Bananen Skrevet 20. Juni 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Juni 2011 Tenkte å prøve å venne meg til ene objektivet mitt, og da er jo Pøbel egentlig en schlager. En god blanding av varme, trykket luft, og huseierkatten på tur. Man ser at det er en svenske i blodet. Han er fin, han! Siter
Bananen Skrevet 22. Juni 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Juni 2011 Klarer ikke å vende meg til objektivet, jeg, altså! Ikke vil jeg ta bilder av insekter, for de biter meg bare. Så da får jeg heller bare teste tålmodigheten min videre på Pøbel - som er bittelitt større enn et insekt. Pøbel lurer på om jeg er klar til å kaste ballen. Sånn at han kan snatche den rett foran hendene mine. Han er veeeldig glad i den leken. Pøbel synes sambo kan være kjappere med å kaste ting. Lykken er å løpe - det er i hvert fall sikkert! Helst med noe i munnen. Effileringssaksen - where art thou? LykkeløpePøbel. Siter
Bananen Skrevet 16. Juli 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Juli 2011 Pøbel er fin, han! Poster de her også, jeg. Siden Pøbel blir 1 år om en snau uke! Minihunden. Drakamp - favoritt. Siter
Bananen Skrevet 19. Juli 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Juli 2011 Okei. Mer Pøbelbilder. Han har vært ute i hagen en times tid i kveld og stormet rundt etter den avlange tennissaken sin. Den var opprinnelig rottistispa vi pleier å passe sin, men hun ga den til Pøbel, så tok huseierens hund den til elsk (den hunden har aldri likt å leke før den traff Pøbel ...), og Pøbel stjeler den når vi er i hagen. Pøbel venter pent på leka si. Viktig å se om fotografen følger med! Jepp, han er litt glad i den saken der ... Den er bestest, tenk. Pøbel fører nemlig stil. Eller? Pøbel er vel ingen stor hund! Hund i lufta, leka på bakken ... My precioooooouuuuuussssss. En veldig fornøyd Pøbel! Siter
Kaja Skrevet 19. Juli 2011 Rapporter Skrevet 19. Juli 2011 Herlige bilder av sprettballpøblus ! Siter
Bananen Skrevet 20. Juli 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Juli 2011 I dag er Pøbel 1 år gammel!! Som tiden flyr! Siter
Guest Michellus Skrevet 20. Juli 2011 Rapporter Skrevet 20. Juli 2011 Gratulerer med dagen, søte, kule Pøbel Siter
Guest janson Skrevet 20. Juli 2011 Rapporter Skrevet 20. Juli 2011 Gratulerer så mye med dagen, Pøbel! Siter
Artemis Skrevet 4. August 2011 Rapporter Skrevet 4. August 2011 Gratulerer med ny hund! Knallskjønn! Siter
Ingidano Skrevet 4. August 2011 Rapporter Skrevet 4. August 2011 Søteste lille Og peneste store sorte! Gratulerer med valp Siter
Heidihj Skrevet 4. August 2011 Rapporter Skrevet 4. August 2011 Så herlig liten galning Gratulerer så masse med ny baby i hus! Blir spennede å følge han videre! Siter
Sasha&Kiara Skrevet 4. August 2011 Rapporter Skrevet 4. August 2011 Den der tror jeg jaggu jeg skal kidnappe Den er så fantastisk nydelig Siter
Ia Skrevet 4. August 2011 Rapporter Skrevet 4. August 2011 Gratulerer med tidenes nydeligste bursdagsgave! Siter
Aymee Skrevet 4. August 2011 Rapporter Skrevet 4. August 2011 Åhherregud. Der var basenji-feberen tilbake ja. Siter
idaemiliee Skrevet 4. August 2011 Rapporter Skrevet 4. August 2011 Så nydelig da Gratulerer så masse! Siter
pippin Skrevet 4. August 2011 Rapporter Skrevet 4. August 2011 Å herregud så SØT! Tricolor basenji Ante ikke at du skulle ha basenji heller jeg før jeg leste i AN! Gratulerer! Må jo være verdens beste bursdag! Gratulerer! Gleder meg masse til å følge han Siter
Benedicte Skrevet 4. August 2011 Rapporter Skrevet 4. August 2011 Helledussan, gratulerer så mye! Siter
hundefrelst Skrevet 4. August 2011 Rapporter Skrevet 4. August 2011 Og her var han jo med egen tråd, han er så nydelig Siter
Bananen Skrevet 4. August 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 4. August 2011 Takk, takk! Han er en fin liten fyr. Akkurat nå ligger Kamar inni buret sammen med Pøbel (åpent, åff kårs!), og ligger og koser seg sammen (Pøbel synes ikke Kamar kan bli ren nok, nemlig). Skulle ønske jeg hadde sikkelig blitz på kameraet nå, men det er'ke lett med to svarte hunder. Siter
Monica123 Skrevet 4. August 2011 Rapporter Skrevet 4. August 2011 Gratulerer så mye med en skjønn liten valp Siter
Recommended Posts