Gå til innhold
Hundesonen.no

Irritasjonsmoment i hverdagen


pippin

Recommended Posts

Vel, det der finner man vel hos sjåfører som ikke kjører taxi også, i tillegg finner du taxisjåfører som IKKE er sånn :D

Natterstid i Oslo er det ikke så mange biler ute og kjører, nesten bare taxier, budbiler, vektere og en og annen politibil. Ergo det er MANGE taxier å irritere seg over da...

Smatting, det finnes ingenting jeg irriterer meg mer over. Jeg fatter ikke at mennesker IKKE kan tygge med kjeften igjen. Den lyden får meg til å se rødt :)

Ah! Det hadde jeg glemt! Superirriterende!

Og så irriterer jeg meg over tykke menneske på tbanen. Som trenger 1.5 sete å sitte på, og så klemmer de seg inn på en toseter når jeg sitter der og kroppen deres tyter over på min del og jeg blir glemt mellom veggen og kroppen deres...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Folk som utnytter andre bevist uten å gi noe tilbake.

Folk som gjør seg hjelpeløse (det er forsjell på det og folk som faktisk er det).

Når bilen min ikke virker som den skal.

Kaldt vann i dusjen.

Å skli i trappen og skrape meg under fotbladet. Jeg har en tendens til å skli i trapper...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke NAV engang???

Ikke i hverdagen, nei. Det er nesten obligatorisk å bli frustrert og lei seg når jeg har en ny søkerunde med NAV, men det er heldigvis ikke en del av hverdagen.

Men nei, jeg mente ikke at jeg aldri blir irritert i hverdagen, for det blir jeg. Men sett i forhold til denne tråden her, så er det overraskende lite som irriterer meg. Overraskende fordi jeg trodde jeg var irritabel av meg, men det ser ikke sånn ut gitt :D

Men. Ting som irriterer meg i hverdagen, er snilekjørere. Sånne som kjører under fartsgrensa og som bremser ned mot svingen til tross for at de allerede snilekjører, samme hvor lite eller mye sving det er - de irriterer meg så ****** at jeg drømmer om å dytte de litt med Chrysleren :)

Og folk som står i veien i butikker irriterer meg. Må de være sosiale i midtgangene i butikkene, liksom? Kan de ikke heller bare ta seg en kaffe på cafeen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg grassalt over sjåfører som bruker tre km til å komme opp i fart etter lyskryss, rundkjøring eller lignende. Og sjåfører som kjører i ræven på min bil. Ooog sjåfører som kjører midt i veien. Og uhøflighet. Lite irriterer meg så mye som uhøflighet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...