... Hva kan jeg lage av det liksom? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Siter
mokken Skrevet 2. Mai 2013 Rapporter Skrevet 2. Mai 2013 Ovnsbakt kyllingfilet med sopp og rødløk, med gulerøtter, brekkbønner og eggnudler til Siter
Malamuten Skrevet 2. Mai 2013 Rapporter Skrevet 2. Mai 2013 Ikke i dag men i mårra: har pølser, brokkoli, gulrot, egg og pasta... Hva kan jeg lage av det liksom? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Omelett med pølse og brokkoli, eller pølse og pasta, eller wokke pølse, gulrot og brokkoli og ha sammen med pasta. I går makaroni ettersom det var det eneste jeg hadde i skapet i dag fiskegrateng med kokte gulrøtter til. Ikke så spennende, men helt greit på smak og veldig billig mat. Siter
Anette Skrevet 7. Mai 2013 Rapporter Skrevet 7. Mai 2013 Ååååå i dag skal vi ha Taco Ikke spise hunden din nå Siter
borderen Skrevet 7. Mai 2013 Rapporter Skrevet 7. Mai 2013 Igår lagde jeg hjemmelagde kjøttboller (av kalvekjøtt - selvoppfostret) med hjemmelaget brun saus, hjemmelaget potetstappe (med poteter fra nabogården og melk fra egen gård) og tyttebær plukket fra egen skog . Det ville ikke falt meg inn for et par år siden å lage saus og alt mulig helt fra bunnen av! Men det går jo raskt og smaker godt, så hvorfor ikke? 1 Siter
AussieAllTheWay Skrevet 7. Mai 2013 Rapporter Skrevet 7. Mai 2013 Ikke spise hunden din nå Hihihihi jammen hun er så god at hun er til å spise opp jo (dumt hun ikke fikk navnet sitt mens hun enda passet i ett taco shell- *kuleste bildet ever* ) Siter
Recommended Posts