Guest janson Skrevet 17. August 2011 Rapporter Skrevet 17. August 2011 Jeg sier meg veldig enig med de andre: :wub: :wub: ! (og det er bare å fortsette å pøse på med bilder! ) Siter
[email protected] Skrevet 17. August 2011 Rapporter Skrevet 17. August 2011 Herreguud så nydelig da Han ser kjempefin ut, og snille storebror da Siter
MegaMarie Skrevet 19. August 2011 Rapporter Skrevet 19. August 2011 Å så søøøøøt Han er blitt litt større da! Fint han har innkallingen på plass Det der kan bli en Basenji som motbeviser alt jo! Kommer på innkalling, liker dammer og søle Siter
Kaja Skrevet 19. August 2011 Rapporter Skrevet 19. August 2011 Å så søøøøøt Han er blitt litt større da! Fint han har innkallingen på plass Det der kan bli en Basenji som motbeviser alt jo! Kommer på innkalling, liker dammer og søle Sånn ikke for å drepe gleden, så er de fleste basenjier inkallingsflinke fram til et vist pungt, noen forblir slike men lønner seg å ikke ha de største forhåpningene kanskje ;P Siter
Bananen Skrevet 19. August 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 19. August 2011 Sånn ikke for å drepe gleden, så er de fleste basenjier inkallingsflinke fram til et vist pungt, noen forblir slike men lønner seg å ikke ha de største forhåpningene kanskje ;P Jeg har ingen megaforventninger heller. Altså, kult og en stor bonus hvis han alltid vil komme til enhver tid om jeg har no' mat på meg (som jeg ofte egentlig nesten har), men jeg vet at virkeligheten ikke er sånn. Pøbel er ikke alltid en engel på å komme på innkalling han heller, men vi gjør da det beste ut av det allikevel, sant? Siter
Anette Skrevet 19. August 2011 Rapporter Skrevet 19. August 2011 Jeg har ingen megaforventninger heller. Altså, kult og en stor bonus hvis han alltid vil komme til enhver tid om jeg har no' mat på meg (som jeg ofte egentlig nesten har), men jeg vet at virkeligheten ikke er sånn. Pøbel er ikke alltid en engel på å komme på innkalling han heller, men vi gjør da det beste ut av det allikevel, sant? Jeg gjør som du sier, alltid tar jeg en neve med godbiter i lomma når jeg går ut. Det har gjort sånn at Amiga som regel alltid kommer, men har jeg ingenting kommer hun ikke Kamar babis mer bilder! Siter
Zitka Skrevet 19. August 2011 Rapporter Skrevet 19. August 2011 Nusselige lille kamar :wub: Skikkelig sjarmør :wub: Siter
Mardina Skrevet 21. August 2011 Rapporter Skrevet 21. August 2011 Åhh gud bedre så herlig han er! Siter
Bananen Skrevet 23. August 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 23. August 2011 Vi prøvde å ta oppstillingsbilder i dag, men Kamar ville IKKE samarbeide. Han ville løpelekeløpelekeløpeleke og hadde ikke tid til noe som helst. Han sier at han er veeeldig fornøyd med at det er sol og fint vær ute. Kamar jakter seg inn på Pøbel som storkoser seg med lekene sine. Her synes jeg han så veldig spesiell ut. Skikkelig valpete kropp enkelte steder, og "normal" andre plasser. Kamar hadde såvidt tid til å si hei til kameraet. :rolleyes2: Så dårlig tid hadde han, faktisk! Løpeløpeløpe. Siter
Bananen Skrevet 23. August 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 23. August 2011 Spammer litt ekstra med verdens beste Pøbel-bilder, jeg! Ikke heeelt happy med bildekvaliteten, jeg klarer visst ikke å fikse sterkt sollys og helsvart hund ... Her skjønner dere det! Pøbel hilser og sier han er Godzilla. Han hadde ikke spesielt mye tid til å være foran kameraet i dag han heller, gitt. rolleyes2: Siter
Troika-09 Skrevet 23. August 2011 Rapporter Skrevet 23. August 2011 :wub: :wub: er ikke stort mer å si :wub: Siter
Bananen Skrevet 23. August 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 23. August 2011 Dere er nå noen søte soniser! (til dere!). Kamar slenger ut noen susser (jepp, han har blitt en susser)! Siter
Bananen Skrevet 25. August 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 25. August 2011 Kamarraptus. Jeg har visst vært heeelt på trynet når jeg har filmet. Eller, raptus og raptus. Han blir bare veeeldig fokusert når jeg sier "hei!". Siter
Djervekvinnen Skrevet 25. August 2011 Rapporter Skrevet 25. August 2011 Så utrolig fin! Tror han må være en av de fineste basenjiene jeg har sett Siter
Argyr Skrevet 25. August 2011 Rapporter Skrevet 25. August 2011 Kamarraptus. Jeg har visst vært heeelt på trynet når jeg har filmet. Eller, raptus og raptus. Han blir bare veeeldig fokusert når jeg sier "hei!". Det er ikke lov å være så søt! :wub: Siter
Bananen Skrevet 25. August 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 25. August 2011 Saaant? Fin han! Yodelhundebarna har laget pene hundebarn. En video til. Glad i ballen, han! Siter
Recommended Posts