Gå til innhold
Hundesonen.no

Årets julekort

Whoopsis

Recommended Posts

Skrevet

Nå er det endelig desember, og jeg vil se sonenfolkets julekort!

Jeg holder på å lage, men trenger litt påfyll av julestemning og inspirasjon :lol:

• Svar 82
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Vi er skrekkelig kjedelige, og skriver et "julebrev/årsrapport", og setter sammen noen bilder fra året som har gått. Og heller pynter dem med litt jule-clipart, hvis det er plass. :lol:

Skrevet

Har ikke blitt sendt ut enda, så sonen blir de første som får :)

xmasstocking2010.jpg

Ha ha så utrolig kult kort :whistle::wave::)

Har ikke fått lagd noe kort ennå, men får sette igang snart, ta med kamera på tur imorgen :blink:

Skrevet

Har ikke blitt sendt ut enda, så sonen blir de første som får :thumbs:

xmasstocking2010.jpg

Det julekortet er helt fantastisk! Og så koser jeg meg med tanken på at det i strømpen faktisk skal hit!! Med desperat blikk og alt :thumbs: (Og så skulle man gjerne hatt film av den fotoseansen der altså.. er et litt "on the run" preg over julekortet her!)

Skrevet

Dette blir vårt julekort i år :thumbs:

Jeg laget et utkast i PS, og IW (her inne) har tegnet dette kortet med utganspunkt i utkastet:

test4.jpg

God Jul! :thumbs:

Skrevet
test4.jpg

God Jul! :thumbs:

Stilig :thumbs:. Da jeg så et teningsutkast som IW hadde lag ut på tegnetråden så jeg med en gang at det var Sinder - selv om vi ikke engang så ansiktet :).

Skrevet

163829_10150106465396303_530141302_8025873_7461458_n.jpg

Her er vårt bidrag fra i år. Mange har blitt tagget på facebook, men litt problemer med nettet gjorde at ikke alle som skulle kom med. Så, god jul alle soniser :icon_confused: Håper 2011 blir et bra år! :aww:

Skrevet

Skikkelig fint!

Spesielt bilde av Ikke var jo helt nydelig! :icon_confused:

Holder på selv, men å ta julebilder av basenji som absolutt ikke finnes interessert i annet enn julekuler omdagen er ikke så lett som det ser ut til :aww:

Skrevet

bilde.jpg

Vårt julekort :icon_confused: Ett lignende ligger på facebook med mange tagget, men samme problemet som "alle andre", det er begrenset hvor mange man kan tagge pr bilde :aww:

God jul og godt nytt år til dere alle :aww:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men hvis hun spiser opp maten er det vel bare å enten gi henne mer, eller mer energirik mat? Høyenergifôr for jakthunder er for eksempel et godt alternativ.
    • Maten blir som oftest spist opp med en gang. Jeg har sett at hun spiser både tørr for og vom men hun spiser ikke nok siden hun fortsatt er undervektig. Skal bestille en time hos vetrinæren.
    • Mat fremme hele tiden er generelt en dårlig metode for småspiste hunder. Noen få, små måltider om dagen er bedre.  Antar du har testet med vårfôr og råfôr også.  Jeg ville nå uansett tatt en tur til dyrlegen og utelukket at det er noe galt, og få en profesjonell vurdering på om hunden er undervektig eller bare naturlig tynn.
    • De får mat til forskjellig tidspunkt. Hunden virker helt frisk og rask. Ellers hadde jeg tatt hun med til veterinæren alt. Når jeg gir henne godbiter vil hun alltid ha.  Hun er også lavere enn rasestandarden i mankehøyde og er ellers liten på alle områder.
    • Parasitter er det ikke da hun også lever med andre hunder og de er normalvektige. Ellers hadde de også blitt smitta. Hun får lik mat som de andre. Noen ganger er det mat fremme hele dagen mens andre dager blir det spist opp. Har ikke merka noen forskjell men gjør dette for at det skal være en forandring. Har prøvd flere for. Burde jeg da dra til dyrlegen for å sjekke stoffskifte?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...