Maria Skrevet 5. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2012 Frossen pastarett fra Felix (sverige). GOD! Og den nette sum av 440 kcal på hele måltidet. Det liker jeg Sambo fikk lage seg grandiosa. Jepp, i dag har vi hatt en lat dag på matfronten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 5. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2012 I dag ble det noe veldig enkelt, men veldig godt! Varmede baguetter med majones, rødløk, en skive ost og masse roastbeef. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 6. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2012 Hjemmelagde kjøttkaker i brun saus med poteter og gulrøtter (jeg skippet gulrøttene da, liker kun rå) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JailyTina Skrevet 9. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2012 I dag blir det hjemmelaget pizza! I morra kyllingfilet stekt med massssse rødløk og annet nam! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 9. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2012 Hjemmelagde hamburgere med dressing, tomat og rødløk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 9. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2012 Nachos Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 9. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2012 Hjemmelaget pizza med tomatsaus, rødløk, fersk mozarella, serrano, ruccola og parmesan. Det var syyyykt godt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 9. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2012 2 lavkarbobrødskiver med (kjøpe)eggesalat og en fiskekake.. Ikke særlig festmiddag, men jeg ble mett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 9. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2012 Brødskive med salat, løk, paprika, gulrot, cottage cheese og hjortekjøttkake. Nam nam! Sunt, enkelt og mettende. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 9. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2012 Alene hjemme en lørdagskveld, med andre ord. Helt korrekt observert! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strøssel Skrevet 10. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2012 grillings idag =D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildah Skrevet 10. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2012 Det ble ikke middag hver dag denne uken, da jeg har vært syk. Men hadde wok en dag (kylling, chili, vannkastanjer, selleri, gulrot, blomkål og østerssaus), spiste på thai-restaurant en dag. I går ble det grillmat *nam* Og i dag tror jeg jammen at det blir taco, med masse hjemmelaget guacamole Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 10. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2012 Hjemmelaget lasagne i dag Helt italiensk helg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 10. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2012 Grilla kylling og pølse idag, med fløtegratinerte poteter og salat. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 10. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2012 Om jeg orker så blir det kylling kjøttdeig stekt med tacokrydder. Mot slutten hiver jeg oppi annanas, mais, paprika, agurk og løk samt et glass med tacosaus. Namnam,taco light:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 10. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2012 Lat i dag, så da blir det en sånn i dag: I morgen har jeg bursdag, så da skal jeg lage meg en kake, tenkte jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 19. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2012 Idag en fantastisk sunn og god middag laget av meg selv (Ha! til Madam Mim) Kyllingfilet i tynne skiver legges i ildfastform med litt olivenolje under, hell på med grønnsaker, jeg brukte cherrytomater, sukkererter, gulerøtter og tre fedd med hvitløk, kan med fordel ta fem neste gang tror jeg. Legg godt med pesto på kyllingen. Settes i ovnen på 180 grader i 15 min (varmluft), ta formen ut og hell på en passe dæsj med kokosmelk, settes inn igjen i 15 min til. Serveres med couscous til. Det var så enkelt og godt altså!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 19. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2012 Enkel kylling-wok i dag. Av kyllingfileter, rødløk, ris, paprika, mais stekt med sursøt chilisaus og Kikkoman soy sauce. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 19. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2012 Dessert: grillet banan med 70% kakaosjokolade og en liten dæsj vaniljesaus.. hvilket herremåltid! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 20. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2012 Kjøpte amerikanske hamburgere fra jobb (Meny) i går som vi grillet. Mmm, det er noe annet enn de tynne flisene man har til vanlig ja I dag ble det reinskavgryte med hjemmelagd potetmos Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puttiva Skrevet 20. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2012 Vi spiste hjemmelaget "kebab" med lammekjøtt, vårløk, chilli, matjoghurt, og kantarell i grove pitabrød. Nam nam nam! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 20. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2012 Mexicansk salat med nachochips, ost, ranchdressing og kalkunskinke. Godt, men ikke sånn veldig sunt. Jaja, kan ikke være like sunn hver dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 20. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2012 Fjorland kylling med ratatouille og naturis. Smakte gummi. Er sjuk og hjemme alene og da orker jeg ikke lage ordentlig mat. I morgen har jeg bestemt meg for å være friskere og da skal jeg lage thaimat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 20. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2012 Eplebiter og cola. Prøvde meg på kjøtt i saus og salat første :-P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 20. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2012 Verdens beste samboer overrasket meg med ferdig løvstek, pommes, løkringer og bearnaise da jeg kom hjem tidligere i kveld. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts