Gå til innhold
Hundesonen.no

Flat coated retrieveren Pøbel


Bananen
 Share

Recommended Posts

Hvor stor blir en voksen Kamar, sånn omtrent?

Tjaaa. Han blir nok standardstørrelse som voksen. Rundt 12 kilo, kanskje? Det vet nok Yodel bedre enn meg, men hun tipper han lander på rundt 43 (som er standardhøyden for basenjihanner).

Tihi, så liten! Da Nevø var så liten bodde han fremdeles hos oppdretter. :P

Jepp! Pøbel var vel noe sånt da han kom til meg, tror jeg. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 621
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Lenge siden jeg har oppdatert her nå, så her kommer noen rykende ferske bilder tatt i dag! Det var litt snø oppå "toppen" vår rett i nærheten, og Pøbel elsker snø. Snø er nemlig det beste han vet, sån

SnøPøbel! Ja, han elsker snøen. Han får ekstremt mye mer energi (og man skulle ikke tro at han kunne få mer ...) av det. Han nærmer seg 7 år i juli, og ei vi møtte trodde jeg mente 7 måneder, for det

Stjeler bilde, jeg! Kamar og Yodeldoodle har jo vært på utstilling i Kongsberg på søndag! BIR, ble han. Kritikk: "M. spenstig og elegant. Bra proposjoner. Godt hode. Velstående ører. Bra hals

12 kg på en BASENJI? Cockeren vår veide det! Og jeg føler det er litt masse forskjell på de to, men det kan være jeg tar veldig feil :P

Aiko veier 10.6 kg og vesle Imouto veier 10.2. Den hannhunden som klatra opp i fanget mitt på lørdag :wub: , er MYE større i kroppen enn mine, med lengre bein, og lengre kropp, men jeg trur vi blir litt lurt av at basenjier ser så spjælete ut sammenligna med feks shibaer. :D
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aiko veier 10.6 kg og vesle Imouto veier 10.2. Den hannhunden som klatra opp i fanget mitt på lørdag :wub: , er MYE større i kroppen enn mine, med lengre bein, og lengre kropp, men jeg trur vi blir litt lurt av at basenjier ser så spjælete ut sammenligna med feks shibaer. :D

Jeg tenker også at basselusker ser litt spjælete ut, men de er jo egentlig ikke det. NÅ ser jeg at Kamar har begynt å bli en hund, og ikke en liten rotte. Spesielt ved siden av Pøbel. Han var jo ca. like stort som hodet hans da jeg fikk ham, men nå så er han liksom så mye "mer", på en måte.

Og jeg har alltid synes shibaer ser så store ut, spesielt på bilder. Men det er de jo slettes ikke. :lol: De ser nok "mer" ut enn en basenji pga. pelsen (og muligens kroppsbygning, selvsagt). En cocker seg jo også mye mer ut enn en basenji, men de to rasene er jo to vidt forskjellige fysisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stjålne bilder! :) Tatt av selveste Soppen! Disse er vel fra BIS-finalen?

Travende Kamar.

171.jpg

Her tror jeg Kamar så mamsen sin, for mamsen satt visst ved siden av Soppen, hun! :lol:

173.jpg

Hører Kamar sier "minminmin" på snadderet Yodel har i hånda.

200.jpg

Fri flyt, jepp!

205.jpg

Fortsatt mye "minminmin", tenker jeg. :lol:

211.jpg

290.jpg

Oppå fine bordet, og DER havnet det no' godt i munnen hans!

295.jpg

Mer, sier han.

297.jpg

Dommer kommer og skal granske.

300.jpg

Kamar kan fint granskes, han!

304.jpg

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...