Whoopsis Skrevet 3. Desember 2010 Rapporter Skrevet 3. Desember 2010 Nå er det endelig desember, og jeg vil se sonenfolkets julekort! Jeg holder på å lage, men trenger litt påfyll av julestemning og inspirasjon
simira Skrevet 3. Desember 2010 Rapporter Skrevet 3. Desember 2010 Vi er skrekkelig kjedelige, og skriver et "julebrev/årsrapport", og setter sammen noen bilder fra året som har gått. Og heller pynter dem med litt jule-clipart, hvis det er plass.
Caroline Skrevet 3. Desember 2010 Rapporter Skrevet 3. Desember 2010 Modifisert Facebookversjon: Og den ekte versjonen:
Whoopsis Skrevet 3. Desember 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Desember 2010 Utrolig fint Caroline! Og ikke minst imponerende at hele gjengen er så gode på bli
Kaja Skrevet 3. Desember 2010 Rapporter Skrevet 3. Desember 2010 Mer mer! Jeg holder på å lage, neimen ikke lett nei.
Guest Jonna Skrevet 3. Desember 2010 Rapporter Skrevet 3. Desember 2010 Har ikke blitt sendt ut enda, så sonen blir de første som får
Jeanettee Skrevet 3. Desember 2010 Rapporter Skrevet 3. Desember 2010 Har ikke blitt sendt ut enda, så sonen blir de første som får Dette var fint og litt festlig
Steffen Skrevet 3. Desember 2010 Rapporter Skrevet 3. Desember 2010 Så utrolig fine kort. Jeg får ikke til og lage kort jeg
Renate A Skrevet 3. Desember 2010 Rapporter Skrevet 3. Desember 2010 Har ikke blitt sendt ut enda, så sonen blir de første som får Ha ha så utrolig kult kort Har ikke fått lagd noe kort ennå, men får sette igang snart, ta med kamera på tur imorgen
Hundepsyk Skrevet 3. Desember 2010 Rapporter Skrevet 3. Desember 2010 Har ikke tid til å være fænsi, så jeg bestilte julekort fra elite foto i år Brukte disse bildene:
Poter Skrevet 3. Desember 2010 Rapporter Skrevet 3. Desember 2010 Så stilig lue! Hvor har du kjøpt den?
Hundepsyk Skrevet 3. Desember 2010 Rapporter Skrevet 3. Desember 2010 Så stilig lue! Hvor har du kjøpt den? På rockebutikk i Helsinki!
Whoopsis Skrevet 5. Desember 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Desember 2010 Har ikke blitt sendt ut enda, så sonen blir de første som får Herlig!
TonjeM Skrevet 7. Desember 2010 Rapporter Skrevet 7. Desember 2010 Har ikke blitt sendt ut enda, så sonen blir de første som får Det julekortet er helt fantastisk! Og så koser jeg meg med tanken på at det i strømpen faktisk skal hit!! Med desperat blikk og alt (Og så skulle man gjerne hatt film av den fotoseansen der altså.. er et litt "on the run" preg over julekortet her!)
Yodel Skrevet 7. Desember 2010 Rapporter Skrevet 7. Desember 2010 Dette blir vårt julekort i år Jeg laget et utkast i PS, og IW (her inne) har tegnet dette kortet med utganspunkt i utkastet: God Jul!
Siri Skrevet 7. Desember 2010 Rapporter Skrevet 7. Desember 2010 God Jul! Stilig . Da jeg så et teningsutkast som IW hadde lag ut på tegnetråden så jeg med en gang at det var Sinder - selv om vi ikke engang så ansiktet .
ipadda Skrevet 7. Desember 2010 Rapporter Skrevet 7. Desember 2010 f.v - Nuch Aridgeocrat's Lille My, Nuch Aridgeocrat's Fantastiske frk. Kaia, Aridgeocrat's La Bella Vita og Nuch Prikken
AnitaK Skrevet 9. Desember 2010 Rapporter Skrevet 9. Desember 2010 Her er vårt enkle julekort , som ikke er sendt ut enda.
Benedicte Skrevet 16. Desember 2010 Rapporter Skrevet 16. Desember 2010 Her er vårt bidrag fra i år. Mange har blitt tagget på facebook, men litt problemer med nettet gjorde at ikke alle som skulle kom med. Så, god jul alle soniser Håper 2011 blir et bra år!
Kaja Skrevet 16. Desember 2010 Rapporter Skrevet 16. Desember 2010 Skikkelig fint! Spesielt bilde av Ikke var jo helt nydelig! Holder på selv, men å ta julebilder av basenji som absolutt ikke finnes interessert i annet enn julekuler omdagen er ikke så lett som det ser ut til
Bjørg Eva Skrevet 16. Desember 2010 Rapporter Skrevet 16. Desember 2010 Vårt julekort Ett lignende ligger på facebook med mange tagget, men samme problemet som "alle andre", det er begrenset hvor mange man kan tagge pr bilde God jul og godt nytt år til dere alle
jaktlykke Skrevet 16. Desember 2010 Rapporter Skrevet 16. Desember 2010 Her er mitt ... og en annen variant: Har ikke hatt tid til å lage skikkelig julekort, så dette ble det beste jeg fant. God jul til alle soniser
Bananen Skrevet 16. Desember 2010 Rapporter Skrevet 16. Desember 2010 Vi har absolutt ikke vært så kreative der vi photoshoppet en nisselue på.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar