SandyEyeCandy Skrevet 26. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Januar 2012 Herlige jenter, de ser så gullegode og samtidig ganske skøyeraktige ut, hehe. (Og noe sier meg at de er det også ) Hehe, veit ikke om skøyeraktig er ordet jeg ville brukt... De bærer sine kallenavn trollbolla og knertmonsteret godt, for å si det sånn! 1 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 30. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Januar 2012 Jeg har hjemmekontor om dagen. Det er så utrolig deilig å bruke en time på å kose og skravle og bare være nære før vi står opp, og så tilbringe resten av dagen sammen. Jeg pleier å si at alle eier en del av Aiko, mens Imouto er bare min, og det blir veldig tydelig her hjemme også. Aiko kommer vrikkende bort (det er vanskelig å gå ordentlig når man må logre så innmari, skjønner dere) om jeg snakker til henne, og vi koser og susser litt før hun legger seg et annet sted, mens Imouto bare er her hele tida, tett inntil meg og følger alltid med på hvor jeg er og hva jeg gjør. Jeg synes det er så fascinerende at en hund som er så "uvøren" og klin gæren når vi er ute, kan være så mild, kjærlig og skjønn samtidig. Når jeg kommer fra badet om kvelden er det dette som møter meg, klar som et egg, liksom klappende på puta: "Kom her da, mamsen! Sjekk denne digge puta!" Og nå er hun min selvsagte assistent og lårvarmer, som passer på at ingen av de frekke måkene får kræsje i vinduet og at jeg alltid drikker minst to slurker av vannet mitt (hvis ikke får jeg et bebreidende blikk fordi jeg flytta på meg for så lite, nemlig): 2 Siter
Bikipile Skrevet 30. Januar 2012 Rapporter Skrevet 30. Januar 2012 Jeg gleder meg sånn til å se ho igjen. Nydelig er ho 1 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 30. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Januar 2012 Aiko ville bare si at hun ikke befinner seg såå langt borte, altså, hun har bare ikke behov for å kline med mamsen hele tida, sånn som hun der ivrige lillesøstra. Hun liker å ligge sånn her på gulvet med et halvt øye på meg, for å invitere til kos. Og jeg er så godt trent at jeg selvsagt kommer styrtende for å susse henne på magen. (Sant arret etter kastraksjonen har blitt fint?) Spesielt sjarmis er det selvsagt at hjørnetenna alltid stikker litt ut når hun ligger sånn! 1 Siter
Stine Skrevet 30. Januar 2012 Rapporter Skrevet 30. Januar 2012 Når jeg blir stor skal jeg ha Shiba 1 Siter
Evelzz Skrevet 30. Januar 2012 Rapporter Skrevet 30. Januar 2012 Herregud for noen søte små De virker ganske så herlige begge to 1 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 30. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Januar 2012 Når jeg blir stor skal jeg ha Shiba Jaa! Du bør kanskje ha en rød, for ENDA en svart hund kan bli litt vanskelig å holde styr på, trur jeg... Herregud for noen søte små De virker ganske så herlige begge to Jammen de ER jo verdens herligste! Trudde det var ferdig snakka, jeg? Siter
Stine Skrevet 30. Januar 2012 Rapporter Skrevet 30. Januar 2012 Jaa! Du bør kanskje ha en rød, for ENDA en svart hund kan bli litt vanskelig å holde styr på, trur jeg... Selvfølgelig skal jeg ha en rød en, er lei av svartinger jeg 1 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 12. Februar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Februar 2012 I disse A Game of Thrones-dager, ville Aiko bare si at hun også digger serien, spesielt sloss-scenene. Her leker hun White Walker : Tilogmed hogstefelt kan være ganske vakre med verdens fineste hunder skuende utover i front: 3 Siter
MaritaS Skrevet 12. Februar 2012 Rapporter Skrevet 12. Februar 2012 Kuma hilser og sier at han også vil base og rase i snøen. Dumme mammaen hans som går på skole langt borte. 1 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 14. Februar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Februar 2012 Noen som tvilte på at shibaen er den ultimate brukshunden? Jeg gir dere trekkhundene Imouto og bestefar Bubben! 2 Siter
HeleneFS Skrevet 15. Februar 2012 Rapporter Skrevet 15. Februar 2012 hærlig bilde av de to rødingene liggende i snøen :heart: :heart: 1 Siter
Hilde&Lotte Skrevet 16. Februar 2012 Rapporter Skrevet 16. Februar 2012 Ja, de to i snøen var veldig, veldig fine! Og så kule de var foran sykkelen/vogna! Flinkiser! 1 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 26. Februar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Februar 2012 I går tenkte vi at det sikkert var helt kjempefint å bestige Vettakollen fra østsiden, for det har jo vært så veldig varmt og fint i været at all snøen sikkert var borte. Vi tar da banen til Sognsvann og går rett opp gjennom skogen. Det er sinnssykt bratt og til tider ganske drøyt, men på alle våre turer er holdninga at hvis rådyret kan gå der, kan vi også. Men det hjelper ikke når det er helt hinsides med snø og tilogmed skare, sånn at det blir ekstra tungt. Men vi fikk oss en fantastisk tur likevel, hvor Aiko til slutt skjønte at hun fikk godis om hun lot være å gruse Imouto hver gang hun løp bort til henne (noe som resulterte i at hun spurta bort og finta unna med et sleipt smil, BARE for å få godis, hehe), og Imouto fikk jakte litt fugl og svømme litt. Man kalles da ikke kamikaze for ingenting. http://www.sports-tr...lrtu12m8644etvi Men for en gangs skyld hadde jeg med kamera og fikk tatt litt bilder av de skjønne! Imouto har funnet verdens beste pinne etter første bestigning, og soler seg litt. "Hallå! Jeg bare la igjen forbeinet hjemme, jeg!" Aiko er fornøyd som vanlig, med eller uten bein. Synes knertmonsteret begynner å bli ganske lekkert, jeg! Noen gidder å jobbe litt mer for byttet sitt enn andre... Lykkeboll i sitt rette element: For alle dem som synes de ser så kjærlige og skjønne ut bestandig : 1 Siter
Stine Skrevet 26. Februar 2012 Rapporter Skrevet 26. Februar 2012 De er så pene at du nesten får litt vondt 1 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 26. Februar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Februar 2012 Hvis rådyret kan, kan vi! Fort, fort! Shibahaler er veldig talende... Aiko er og en atlet, tenk! Siter
SandyEyeCandy Skrevet 26. Februar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Februar 2012 Irsk setter i skauen? Tja, den kommer seg ikke opp hit likevel. Valpen til mamsen sin! Atleten prøver seg igjen! 1 Siter
Maria Skrevet 26. Februar 2012 Rapporter Skrevet 26. Februar 2012 De er SÅ fine! Synes man kan se av bildene at de er sportybikkjer, jeg. Også så heldige som har hverandre! 1 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 26. Februar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Februar 2012 De er så pene at du nesten får litt vondt De er SÅ fine! Synes man kan se av bildene at de er sportybikkjer, jeg. Også så heldige som har hverandre! Tusen takk! De er veldig sporty, faktisk. Ekstremt funksjonelle og spretne, og jeg trur nok Aiko skal prise seg lykkelig for å være født shiba og ikke en annen rase, når hun har den skjelettdefekten hun har. Den merker vi lite til i i hverdagen nå. 1 Siter
Recommended Posts