Gå til innhold
Hundesonen.no

Irritasjonsmoment i hverdagen


pippin

Recommended Posts

Ofte blir jeg en smule irritert på mye rart rundt omkring! Tror jeg legger merke til mye mer enn mange andre rett og slett.. :)

Noe som irriterer meg er blandt annet klumpete is på fortau osv! kan ikke fordra det å nesten tryne 50 ganger på vei til butikken..! :)

Treeeeeige folk som stiller seg i midtgangen med handlevogn i butikker..! Gjerne i klynger på opptil tre vogner som føler de må ta en prat, gjerne uten å legge merke til (eller brye seg?) at de i det hele tatt står i veien! :( Eller treeeeige folk på et kjøpesenter.. ;) Jeg liker gjerne å gå litt fort frem hvis jeg skal noe spesielt, og havner ofte bak treeeige folk uten å komme meg forbi.. ;)

Barnemødre som lar ungene sine behandle butikker som en lekeplass...! Når man jobber i en klesbutikk er det veeeldig irriterende, og man får nesten lyst til å snakke til foreldrene.. ;)

Hundeeiere som går tur med hunden sin, gjerne midt på gaten i Oslo, som IKKE plukker opp når hunden bajser... Blir de ikke flaue??

Sleng ut litt frustrasjon over noe du synes er irriterende, eller noe du blir oppgitt over..! Det er godt å få ut litt når man ikke kan rope det ut direkte til folk! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Jeg kan også bli sykt irritert på glatt, holkete føre. Det er så unødvendig tungt å gå på.

Sånn ellers er det ofte andre bilister som irriterer :) Blinklys, fartsgrenser og vikeplikt er ikke alltid så nøye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norsk køkultur!

Bilkø eller butikkø?

Der jeg jobber blir jeg så sinnsykt irritert på folk som står i kø..! ;) Vi har to kasser, og den ene er som regel stengt, med mindre det er lang kø da såklart. Og når jeg står i kassen, med kanskje 3-4 kunder osv.. Så kommer det BESTANDIG EN person som stiller seg i kassen som er stengt, og denne personen FORVENTER og få hjelp fordi h*n står "før" person nr.2 i den andre køen... Jeg blir gaaaaaaal av det! :) Hvorfor stiller man seg i en ubetjent kasse liksom??

Kjører lite bil jeg da gitt, men kan TRO det er myeee rart ute å kjører ja.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Taxisjåfører

- Folk som trenger seg og stiller seg mellom deg og hylla du står og ser i i butikken

- Barnevognmafia som ikke gidder å la andre passere på sykkelstien

- Taxisjåfører

- Fulle folk i veien i helgene i sentrum

- Folk som må lese gjennom en eviglang handlelapp før de kan starte å pakke varene

- Taxisjåfører

- Manglende køkultur generelt

- Sjåfører på egotripp

- Taxisjåfører

- Folk med manglende respekt for trafikkregler og som skaper stadig farlige situasjoner (ser eksempel kjøring på rødt lys og mot enveiskjørte gater hver bidige natt på jobb)

- Nevnte jeg taxisjåfører forresten???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Taxisjåførere

- Når mamma har vært i leiligheten og gjort om(rydda, satt inn no nytt osv..)

- Folk som ligger 20 under fartsgrensa

- Bikkjer som lukker øra

- Folk som ikke peller om dritten til bikkjene

- Gneldrebikkjer

- Katter som skal klenge(ja, jeg er redd for de og syns de er noen ekle vesner)

- Filmer som har en dårlig slutt

- Snø/is

- Når telefonen ikke funker når jeg virkelig trenger den!

Er sikkert mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som Dronningen av Irritasjon kunne jeg antakelig skrevet en hel bok om alt som irriterer meg, men jeg tror jeg skal la være :)

Neinei! Få høre! ;)

Sant det med folk som går på buss/trikk før alle har fått gått av.. Kan de ikke bare vente...? :)

Samme med sure folk.. Skjønner ikke hvorfor man skal bruke tid på å være sur.. ;) Hva hjelper det mot..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treige sjåfører forran deg..spesielt når du skal rekke noe eller er sent ute!

Folk som ikke plukker opp etter at hunden sin har bæsjet.

Folk som tror de vet noe, men ikke gjør det.

Folk som dømmer andre alt for fort - eller utifra utseende!

Å bli misforstått er også veldig irriterende.

Barn som tror de er eldre enn de er og sier nesten alltid/veldig ofte "du bestemmer ikke over meg!" elns ;)

masse mere jeg blir irritert over - men kom ikke på mere akk nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg synes er mest irriterende i hverdagen er sure folk rett og slett. Jeg burde vært flinkere til å heve meg over det, men i stedet irriterer jeg meg over at sure folk rett og slett suger energien ut av andre inkludert meg selv. ;)

*liker*

Folk som kjører for sakte rett og slett. Nå er jeg så heldig å bor rett ved VM-arenaen, og du verden, nå er det mange som skal kikke der oppe! HALLO! Jeg skal frem, jeg skal hente barn og jeg har sett den fordømte bakken en gang eller 100 før!

På riktig dårlige dager, kan jeg finne på å irritere meg over at jeg får stygge blikk fra mennesker som gir meg følelsen av å være en spedalsk drapskvinne som er naken med blod over hele meg bare fordi jeg går med schäfer. Nei, jeg smitter ikke, jeg dreper ikke og jeg slipper ikke bikkja bort til deg og du trenger ikke å se deg opp etter rømningsveier, du er på andre siden av ring 3 liksom! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne også skrive en bok om dette emnet om jeg ville...

Folk som er sure på deg (selv om ting ikke er din skyld) selv om du gjør ditt beste for å ordne opp. (Jupp, jobber jo i butikk for tiden).

Folk som ikke kjører i fartsgrenser etc. og ikke slipper forbi andre.

Folk som ikke bruker speilene når de kjører bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høye, ukomfortable lyder irriterer meg! Som f. eks når noen smeller mer med kjøkkenutstyr enn de trenger.

Tekniske ting som ikke virker som de skal. Som når du vil se film på tv'en og prøver å koble pc'en til Xboxen og se det gjennom der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*NAV og deres evne til å rote bort papirer

*Folk som tydeligvis er livredde for å bruke opp blinklysene sine, og derfor ikke blinker i rundkjøringer og kryss.

*Folk som ikke vet hvor stoppknappen på flexilina er.

*Folk som finner ut at de skal ha slektstreff mellom reolene på butikken, og som overhodet ikke evner å flytte seg når man kommer.

* Folk som piller rust av bilen min (lurer på hva som feiler voksne folk som stopper for å pille rust og lakk av andres biler :) )

*Hannhundeiere som synes at husvegger, postkasser, hindermateriell, sekker, biler osv er fine ting å la bikkja pisse på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Jeg er en usedvanlig tolerant og omgjengelig person akkurat nå, for nå kommer jeg ikke på noe som irriterer meg, kanskje bortsett fra:

- sur gubbe

- bikkje som MÅ drite midt på gårdsplassen

- folk som ikke rydder opp etter seg selv

- røret på badekaret ned i sluket som stadig detter av

Som sagt jeg er en super omgjengelig og tolerant person altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som ikke kan kjøre bil.

Smelling i dører!

Når man handler en handlevogn med topp, sender man løse brus og harde ting først, IKKE egg og druer!! Omg! Den fjerde gangen du handler en 4pack med pepsi max og jeg sier at det ikke er nødvendig å sette den på båndet (for fjerde gang), hvorfor gjør du det da??

Når det er ti stk i kø klarer jeg ikke se at du har lista seg over til posten bak meg, og gjemmer deg bak disken. Jeg har ikke øyer i nakken, det er ikke noe å bli sur over!

Ja kjeft på meg for at butikken har skrudd opp prisene. Jeg har planlagt dette i flere mndr, alle pengene går til meg, og jeg ler hele veien hjem etter jobb fordi jeg er ond.

Hva er greia med å skjelle ut, kjefte eller true random butikkpersonell? Skulle tru det ikke var en ordentlig jobb i følge mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det disse taxisjåførene gjør for noe egentlig?

Sure mennesker.

Folk som kjører rett ut foran meg, det er ledig bak - fartsgrensen er 70 og de legger seg i 40...

Den ekstraordinære båndtvangen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn ellers er det ofte andre bilister som irriterer :) Blinklys, fartsgrenser og vikeplikt er ikke alltid så nøye...

Gaaaaah.... Må bare si meg så enig... Jeg blir nok mest irritert i trafikken ja. Jeg sitter å banner og sverter hver gang jeg ser sånne idioter som bare ikke klarer å følge reglene, uansett hvor "små" og enkle de er. Mer enn en gang har jeg ønsket at jeg var sivilpoliti ;)

- Bortskjemte og uoppdragne unger/ungdom (Oi, ble nettopp 70 år gammel tror jeg ;) )

Grr, jeg blir så sur av frekke, bortskjemte unger/ungdommer som driter i alle rundt seg... Skulle ønske jeg kunne filleriste dem uten konsekvenser.. :(

Og så blir jeg irritert og oppgitt over mannen som vi møter sånn ca 1 gang i uka på tur. HVER ENESTE GANG spør han "E det en sånn kranglefant?" (på nordlandsdialekt...) fordi Günther bomper og er valp... Og han har ikke litt kontroll på bikkja si engang. Han er sånn som står der med flexilina si og venter til folk skal gå unna han før han kan gå videre... Helst en annen retning, eller så venter han til du går sånn at han kan gå et stykke bak...! Han er sååå irriterende :)

Jeg irriterer meg over folk som skal hinte om at de har det så ****** fælt, på facebook, hele tida... Jeeez, gå til en ***** psykolog da! DRIT I Å HINT TIL MEG, jeg veit hva du vil, men jeg gidder ikke å spørre for det bryr meg langt oppi endetarmen... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datagreier som ikke virker som det skal! GAAAH! HVORFOR kan det ikke bare virke?!? d018.gif

Stuebordet med fire løse bein som ikke lar seg skru ordentlig fast og derfor spreller rundt bare jeg bruker tastaturet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...