Gå til innhold
Hundesonen.no

Flat coated retrieveren Pøbel


Bananen
 Share

Recommended Posts

  • Svar 621
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Lenge siden jeg har oppdatert her nå, så her kommer noen rykende ferske bilder tatt i dag! Det var litt snø oppå "toppen" vår rett i nærheten, og Pøbel elsker snø. Snø er nemlig det beste han vet, sån

SnøPøbel! Ja, han elsker snøen. Han får ekstremt mye mer energi (og man skulle ikke tro at han kunne få mer ...) av det. Han nærmer seg 7 år i juli, og ei vi møtte trodde jeg mente 7 måneder, for det

Stjeler bilde, jeg! Kamar og Yodeldoodle har jo vært på utstilling i Kongsberg på søndag! BIR, ble han. Kritikk: "M. spenstig og elegant. Bra proposjoner. Godt hode. Velstående ører. Bra hals

  • 2 weeks later...

Pøbelen har kommet lenger inn i "easty westy"-perioden sin, der både ører, hode og bein er litt unormale i forhold til resten av kroppen. :wub:

Pøbel er trøtt, og må ut i kulda for å knipse bilder i skarp sol.

5226325360_178069cd00_z.jpg

Inn nå, sa du?

5226325916_ab809df8ff_z.jpg

Hæ? Ikke? Oppstilling? Pff ...

5225729413_d1b006856c_z.jpg

Oppstilling er teit, synes Pøbel. Og skal vi få fingeren ut på de derre valpeshowene, må vi trene mer, gitt! :lol:

5226325634_15e4d29816_z.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Vi skal til Toten i julen (min kjære er derfra, blir nok værende på Skreia og Lena). Kanskje Pøbel vil møte Hermes om det skulle finnes litt tid til overs disse dagene? Hermes er sånn passe pøbel han også, så de hadde sikkert vært en god match (han elsker alle, både hunder og mennesker, spesielt hvis de liker å løpe). Han har møtt en flat tidligere (jevngammel), tilfeldig på tur, og de lekte godt sammen, den lille leken de fikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallaisen!

Jeg skal til Oslo den 18. desember, og til Bergen den 26. desember. Så da er vi dessverre ikke hjemme. :P Ellers skulle vi gjerne lekt! Jeg ser du bor i Bergen, så hvis du er tilbake der en eller annen gang fra 26. desember - starten av januar engang kan vi jo finne på no'? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøbel sier han liker å være jakthund. Det er vel ikke hver dag man får apportere en vinge fra en høne! :whistle: Høna var litt for stor og tung for han nå, så da rev jeg likesågodt av en vinge til ham. :icon_cry:

Pøbel lurer på hva dette er, og sier det egentlig lukter mat.

5240711377_0b1df5ecd6_z.jpg

Kanskje man får mat om den ligger her borte?

5241306918_85c24ccc34_z.jpg

Wohooo, vinge og ei høne!

5241307398_51934a0895_z.jpg

Verdens kuleste sak!

5240712909_944cde15b7_z.jpg

Der var den høna igjen ...

5240713277_74aa376a7c_z.jpg

Hajjo.

5240713685_83d85cf700_z.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...